SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH K/M

SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH K/M

Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Znajomość języka
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 7 500 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/01058

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wynagrodzenie:
od 7 500 PLN
Pracodawca oferuje: - zatrudnienie na umowę o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia; - ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole; - możliwość szkoleń oraz rozwoju zawodowego; - szeroki pakiet socjalny, w tym: dofinansowanie do wypoczynku pracowników oraz ich dzieci (wczasy pod gruszą), bony świąteczne; - możliwość korzystania z grupowego ubezpieczenia; - dyżur lekarza internisty w siedzibie firmy.

Zakres obowiązków:
1. przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień na podstawie Prawo zamówień publicznych oraz na podstawie wewnętrznego Regulaminu
2. udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane, także w ramach projektów współfinansowanych ze środków UE, w szczególności:
- przygotowywanie dokumentacji przetargowej i prowadzenie postępowań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
- współpraca z jednostkami organizacyjnymi w sprawach związanych z przygotowaniem i prowadzeniem postępowań;
- przygotowywanie i przekazywanie do publikacji ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich oraz publikacja postępowań na platformie zakupowej i na stronie internetowej Instytutu;
- udział w pracach Komisji przetargowej;
- prowadzenie korespondencji z Wykonawcami;
- sprawowanie kontroli nad formalno-prawną prawidłowością dokumentów w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego;
- prowadzenie ewidencji zamówień, przygotowywanie sprawozdań oraz planów.

Miejsce pracy:
Adolfa Pawińskiego 5 B, 02-106 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Pracodawca:
Instytut Podstawowych Problemów Techniki PAN

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • zawód: Specjalista do spraw zamówień publicznych (wymagany staż - lata: 2)
  • angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
  • Wymagania: - wykształcenie wyższe; mile widziane z zakresu Prawa, Administracji lub podyplomowe z zakresu zamówień publicznych; - minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe związane z praktycznym stosowaniem ustawy Prawo zamówień publicznych po stronie zamawiającego; - bardzo dobra znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym aktów wykonawczych; - umiejętność tworzenia dokumentacji w postępowaniach o udzielenie zamówienia; - kompetentność w rozwiązywaniu problemów i elastyczność w proponowanych rozwiązaniach; - zaangażowanie i umiejętność pracy w zespole; - bardzo dobra organizacja pracy; - umiejętność redagowania pism; - biegła obsługa pakietu MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem programów Excel i Word; - umiejętność pracy pod presją czasu; umiejętność radzenia sobie z wielozadaniowością; - znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym; - wysokie umiejętności interpersonalne, - samodzielność, - odpowiedzialność. Praca w godz. 8:00-16:00.


Inne wymagania:
Wymagania: - wykształcenie wyższe; mile widziane z zakresu Prawa, Administracji lub podyplomowe z zakresu zamówień publicznych; - minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe związane z praktycznym stosowaniem ustawy Prawo zamówień publicznych po stronie zamawiającego; - bardzo dobra znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym aktów wykonawczych; - umiejętność tworzenia dokumentacji w postępowaniach o udzielenie zamówienia; - kompetentność w rozwiązywaniu problemów i elastyczność w proponowanych rozwiązaniach; - zaangażowanie i umiejętność pracy w zespole; - bardzo dobra organizacja pracy; - umiejętność redagowania pism; - biegła obsługa pakietu MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem programów Excel i Word; - umiejętność pracy pod presją czasu; umiejętność radzenia sobie z wielozadaniowością; - znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym; - wysokie umiejętności interpersonalne, - samodzielność, - odpowiedzialność. Praca w godz. 8:00-16:00.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
Po uzgodnieniu z pracodawcą

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail
Dodano: 25.01.2025, 04:00
ID ogłoszenia: 125934
Udostępnij:
Dodano: 25.01.2025, 04:00
ID ogłoszenia: 125934

Zobacz inne oferty

1 700 €netto
Nowe
Proseca
Hanower
1 700 €netto
Dodano: 2 godz. temu
5 100 złbrutto
Nowe
Szczecin
5 100 złbrutto
Dodano: 4 godz. temu
4 400 złbrutto
Nowe
Świnoujście
4 400 złbrutto
Dodano: 4 godz. temu
4 666 złbrutto
Nowe
Ustroń
4 666 złbrutto
Dodano: 4 godz. temu
Do góry