SPECJALISTA/KA DS. KONTROLI

SPECJALISTA/KA DS. KONTROLI

Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
6 000 - 9 000 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/11699

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 6 000 do 9 000 PLN
Dofinansowanie kursów językowych, szkoleń, studiów podyplomowych, opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie

Zakres obowiązków:
- weryfikacja umów pod względem formalno-rachunkowym w zakresie dofinasowań;
- sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym dokumentów wymaganych w realizacji finansowej;
- sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym raportów rozliczających dofinansowanie;
- tworzenie i rozwijanie narzędzi kontrolingowych;
- przygotowanie dokumentacji przed i pokontrolnej.


Miejsce pracy:
Kruczkowskiego 2, 00-412 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Pracodawca:
Polski Instytut Sztuki Filmowej

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • zawód: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 2)
  • Pakiet MS Office
  • Wymagania: - wykształcenie: wyższe; - minimum dwuletnie doświadczenie w rozliczaniu dofinansowań; - znajomość procedur związanych z księgowaniem wydatków, w tym podstawowych zasad rachunkowości; - bardzo dobra znajomość pakietu MS Office i Office 365 (ze szczególnym uwzględnieniem Programu Excel); - umiejętność konstruowania i redagowania tekstów swoboda w operowaniu słowem; - umiejętność pracy w zespole; - bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność w działaniu, umiejętność planowania czasu pracy i dbałość o dokumentację; - wiedza jak zastosować ustawy w praktyce; - wysoka kultura osobista oraz etyka zawodowa. Praca w godzinach od 7:00-9:00 do 15:00-17:00 Kontakt: e-mail: [email protected]


Inne wymagania:
Wymagania: - wykształcenie: wyższe; - minimum dwuletnie doświadczenie w rozliczaniu dofinansowań; - znajomość procedur związanych z księgowaniem wydatków, w tym podstawowych zasad rachunkowości; - bardzo dobra znajomość pakietu MS Office i Office 365 (ze szczególnym uwzględnieniem Programu Excel); - umiejętność konstruowania i redagowania tekstów swoboda w operowaniu słowem; - umiejętność pracy w zespole; - bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność w działaniu, umiejętność planowania czasu pracy i dbałość o dokumentację; - wiedza jak zastosować ustawy w praktyce; - wysoka kultura osobista oraz etyka zawodowa. Praca w godzinach od 7:00-9:00 do 15:00-17:00 Kontakt: e-mail: [email protected]

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
Po uzgodnieniu z pracodawcą

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail
Dodano: 03.12.2025, 03:50
ID ogłoszenia: 359846
Udostępnij:
Dodano: 03.12.2025, 03:50
ID ogłoszenia: 359846

Zobacz inne oferty

4 850 PLNbrutto
Nowe
Prudnik
4 850 PLNbrutto
Dodano: 2 godz. temu
30,50 PLNbrutto
Nowe
Jastrzębie-Zdrój
30,50 PLNbrutto
Dodano: 2 godz. temu
4 700 PLNbrutto
Nowe
Kielce
4 700 PLNbrutto
Dodano: 2 godz. temu
4 800 PLNbrutto
Nowe
Włocławek
4 800 PLNbrutto
Dodano: 2 godz. temu
Do góry