SPECJALISTA K/M

SPECJALISTA K/M

Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
5 200 - 9 000 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/10642

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 200 do 9 000 PLN

Zakres obowiązków:
1. Przygotowywanie planów robót utrzymaniowo-remontowych i inwestycyjnych Wydziału.
2. Przygotowywanie materiałów niezbędnych do ogłoszenia postepowania przetargowego na realizację dokumentacji projektowej dla zadań utrzymaniowo-remontowych i inwestycyjnych.
3. Prowadzenie procesu uzyskiwania niezbędnych pozwoleń, uzgodnień i opinii poprzedzających proces realizacji robót, w tym przygotowywanie rysunków do procedury zgłoszenia robót budowlanych.
4. Przygotowywanie materiałów niezbędnych do ogłoszenia postepowania przetargowego dla robót utrzymaniowo-remontowych i inwestycyjnych.
5. Przygotowywanie projektów umów, porozumień, opisów przedmiotu zamówienia i opracowanie warunków szczegółowych dla oferentów.
6. Działania sprawozdawcze dla zadań na roboty utrzymaniowo-remontowe i inwestycyjne.
7. Opiniowanie i weryfikacja przypisanych Wydziałowi wniosków w ramach Budżetu Obywatelskiego.
8. Przekazywanie bieżących informacji do biur Urzędu m.st. Warszawy

Miejsce pracy:
Chmielna 120, 00-801 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Pracodawca:
Zarząd Dróg Miejskich

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie branżowe
  • zawód: Pracownik biurowy
  • biegła obsługa komputera, Microsoft Office
  • Wymagania konieczne: - wykształcenie wyższe techniczne: budownictwo, geodezja, gospodarka przestrzenna lub inny kierunek pokrewny, - minimum 3 lata stażu pracy przy wykształcenia średnim, - nieposzlakowana opinia, - obywatelstwo polskie, - pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych oraz niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: - umiejętności: czynna znajomość obsługi programów ze środowiska systemu CAD, - staż pracy w uczestnictwie w procesie budowlanym po stronie zamawiającego, nadzoru budowy, wykonawcy lub projektanta, - staż pracy przy zlecaniu/projektowaniu budowy dróg miejskich, - doświadczenie w jednostce pełniącej funkcję zarządcy dróg publicznych w rozumieniu art. 19 ustawy z dnia 21.03.1985 r. o drogach publicznych z późn. zm. - znajomość przepisów zawartych w szczególności w ustawach: -o drogach publicznych (z dn. 21.03.1985 r.), -o szczególnych zasadach realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych ( z dn. 10.04.2003 r.), - prawo zamówień publicznych ( z dn.29.01.2004 r.),-Prawo budowlane ( z dn. 7.07.1994 r.), - prawo ochrony środowiska ( z 27.04.2001 r.),-Prawo wodne (z 18.07.2001 r.), - znajomość przepisów zawartych w szczególności w rozporządzeniach:- - w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych (z dnia 24.06.2022r.), - w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (z dn. 3.07.2003 r.), - uprawnienia do kierowania pojazdami - kat. B. Warunki pracy na danym stanowisku: - praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, - praca w biurze (pierwsze piętro, budynek nie przystosowany do wózków inwalidzkich). Wymagane dokumenty i oświadczenia*: - kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany odręcznie, - kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, - kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy, - kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień wymaganych na danym stanowisku, - podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, posiadanym obywatelstwie i nieposzlakowanej opinii, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji, - kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2022.530). Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Administratorem w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Miejskich (ZDM), ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, tel. 22-55-89-100, reprezentowany przez Dyrektora ZDM (dalej jako Administrator). 1. Cel przetwarzania danych Celem przetwarzania Danych Osobowych jest realizacja procesu rekrutacji na ww. stanowisko. 2. Podstawa prawna przetwarzania danych Dane osobowe w zakresie wymienionym w art. 22 § 1 Kodeksu pracy oraz art. 6 i art. 13 ust. 2 pkt 5 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2022.530) będą przetwarzane w oparciu o art. 6 ust. 1 pkt c Rozporządzenia UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej jako RODO). 3. Odbiorcy danych m Dostęp do Pani/Pana Danych Osobowych mogą mieć następujący odbiorcy danych: upoważnieni pracownicy Administratora: pracownicy Wydziału Spraw Pracowniczych ZDM oraz członkowie Komisji ds. rekrutacji. 4. Transfer danych do państw trzecich (państw spoza EOG) Pani/Pana Dane Osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego. 5. Okres przechowywania danych Dane Osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru ( w związku z art. 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2022.530) a następnie zostaną komisyjnie zniszczone. 6. Zasady gromadzenia danych Podanie Danych Osobowych przez osobę, której dane dotyczą jest dobrowolne jednak niepodanie informacji wskazanych w art. 221 § 1 Kodeksu pracy, przez kandydata do pracy spowoduje, że otrzymana oferta zatrudnienia nie będzie przez ZDM rozpatrywana. 7. Prawa związane z przetwarzaniem Danych Osobowych Osoba, której dane dotyczą może skorzystać wobec Administratora z następujących praw: a. prawa do żądania dostępu do swoich Danych Osobowych oraz do ich sprostowania; b. prawa do ograniczenia przetwarzania jej danych w sytuacjach i na zasadach wskazanych w art. 18 RODO lub do ich usunięcia zgodnie z art.17 RODO (prawo do bycia zapomnianym); c. prawa do przeniesienia Danych Osobowych zgodnie z art. 20 RODO; d. prawa do wycofania w dowolnym momencie udzielonej wcześniej zgody na przetwarzanie jej Danych Osobowych, co jednak nie będzie miało wpływu na legalność przetwarzania danych takiej osoby, które odbywało się w oparciu o tę przesłankę i miało miejsce przed skorzystaniem przez nią z prawa do wycofania zgody; e. prawa do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania jej Danych Osobowych z przyczyn związanych z jej szczególną sytuacją, o którym mowa w art. 21 ust. 1 RODO; f. prawa do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania jej Danych Osobowych w celach związanych z marketingiem bezpośrednim, w tym wobec jej profilowania w celach marketingowych, w zakresie, w jakim przetwarzanie danych tej osoby jest związane z takim marketingiem bezpośrednim. 8. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych oraz realizacją praw przysługujących osobom, których te dane dotyczą można kontaktować się z Administratorem kierując korespondencję na adres ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa lub z wyznaczonym przez Administratora inspektorem ochrony danych (IOD). Telefon kontaktowy do IOD: tel. 22 55 89 333 9. Ponadto osoba, której dane dotyczą ma prawo wnieść w skargę na przetwarzanie jej danych osobowych przez Administratora do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %. Osoby zainteresowane proszone są o składanie wymaganych dokumentów zgodnie z treścią ogłoszenia wyłącznie poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego w systemie elektronicznej rekrutacji ZDM dostępnego na stronie internetowej www.zdm.waw.pl w zakładce Praca. Kandydatom niemającym dostępu do Internetu ZDM umożliwi dostęp do Internetu i złożenie aplikacji drogą elektroniczną w swojej siedzibie: Zarząd Dróg Miejskich (ul. Chmielna 120, parter, sala obsługi Interesanta). Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli zostały złożone do 31.10.2025 r. do godziny 15:30. Termin złożenia dokumentów aplikacyjnych przez kandydata uważa się za zachowany, jeżeli w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze kandydat wypełnił i przesłał elektroniczny formularz aplikacyjny wraz z wymaganymi dokumentami. Tel. do osoby zajmującej się sprawą 22 55 89 355. Miejsce pracy: ul. Chmielna 120. Godziny pracy: 7.30-15.30 Pełna treść ogłoszenia oraz elektroniczny system rekrutacji dostępne pod linkiem: https://zdm.waw.pl/praca_w_zdm/praca/


Inne wymagania:
Wymagania konieczne: - wykształcenie wyższe techniczne: budownictwo, geodezja, gospodarka przestrzenna lub inny kierunek pokrewny, - minimum 3 lata stażu pracy przy wykształcenia średnim, - nieposzlakowana opinia, - obywatelstwo polskie, - pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych oraz niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: - umiejętności: czynna znajomość obsługi programów ze środowiska systemu CAD, - staż pracy w uczestnictwie w procesie budowlanym po stronie zamawiającego, nadzoru budowy, wykonawcy lub projektanta, - staż pracy przy zlecaniu/projektowaniu budowy dróg miejskich, - doświadczenie w jednostce pełniącej funkcję zarządcy dróg publicznych w rozumieniu art. 19 ustawy z dnia 21.03.1985 r. o drogach publicznych z późn. zm. - znajomość przepisów zawartych w szczególności w ustawach: -o drogach publicznych (z dn. 21.03.1985 r.), -o szczególnych zasadach realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych ( z dn. 10.04.2003 r.), - prawo zamówień publicznych ( z dn.29.01.2004 r.),-Prawo budowlane ( z dn. 7.07.1994 r.), - prawo ochrony środowiska ( z 27.04.2001 r.),-Prawo wodne (z 18.07.2001 r.), - znajomość przepisów zawartych w szczególności w rozporządzeniach:- - w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych (z dnia 24.06.2022r.), - w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (z dn. 3.07.2003 r.), - uprawnienia do kierowania pojazdami - kat. B. Warunki pracy na danym stanowisku: - praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, - praca w biurze (pierwsze piętro, budynek nie przystosowany do wózków inwalidzkich). Wymagane dokumenty i oświadczenia*: - kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany odręcznie, - kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, - kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy, - kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień wymaganych na danym stanowisku, - podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, posiadanym obywatelstwie i nieposzlakowanej opinii, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji, - kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2022.530). Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Administratorem w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Miejskich (ZDM), ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, tel. 22-55-89-100, reprezentowany przez Dyrektora ZDM (dalej jako Administrator). 1. Cel przetwarzania danych Celem przetwarzania Danych Osobowych jest realizacja procesu rekrutacji na ww. stanowisko. 2. Podstawa prawna przetwarzania danych Dane osobowe w zakresie wymienionym w art. 22 § 1 Kodeksu pracy oraz art. 6 i art. 13 ust. 2 pkt 5 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2022.530) będą przetwarzane w oparciu o art. 6 ust. 1 pkt c Rozporządzenia UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej jako RODO). 3. Odbiorcy danych m Dostęp do Pani/Pana Danych Osobowych mogą mieć następujący odbiorcy danych: upoważnieni pracownicy Administratora: pracownicy Wydziału Spraw Pracowniczych ZDM oraz członkowie Komisji ds. rekrutacji. 4. Transfer danych do państw trzecich (państw spoza EOG) Pani/Pana Dane Osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego. 5. Okres przechowywania danych Dane Osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru ( w związku z art. 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2022.530) a następnie zostaną komisyjnie zniszczone. 6. Zasady gromadzenia danych Podanie Danych Osobowych przez osobę, której dane dotyczą jest dobrowolne jednak niepodanie informacji wskazanych w art. 221 § 1 Kodeksu pracy, przez kandydata do pracy spowoduje, że otrzymana oferta zatrudnienia nie będzie przez ZDM rozpatrywana. 7. Prawa związane z przetwarzaniem Danych Osobowych Osoba, której dane dotyczą może skorzystać wobec Administratora z następujących praw: a. prawa do żądania dostępu do swoich Danych Osobowych oraz do ich sprostowania; b. prawa do ograniczenia przetwarzania jej danych w sytuacjach i na zasadach wskazanych w art. 18 RODO lub do ich usunięcia zgodnie z art.17 RODO (prawo do bycia zapomnianym); c. prawa do przeniesienia Danych Osobowych zgodnie z art. 20 RODO; d. prawa do wycofania w dowolnym momencie udzielonej wcześniej zgody na przetwarzanie jej Danych Osobowych, co jednak nie będzie miało wpływu na legalność przetwarzania danych takiej osoby, które odbywało się w oparciu o tę przesłankę i miało miejsce przed skorzystaniem przez nią z prawa do wycofania zgody; e. prawa do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania jej Danych Osobowych z przyczyn związanych z jej szczególną sytuacją, o którym mowa w art. 21 ust. 1 RODO; f. prawa do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania jej Danych Osobowych w celach związanych z marketingiem bezpośrednim, w tym wobec jej profilowania w celach marketingowych, w zakresie, w jakim przetwarzanie danych tej osoby jest związane z takim marketingiem bezpośrednim. 8. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych oraz realizacją praw przysługujących osobom, których te dane dotyczą można kontaktować się z Administratorem kierując korespondencję na adres ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa lub z wyznaczonym przez Administratora inspektorem ochrony danych (IOD). Telefon kontaktowy do IOD: tel. 22 55 89 333 9. Ponadto osoba, której dane dotyczą ma prawo wnieść w skargę na przetwarzanie jej danych osobowych przez Administratora do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %. Osoby zainteresowane proszone są o składanie wymaganych dokumentów zgodnie z treścią ogłoszenia wyłącznie poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego w systemie elektronicznej rekrutacji ZDM dostępnego na stronie internetowej www.zdm.waw.pl w zakładce Praca. Kandydatom niemającym dostępu do Internetu ZDM umożliwi dostęp do Internetu i złożenie aplikacji drogą elektroniczną w swojej siedzibie: Zarząd Dróg Miejskich (ul. Chmielna 120, parter, sala obsługi Interesanta). Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli zostały złożone do 31.10.2025 r. do godziny 15:30. Termin złożenia dokumentów aplikacyjnych przez kandydata uważa się za zachowany, jeżeli w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze kandydat wypełnił i przesłał elektroniczny formularz aplikacyjny wraz z wymaganymi dokumentami. Tel. do osoby zajmującej się sprawą 22 55 89 355. Miejsce pracy: ul. Chmielna 120. Godziny pracy: 7.30-15.30 Pełna treść ogłoszenia oraz elektroniczny system rekrutacji dostępne pod linkiem: https://zdm.waw.pl/praca_w_zdm/praca/

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty i oświadczenia*: - kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany odręcznie, - kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, - kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy, - kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień wymaganych na danym stanowisku, - podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, posiadanym obywatelstwie i nieposzlakowanej opinii, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji, - kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2022.530).

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - Pełna treść ogłoszenia oraz elektroniczny system rekrutacji dostępne pod linkiem: https://zdm.waw.pl/praca_w_zdm/praca/
Dodano: 22.10.2025, 03:54
ID ogłoszenia: 338303
Udostępnij:
Dodano: 22.10.2025, 03:54
ID ogłoszenia: 338303

Zobacz inne oferty

Do góry