SPECJALISTA K/M

SPECJALISTA K/M

Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 5 200 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/08396

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 200 PLN

Zakres obowiązków:
• Wykonywanie inwentaryzacji zieleni na potrzeby opracowywania projektów drogowych,
• Prowadzenie nadzoru nad ochroną zieleni na terenie inwestycji drogowych,
• Nadzorowanie inwestycji z zakresu wykonania projektów zieleni,
• Przygotowywanie projektów zieleni w pasie drogowym,
• Zarządzanie realizacją inwestycji związanych z zielenią oraz inwestycji dotyczących tras rowerowych,
• Przygotowanie pism, dokumentów i analiz związanych z realizacją prowadzonych inwestycji.

Miejsce pracy:
Chmielna 120, 00-801 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Pracodawca:
Zarząd Dróg Miejskich

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • zawód: Pracownik biurowy
  • Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne, Biegła znajomość pakietu Office
  • Wymagania niezbędne: - Wykształcenie: średnie lub wyższe o profilu: architektura krajobrazu, inżynieria środowiska, ochrona środowiska, ogrodnictwo lub inny kierunek pokrewny; - Minimum 3 lata stażu pracy przy wykształceniu średnim; - Znajomość przepisów ustaw: Ustawy prawo ochrony przyrody, Ustawy o ochronie środowiska, Prawa administracyjnego, Ustawy o ustroju m.st. Warszawy oraz Ustawy o pracownikach samorządowych i Ustawy o dostępie do informacji publicznej; - Umiejętność obsługi programu AutoCAD; - Nieposzlakowana opinia; - Obywatelstwo polskie; - Pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych oraz niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: - Doświadczenie w pracy w biurze projektowym lub firmie wykonawczej z zakresu architektury krajobrazu; - Doświadczenie w pracy w administracji publicznej; - Doświadczenie zawodowe związane z projektowaniem zieleni; - Znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem zielenią w m.st. Warszawa; - Zdolność analitycznego myślenia i umiejętność pracy pod presja czasu; - Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, sumienność, samodzielność, odpowiedzialność, bardzo dobra organizacja pracy, zaangażowanie, gotowość do doskonalenia zawodowego, dbałość o dobrą opinię własną i pracodawcy, postępowanie zgodnie z zasadami etyki zawodowej. Warunki pracy na danym stanowisku: - Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie; - Praca w biurze (VII piętro, windy przystosowane są dla osób niepełnosprawnych); - Praca w terenie w granicach m.st. Warszawy. Wymagane dokumenty i oświadczenia: - Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany odręcznie, - Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, - Kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy, - Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień wymaganych na danym stanowisku, - Podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, posiadanym obywatelstwie i nieposzlakowanej opinii, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji, - Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2022.530). Osoby zainteresowane prosimy o składanie wymaganych dokumentów zgodnie z treścią ogłoszenia wyłącznie poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego w systemie elektronicznej rekrutacji ZDM dostępnego na stronie internetowej www.zdm.waw.pl w zakładce Praca. Kandydatom niemającym dostępu do Internetu ZDM umożliwi dostęp do Internetu i złożenie aplikacji drogą elektroniczną w swojej siedzibie: Zarząd Dróg Miejskich (ul. Chmielna 120, parter, sala obsługi Interesanta). Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli zostały złożone do 14.08.2025 r. do godziny 15:30. Termin złożenia dokumentów aplikacyjnych przez kandydata uważa się za zachowany, jeżeli w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze kandydat wypełnił i przesłał elektroniczny formularz aplikacyjny wraz z wymaganymi dokumentami. Telefon kontaktowy dot. ww. ogłoszenia 22 55 89 138


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: - Wykształcenie: średnie lub wyższe o profilu: architektura krajobrazu, inżynieria środowiska, ochrona środowiska, ogrodnictwo lub inny kierunek pokrewny; - Minimum 3 lata stażu pracy przy wykształceniu średnim; - Znajomość przepisów ustaw: Ustawy prawo ochrony przyrody, Ustawy o ochronie środowiska, Prawa administracyjnego, Ustawy o ustroju m.st. Warszawy oraz Ustawy o pracownikach samorządowych i Ustawy o dostępie do informacji publicznej; - Umiejętność obsługi programu AutoCAD; - Nieposzlakowana opinia; - Obywatelstwo polskie; - Pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych oraz niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: - Doświadczenie w pracy w biurze projektowym lub firmie wykonawczej z zakresu architektury krajobrazu; - Doświadczenie w pracy w administracji publicznej; - Doświadczenie zawodowe związane z projektowaniem zieleni; - Znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem zielenią w m.st. Warszawa; - Zdolność analitycznego myślenia i umiejętność pracy pod presja czasu; - Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, sumienność, samodzielność, odpowiedzialność, bardzo dobra organizacja pracy, zaangażowanie, gotowość do doskonalenia zawodowego, dbałość o dobrą opinię własną i pracodawcy, postępowanie zgodnie z zasadami etyki zawodowej. Warunki pracy na danym stanowisku: - Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie; - Praca w biurze (VII piętro, windy przystosowane są dla osób niepełnosprawnych); - Praca w terenie w granicach m.st. Warszawy. Wymagane dokumenty i oświadczenia: - Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany odręcznie, - Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, - Kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy, - Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień wymaganych na danym stanowisku, - Podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, posiadanym obywatelstwie i nieposzlakowanej opinii, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji, - Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2022.530). Osoby zainteresowane prosimy o składanie wymaganych dokumentów zgodnie z treścią ogłoszenia wyłącznie poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego w systemie elektronicznej rekrutacji ZDM dostępnego na stronie internetowej www.zdm.waw.pl w zakładce Praca. Kandydatom niemającym dostępu do Internetu ZDM umożliwi dostęp do Internetu i złożenie aplikacji drogą elektroniczną w swojej siedzibie: Zarząd Dróg Miejskich (ul. Chmielna 120, parter, sala obsługi Interesanta). Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli zostały złożone do 14.08.2025 r. do godziny 15:30. Termin złożenia dokumentów aplikacyjnych przez kandydata uważa się za zachowany, jeżeli w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze kandydat wypełnił i przesłał elektroniczny formularz aplikacyjny wraz z wymaganymi dokumentami. Telefon kontaktowy dot. ww. ogłoszenia 22 55 89 138

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Olga Godlewska

Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty i oświadczenia: - Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany odręcznie, - Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, - Kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy, - Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień wymaganych na danym stanowisku, - Podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, posiadanym obywatelstwie i nieposzlakowanej opinii, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji, - Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2022.530).

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - elektroniczny system rekrutacji: https://zdm.waw.pl/praca_w_zdm/praca/
Dodano: 05.08.2025, 04:25
ID ogłoszenia: 281060
Udostępnij:
Dodano: 05.08.2025, 04:25
ID ogłoszenia: 281060

Zobacz inne oferty

Do góry