StPr/25/5241
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 364 do 5 765,60 PLN
Oferowane wynagrodzenie zasadnicze brutto od 5 364 zł zł do 5 765,60 zł + dodatek motywacyjny 800 zł + wysługa lat (ostateczna kwota uzależniona jest od posiadanego doświadczenia i kompetencji).
Zakres obowiązków:
1.Rozwój systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją
2.Współpraca przy opracowywaniu procesów przepływu dokumentów
3.Współpraca przy integracji systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją z innymi systemami elektronicznymi wykorzystywanymi w pracy przez pracowników Ośrodka
4.Wspieranie pracowników Ośrodka w zakresie obsługi systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją
5.Organizacja szkoleń dla pracowników Ośrodka w zakresie obsługi systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją
6.Wsparcie w zakresie digitalizacji dokumentacji w Ośrodku
7.Współpraca z Gdańskim Centrum Informatycznym i Urzędem Miejskim
w Gdańsku w zakresie rozwoju systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją.
Informacje dodatkowe
1.Miejsce pracy Wydział Organizacyjno-Techniczny, ul. Leczkowa 1A Gdańsk
2.Czas pracy - poniedziałek, wtorek, czwartek od 7:30 do 15:30, środa od 8:00 do 17:00, piątek od 7:30 do 14:30.
Miejsce pracy:
Konrada Leczkowa 1A, 80-432 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Pracodawca:
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Gdańsku
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Wymagania niezbędne Wykształcenie wyższe - dla stanowiska specjalisty staż pracy nie jest wymagany do zakwalifikowania się do kolejnego etapu naboru (jednakże, gdy kandydat posiada jakikolwiek staż pracy, to należy dołączyć dokumenty poświadczające ten fakt), w przypadku stanowiska głównego specjalisty wymagany jest co najmniej 4-letni udokumentowany staż pracy na stanowisku we wskazanym w obowiązkach zakresie Znajomość ustawy o pracownikach samorządowych Znajomość ustaw o samorządzie gminnym i powiatowym Znajomość ustawy o finansach publicznych Znajomość ustawy o pomocy społecznej Znajomość ustawy o wspieraniu rodziny i pieczy zastępczej Umiejętność samodzielnego planowania i organizowania własnej pracy Sumienność, dokładność, odpowiedzialność, odporność na jednolity charakter pracy Wymagania dodatkowe Preferowane doświadczenie w pracy w administracji publicznej na podobnym stanowisku Doświadczenie w obsłudze systemów elektronicznego zarządzania dokumentacją Umiejętność bardzo dobrej obsługi komputera w zakresie programów pakietu MS Office
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne Wykształcenie wyższe - dla stanowiska specjalisty staż pracy nie jest wymagany do zakwalifikowania się do kolejnego etapu naboru (jednakże, gdy kandydat posiada jakikolwiek staż pracy, to należy dołączyć dokumenty poświadczające ten fakt), w przypadku stanowiska głównego specjalisty wymagany jest co najmniej 4-letni udokumentowany staż pracy na stanowisku we wskazanym w obowiązkach zakresie Znajomość ustawy o pracownikach samorządowych Znajomość ustaw o samorządzie gminnym i powiatowym Znajomość ustawy o finansach publicznych Znajomość ustawy o pomocy społecznej Znajomość ustawy o wspieraniu rodziny i pieczy zastępczej Umiejętność samodzielnego planowania i organizowania własnej pracy Sumienność, dokładność, odpowiedzialność, odporność na jednolity charakter pracy Wymagania dodatkowe Preferowane doświadczenie w pracy w administracji publicznej na podobnym stanowisku Doświadczenie w obsłudze systemów elektronicznego zarządzania dokumentacją Umiejętność bardzo dobrej obsługi komputera w zakresie programów pakietu MS Office
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
1.List motywacyjny 2.Aktualne cv (z adresem e-mail - jeśli kandydat posiada lub numerem telefonu) 3.Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie 4.Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i kwalifikacje (w tym kserokopie świadectw, dyplomów ukończenia studiów itp.) 5.Kserokopie poświadczające przebieg dotychczasowego zatrudnienia (kserokopie świadectw pracy, zaświadczenie od obecnego pracodawcy potwierdzające staż pracy itp.) 6.Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych 7.Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii 8.Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe 9.Oświadczenie dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych Oświadczenia i kwestionariusz osobowy do pobrania na stronie Biuletynu Informacji Publicznej. Wszystkie oświadczenia należy opatrzyć własnoręcznym podpisem i datą. Termin i miejsce składania dokumentów Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie w terminie do 15.07.2025 r. w Kancelarii Ośrodka lub korespondencyjnie na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ul. Konrada Leczkowa 1A 80-432 Gdańsk. Kopertę należy opatrzyć dopiskiem Nabór - specjalista/główny specjalista WOT. Za datę złożenia dokumentów drogą pocztową uważa się datę wpływu dokumentów pod wskazany adres. Oferty, które nie będą zawierały wymaganych dokumentów lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Osoby spełniające wymagania formalne zostaną powiadomione telefonicznie lub poprzez e-mail o dalszych czynnościach związanych z procesem rekrutacji. W przypadku dużej liczby ofert przewidziany jest etap pisemnego testu z wiedzy merytorycznej.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta