StPr/25/3731
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 6 000 do 7 000 PLN
Zakres obowiązków:
- koordynowanie procedur administracyjnych związanych z procesem przygotowania inwestycji,
- udział w spotkaniach projektowych,
- koordynowanie współpracy z podwykonawcami w zakresie projektów branżowych,
- nadzór nad procesem uzyskania decyzji, uzgodnień i pozwoleń administracyjnych,
- weryfikacja i opiniowanie poprawności i kompletności dokumentacji projektowej,
- koordynowanie działań projektowych na etapie opracowania koncepcji, projektów budowlanych, wykonawczych w oparciu o określony budżet finansowy i harmonogram projektowy lub realizacyjny,
- bieżące raportowanie o wynikach prowadzonych projektów, w szczególności co do planów i terminów realizacji,
- zapewnienie prawidłowego przebiegu informacji pomiędzy poszczególnymi podmiotami biorącymi udział w pracach projektowych i realizacyjnych.
Oferta dostępna w sali D, A.
Praca w godz.: 7:30-15:30.
Kontakt z pracodawcą - tel.: 885 661 611, 71 323 57 12, e-mail: [email protected], [email protected]
Miejsce pracy:
NAMYSŁOWSKA 8, 50-304 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- zawód: Pozostali architekci
- Prawo jazdy kat. B
- wykształcenie: wyższe techniczne o kierunku budownictwo w specjalności architektonicznej, staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia projektowego w branży architektonicznej, doświadczenie w koordynacji projektów branżowych i prowadzeniu procedur administracyjnych, znajomość programu Autodesk AutoCAD, znajomość środowiska MS Office, znajomość procedur formalno-prawnych związanych z branżą budowlaną, znajomość przepisów techniczno-budowlanych, umiejętność pracy w zespole, czynne prawo jazdy kat. B
Inne wymagania:
wykształcenie: wyższe techniczne o kierunku budownictwo w specjalności architektonicznej, staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia projektowego w branży architektonicznej, doświadczenie w koordynacji projektów branżowych i prowadzeniu procedur administracyjnych, znajomość programu Autodesk AutoCAD, znajomość środowiska MS Office, znajomość procedur formalno-prawnych związanych z branżą budowlaną, znajomość przepisów techniczno-budowlanych, umiejętność pracy w zespole, czynne prawo jazdy kat. B
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
885 661 611
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
-
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Zaloguj się przez Facebook