StPr/24/1484
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 680 PLN
Zakres obowiązków:
Zakres obowiązków:
dostarczanie zamówionych towarów, dbałość o prawidłowy obieg gotówki oraz dokumentów, dokonywanie zakupów, realizacja strategii zakupów, prowadzenie rozliczeń, poszukiwanie nowych dostawców, nadzorowanie stanu realizacji zamówień i dostaw, analiza cen rynkowych produktów, ocena jakości aktualnych dostawców zmierzająca do optymalizacji strategii zakupowych i redukcji kosztów, koordynowanie procesu zakupów na rzecz nowych projektów i uruchomień produkcyjnych. Firma produkuje blachy stalowe, arkusze. Zakład zlokalizowany jest w odległości ok. 15 minut od dworca PKP (pieszo). Pracodawca zapewnia samochód służbowy.
Miejsce pracy:
Przemysłowa 7, 42-300 Myszków, powiat: myszkowski, woj: śląskie
Pracodawca:
STAL-PRODUKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Prawo jazdy kat. B, ABC obsługi komputera i Internetu
- Wymagana znajomość mechaniki, części maszyn, umiejętność naprawy maszyn.
Inne wymagania:
Wymagana znajomość mechaniki, części maszyn, umiejętność naprawy maszyn.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Dorota Myrta
Nr telefonu:
534732273
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV, w przypadku osób zarejestrowanych jako osoby bezrobotne w PUP Częstochowa wymagane jest skierowanie do pracy do pobrania u swojego doradcy klienta (odpowiedź pracodawcy może być drogą e-mailową)
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Godziny : 8.00-15.00