StPr/24/1805
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 300 do 4 600 PLN
Pracodawca oferuje: Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę. Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji. Przyjazną atmosferę pracy w dynamicznym zespole. Szkolenia.
Zakres obowiązków:
Planowanie i realizacja zakupów materiałów i usług, negocjowanie warunków współpracy z dostawcami, monitorowanie stanów magazynowych i optymalizacja zapasów, współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia ciągłości produkcji, analiza rynku dostawców i poszukiwanie nowych źródeł zaopatrzenia,
składanie i monitorowanie zamówień u naszych dostawców. Aktywna pomoc w bieżących projektach, wprowadzając swoje świeże spojrzenie i kreatywne rozwiązania. Przygotowywanie zapytań ofertowych, prowadzenie negocjacji z potencjalnymi dostawcami, obsługa systemu magazynowo-sprzedażowego (kontrola stanów magazynowych, rotacja towarów, zakładanie indeksów).
Współpraca ze wszystkimi działami w firmie weryfikacja dostępności towarów, pomoc w bieżących tematach,wyjazdy na delegacje służbowe (krajowe i zagraniczne)
Miejsce pracy:
Wojska Polskiego 3/ H-22, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Pracodawca:
AIR-PARTNER Kasprzak Robert
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: materiałoznawstwo lotnicze, logistyka, zarządzanie, ekonomia, kierunki techniczne, minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, znajomość procesów zakupowych i umiejętność negocjacji, dobra znajomość języka angielskiego, umiejętność pracy w zespole oraz doskonała organizacja pracy, umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach, praktyczna znajomość MS Office, w szczególności Excel, prawo jazdy kat. B lub wyższa mile widziana, dyspozycyjność (możliwa praca w weekendy).
Inne wymagania:
Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: materiałoznawstwo lotnicze, logistyka, zarządzanie, ekonomia, kierunki techniczne, minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, znajomość procesów zakupowych i umiejętność negocjacji, dobra znajomość języka angielskiego, umiejętność pracy w zespole oraz doskonała organizacja pracy, umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach, praktyczna znajomość MS Office, w szczególności Excel, prawo jazdy kat. B lub wyższa mile widziana, dyspozycyjność (możliwa praca w weekendy).
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Osoby zainteresowane ofertą proszone są o przesłanie Cv oraz listu motywacyjnego na adres [email protected] do dnia 25.11.2024
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail