SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W DZIALE HANDLU I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W DZIALE HANDLU I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Miejski Urząd Pracy w Kielcach

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
5 500 - 6 000 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0016

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 500 do 6 000 PLN

Zakres obowiązków:
wg stanowiska

Miejsce pracy:
Sandomierska 249, 25-329 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie

Pracodawca:
Rejonowe Przedsiębiorstwo Zieleni i Usług Komunalnych Sp. z o.o.

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • Zakres obowiązów:weryfikacja składanych wniosków o udzielenie zamówień publicznych; przygotowywanie projektów specyfikacji warunków zamówienia;przekazywanie wymaganych ogłoszeń i informacji do Urzędu Publikacji Unii Europejskiej lub Biuletynu Zamówień Publicznych; - zamieszczanie ogłoszeń i informacji na stronie internetowej prowadzonego postępowania; - przekazywanie wykonawcom specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz zaproszeń do składania ofert; - pisemne udzielanie wykonawcom wyjaśnień dotyczących materiałów przetargowych; - udział w pracach komisji przetargowej; - dokumentowanie postępowań; - prowadzenie postępowań odwoławczych; - uczestniczenie w negocjacjach przed zawarciem umów w trybie z wolnej ręki; - przeprowadzanie postępowań w sprawach zamówień, których wartość nie przekracza 130.000 zł; - przygotowywanie projektów umów w sprawach, do których nie stosuje się przepisów Prawa zamówień publicznych - przygotowywanie umów do podpisu; - sprawdzanie poprawności i zgodności zabezpieczenia należytego wykonania umowy z wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia; - weryfikacja składanych wniosków o udzielenie zamówienia dodatkowego lub uzupełniającego; Wymagania: - wykształcenie wyższe (preferowane: zamówienia publiczne, ekonomia, prawo, administracja, , techniczno-budowlane); - kilkuletnie doświadczenie w zamówieniach publicznych (minimum 3 lata); - znajomość przepisów z zakresu prawa zamówień publicznych i finansów publicznych; - umiejętność prowadzenia postępowań oraz dokumentacji zgodnie z PZP; - opracowywanie planów zamówień publicznych; - umiejętność prowadzenia formalnej korespondencji, przygotowywanie pism; - umiejętność samodzielnej organizacji pracy własnej; Pracodawca oferuje; - umowę o pracę; - pakiet benefitów pozapłacowych (ZFŚS); - możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji;


Inne wymagania:
Zakres obowiązów:weryfikacja składanych wniosków o udzielenie zamówień publicznych; przygotowywanie projektów specyfikacji warunków zamówienia;przekazywanie wymaganych ogłoszeń i informacji do Urzędu Publikacji Unii Europejskiej lub Biuletynu Zamówień Publicznych; - zamieszczanie ogłoszeń i informacji na stronie internetowej prowadzonego postępowania; - przekazywanie wykonawcom specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz zaproszeń do składania ofert; - pisemne udzielanie wykonawcom wyjaśnień dotyczących materiałów przetargowych; - udział w pracach komisji przetargowej; - dokumentowanie postępowań; - prowadzenie postępowań odwoławczych; - uczestniczenie w negocjacjach przed zawarciem umów w trybie z wolnej ręki; - przeprowadzanie postępowań w sprawach zamówień, których wartość nie przekracza 130.000 zł; - przygotowywanie projektów umów w sprawach, do których nie stosuje się przepisów Prawa zamówień publicznych - przygotowywanie umów do podpisu; - sprawdzanie poprawności i zgodności zabezpieczenia należytego wykonania umowy z wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia; - weryfikacja składanych wniosków o udzielenie zamówienia dodatkowego lub uzupełniającego; Wymagania: - wykształcenie wyższe (preferowane: zamówienia publiczne, ekonomia, prawo, administracja, , techniczno-budowlane); - kilkuletnie doświadczenie w zamówieniach publicznych (minimum 3 lata); - znajomość przepisów z zakresu prawa zamówień publicznych i finansów publicznych; - umiejętność prowadzenia postępowań oraz dokumentacji zgodnie z PZP; - opracowywanie planów zamówień publicznych; - umiejętność prowadzenia formalnej korespondencji, przygotowywanie pism; - umiejętność samodzielnej organizacji pracy własnej; Pracodawca oferuje; - umowę o pracę; - pakiet benefitów pozapłacowych (ZFŚS); - możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji;

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Nr telefonu:
41 333 50 61 w. 216

Wymagane dokumenty:
cv

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - Wskazany kontakt telefoniczny 41 333 50 61 w. 216 lub osobisty wraz z CV Kielce ul. Sandomierska 249
Dodano: 03.01.2025, 04:45
ID ogłoszenia: 108038
Udostępnij:
Dodano: 03.01.2025, 04:45
ID ogłoszenia: 108038

Zobacz inne oferty

Do góry