StPr/25/12182
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 200 do 9 000 PLN
Zakres obowiązków:
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
1. Prowadzenie drogowych zadań inwestycyjnych i remontowych na każdym etapie przedsięwzięcia
2. Ustalanie założeń finansowych w zakresie powierzonych zadań wraz z opracowywaniem założeń budżetowych
3. Opracowywanie, nadzór i rozliczanie harmonogramów rzeczowo-finansowych
4. Tworzenie lub opiniowanie stałych lub czasowych organizacji ruchu związanych z bieżącą działalnością Zespołu ds. Przygotowania i Realizacji Inwestycji Drogowych
5. Przygotowywanie projektów odpowiedzi na wnioski, interpelacje, petycje i wnioski o dostęp do informacji publicznej
6. Przygotowywanie merytorycznych elementów dokumentacji zamówieniowej
7. Koordynacja wewnętrzna i zewnętrzna w zakresie powierzonych inwestycji
8. Egzekwowanie umów, a w szczególności kar umownych
9. Rozliczanie księgowo-majątkowych wytworzonych środków trwałych w efekcie wykonanych prac.
Miejsce pracy:
Chmielna 120, 00-801 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Zarząd Dróg Miejskich
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie branżowe
- zawód: Pracownik biurowy
- Wymagania konieczne: - wykształcenie średnie lub wyższe w zakresie: inżynierii lądowej lub pokrewne, inżynierii środowiska, transportu, architektury, architektury krajobrazu, gospodarki przestrzennej, urbanistyki - minimum 3 lata stażu pracy przy wykształceniu średnim - minimum 3 lata doświadczenia zawodowego przy prowadzeniu inwestycji drogowych - znajomość sieci drogowej m.st. Warszawy - znajomość przepisów: Prawo zamówień publicznych, Prawo budowlane, Ustawy o drogach publicznych, Prawo o ruchu drogowym, Ustawy o ochronie środowiska, Ustawy o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, Kodeks Postepowania Administracyjnego, - nieposzlakowana opinia - obywatelstwo polskie - pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych oraz niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe Wymagania dodatkowe: - uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie - doświadczenie w projektach innowacyjnych - umiejętność w zakresie obsługi oprogramowania komputerowego wspomagającego projektowanie AutoCAD, BricsCad lub równoważne - doświadczenie w samorządzie - doświadczenie pracy w jednostkach samorządu terytorialnego - samodzielność, znajomość pakietu MS Office, umiejętności rozwiazywania problemów, - umiejętności negocjacyjne, posiadanie certyfikatu w zakresie metodologii projektowej, znajomość oprogramowania MS Project, umiejętność pracy pod presją czasu oraz pracy w zespole - prawo jazdy kat. B. Warunki pracy na danym stanowisku: - praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie - praca w terenie w granicach m. st. Warszawy - praca w biurze w budynku na 7 piętrze, windy przystosowane są dla osób niepełnosprawnych np. na wózkach inwalidzkich - prowadzenie pojazdu służbowego Wymagane dokumenty i oświadczeniai: 1. Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany odręcznie 2. Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia 3. Kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy 4. Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień wymaganych na danym stanowisku 5. Dodatkowo można złożyć referencje, rekomendacje 6. Podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, posiadanym obywatelstwie i nieposzlakowanej opinii 7. Podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe 8. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji 9. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2024.1135). *Kwestionariusz oraz druki oświadczeń do pobrania na stronie www.zdm.waw.pl Osoby zainteresowane są proszone o składanie wymaganych dokumentów zgodnie z treścią ogłoszenia wyłącznie poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego w systemie elektronicznej rekrutacji ZDM dostępnego na stronie internetowej www.zdm.waw.pl w zakładce Praca. Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres do 21.01.2026 r. do godz. 15.30. Kandydatom niemającym dostępu do Internetu ZDM umożliwi dostęp do Internetu i złożenie aplikacji drogą elektroniczną w swojej siedzibie: Zarząd Dróg Miejskich (ul. Chmielna 120, parter, sala obsługi Interesanta). Termin złożenia dokumentów aplikacyjnych przez kandydata uważa się za zachowany, jeżeli w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze kandydat wypełnił i przesłał elektroniczny formularz aplikacyjny wraz z wymaganymi dokumentami.
Inne wymagania:
Wymagania konieczne: - wykształcenie średnie lub wyższe w zakresie: inżynierii lądowej lub pokrewne, inżynierii środowiska, transportu, architektury, architektury krajobrazu, gospodarki przestrzennej, urbanistyki - minimum 3 lata stażu pracy przy wykształceniu średnim - minimum 3 lata doświadczenia zawodowego przy prowadzeniu inwestycji drogowych - znajomość sieci drogowej m.st. Warszawy - znajomość przepisów: Prawo zamówień publicznych, Prawo budowlane, Ustawy o drogach publicznych, Prawo o ruchu drogowym, Ustawy o ochronie środowiska, Ustawy o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, Kodeks Postepowania Administracyjnego, - nieposzlakowana opinia - obywatelstwo polskie - pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych oraz niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe Wymagania dodatkowe: - uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie - doświadczenie w projektach innowacyjnych - umiejętność w zakresie obsługi oprogramowania komputerowego wspomagającego projektowanie AutoCAD, BricsCad lub równoważne - doświadczenie w samorządzie - doświadczenie pracy w jednostkach samorządu terytorialnego - samodzielność, znajomość pakietu MS Office, umiejętności rozwiazywania problemów, - umiejętności negocjacyjne, posiadanie certyfikatu w zakresie metodologii projektowej, znajomość oprogramowania MS Project, umiejętność pracy pod presją czasu oraz pracy w zespole - prawo jazdy kat. B. Warunki pracy na danym stanowisku: - praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie - praca w terenie w granicach m. st. Warszawy - praca w biurze w budynku na 7 piętrze, windy przystosowane są dla osób niepełnosprawnych np. na wózkach inwalidzkich - prowadzenie pojazdu służbowego Wymagane dokumenty i oświadczeniai: 1. Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany odręcznie 2. Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia 3. Kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy 4. Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień wymaganych na danym stanowisku 5. Dodatkowo można złożyć referencje, rekomendacje 6. Podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, posiadanym obywatelstwie i nieposzlakowanej opinii 7. Podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe 8. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji 9. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2024.1135). *Kwestionariusz oraz druki oświadczeń do pobrania na stronie www.zdm.waw.pl Osoby zainteresowane są proszone o składanie wymaganych dokumentów zgodnie z treścią ogłoszenia wyłącznie poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego w systemie elektronicznej rekrutacji ZDM dostępnego na stronie internetowej www.zdm.waw.pl w zakładce Praca. Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres do 21.01.2026 r. do godz. 15.30. Kandydatom niemającym dostępu do Internetu ZDM umożliwi dostęp do Internetu i złożenie aplikacji drogą elektroniczną w swojej siedzibie: Zarząd Dróg Miejskich (ul. Chmielna 120, parter, sala obsługi Interesanta). Termin złożenia dokumentów aplikacyjnych przez kandydata uważa się za zachowany, jeżeli w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze kandydat wypełnił i przesłał elektroniczny formularz aplikacyjny wraz z wymaganymi dokumentami.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Elektroniczny system rekrutacji: https://zdm.waw.pl/praca_w_zdm/praca/
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - Elektroniczny system rekrutacji: https://zdm.waw.pl/praca_w_zdm/praca/

Zaloguj się przez Facebook