StPr/25/1414
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie:
od 6 000 PLN
Zakres obowiązków:
1. Współtworzenie strategii promocji i komunikacji CS Galeria EL, w tym realizowanych wystaw, projektów interdyscyplinarnych i innych; współtworzenie pozytywnego wizerunku instytucji
2. Administrowanie stroną www, mediami społecznościowymi (FB oraz Instagram) oraz newsletterem instytucji
3. Tworzenie i redakcja tekstów promocyjnych, przygotowywanie informacji prasowych, opracowywanie komunikatów medialnych dot. działalności Galerii EL
4. Przygotowanie i realizacja materiałów promocyjnych, np.: ulotek, fotografii, materiałów video; inicjowanie różnych form działalności promocyjnych
Jedna zmiana 8-16 od poniedziałku do piątku
Miejsce pracy:
Kuśnierska 6, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Pracodawca:
Centrum Sztuki GALERIA EL
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
- doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku pracy, Kurs komputerowy MS Office, A.27 Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Beata Kiszka
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta