StPr/25/2118
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 700 PLN
- podana wysokość wynagrodzenia jest orientacyjna, podlega indywidualnej negocjacji z każdym kandydatem (zależy od posiadanego doświadczenia zawodowego), - prywatna opieka medyczna, szkolenia i programy rozwojowe
Zakres obowiązków:
Bieżące wsparcie użytkowników (pierwsza i druga linia helpdesk, zarówno w biurze, jak i zdalnie), diagnozowanie i rozwiązywanie problemów związanych z systemem Windows oraz oprogramowaniem Microsoft, zdalne wsparcie użytkowników poprzez TeamViewer i inne narzędzia, utrzymanie i rozwój infrastruktury sieciowej (LAN/WAN/Wi-Fi), konfigurację i administrację urządzeń sieciowych, instalację, konfigurację oraz aktualizację sprzętu komputerowego i oprogramowania (laptopy, drukarki, urządzenia mobilne), dbanie o bezpieczeństwo IT: kopie zapasowe, polityki haseł, ochrona antywirusowa, współpracę z zespołem IT przy realizacji projektów modernizacyjnych. Praca w godz. 9.00 - 17.00, pierwsza umowa o pracę na okres próbny z możliwością kontynuacji współpracy w ramach kolejnej umowy o pracę.
Miejsce pracy:
Armii Krajowej 18, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
Pracodawca:
ASF PREMIUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
- angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
- znajomość systemów operacyjnych Windows (mile widziana znajomość Linux), dobra znajomość środowiska Microsoft (Office 365, Exchange, Teams), podstawowa wiedza z zakresu sieci komputerowych (TCP/IP, routing, firewalle, VPN), doświadczenie w obsłudze użytkowników i rozwiązywaniu problemów IT, znajomość narzędzi do zdalnego wsparcia (np. TeamViewer), umiejętność diagnozowania usterek sprzętu i oprogramowania, komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej, znajomość języka angielskiego na poziomie czytania dokumentacji technicznej
Inne wymagania:
znajomość systemów operacyjnych Windows (mile widziana znajomość Linux), dobra znajomość środowiska Microsoft (Office 365, Exchange, Teams), podstawowa wiedza z zakresu sieci komputerowych (TCP/IP, routing, firewalle, VPN), doświadczenie w obsłudze użytkowników i rozwiązywaniu problemów IT, znajomość narzędzi do zdalnego wsparcia (np. TeamViewer), umiejętność diagnozowania usterek sprzętu i oprogramowania, komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej, znajomość języka angielskiego na poziomie czytania dokumentacji technicznej
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Katarzyna Izdebska-Moskulak
Nr telefonu:
504 918 971
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Zaloguj się przez Facebook