StPr/25/1735
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 550 do 7 640 PLN
W zależności od kwalifikacji zawodowych kandydata - zgodnie z regulaminem wynagradzania
Zakres obowiązków:
Przygotowanie projektu budżetu w zakresie planowania dochodów i wydatków jednostek organizacyjnych podległych Radzie Miejskiej w Elblągu; przyjmowanie i sprawdzanie planów finansowych jednostek organizacyjnych podległych Radzie Miejskiej w Elblągu;
przygotowywanie wniosków w sprawie zmian w budżecie oraz prowadzenie ich ewidencji; przyjmowanie i sporządzanie sprawozdań finansowych.
Miejsce pracy: Departament Skarbnika Miasta,
Referat Budżetu w Urzędzie Miejskim w Elblągu
Czas pracy: pełny etat, godziny pracy: pn, śr, czw 07.30-15.30, wt 07.30-16.30, pt 07.30-14.30
Przewidywany termin rozpoczęcia pracy:styczeń 2026
Wynagrodzenie od 5550 zł brutto - 7640 zł brutto w zależności od kwalifikacji zawodowych kandydata i doświadczenia zawodowego - zgodnie z regulaminem wynagradzania
Miejsce pracy:
Łączności 1, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Pracodawca:
Urząd Miejski w Elblągu
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie; wykształcenie wyższe: administracyjne lub ekonomiczne; co najmniej 1 rok stażu pracy; znajomość ustaw weryfikowana podczas rozmowy kwalifikacyjnej i/lub testu: o finansach publicznych, o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, Kodeks postępowania administracyjnego; znajomość obsługi komputera - pakiet MS Office; uprzejmość, rzetelność, systematyczność, punktualność; niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe; zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe: wykształcenie wyższe magisterskie: administracyjne lub ekonomiczne; kursy, szkolenia z zakresu rachunkowości; staż pracy na podobnym stanowisku pracy; znajomość ustawy o rachunkowości; samodzielność, umiejętność organizacji pracy. Więcej informacji o naborze znajduje się na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Elblągu.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie; wykształcenie wyższe: administracyjne lub ekonomiczne; co najmniej 1 rok stażu pracy; znajomość ustaw weryfikowana podczas rozmowy kwalifikacyjnej i/lub testu: o finansach publicznych, o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, Kodeks postępowania administracyjnego; znajomość obsługi komputera - pakiet MS Office; uprzejmość, rzetelność, systematyczność, punktualność; niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe; zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe: wykształcenie wyższe magisterskie: administracyjne lub ekonomiczne; kursy, szkolenia z zakresu rachunkowości; staż pracy na podobnym stanowisku pracy; znajomość ustawy o rachunkowości; samodzielność, umiejętność organizacji pracy. Więcej informacji o naborze znajduje się na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Elblągu.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Anna Leonowicz
Wymagane dokumenty:
Życiorys (CV) podpisany przez kandydatkę/kandydata; kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - podpisany przez kandydatkę / kandydata - dostępny w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Elblągu; kopie dokumentów poświadczających wykształcenie; kopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających staż pracy (należy potwierdzić okres początkowy i zamknięty zatrudnienia); oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe oraz o zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, nieposzlakowanej opinii, zgoda na przetwarzanie danych osobowych - podpisane przez kandydatkę/kandydata - dostępne w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Elblągu; kandydatka / kandydat, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, są obowiązani do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność; kopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, uprawnieniach. Ważne wyłącznie kandydatki / kandydaci, którzy dostarczą wszystkie wymienione powyżej dokumenty, potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych (pkt 2), zostaną zaproszeni do udziału w kolejnym etapie naboru. Wymagane dokumenty należy składać w terminie do 2 grudnia 2025 r. z następującą adnotacją: Nabór na stanowisko ds. obsługi budżetowej jednostek podległych Radzie Miejskiej w Elblągu w Departamencie Skarbnika Miasta, Referat Budżetu w Urzędzie Miejskim w Elblągu ul. Łączności 1, w terminie do dnia 2 grudnia 2025 r. za pośrednictwem operatora pocztowego na adres: Urząd Miejski w Elblągu, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg lub składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Elblągu, ul. Łączności 1 parter sala nr 100, lub za pośrednictwem elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) lub przez e-Doręczenia.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - lub za pośrednictwem elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP), Termin: Nabór do 02.12.2025 r.

Zaloguj się przez Facebook