SPECJALISTA/KA DS. POZYSKIWANIA FUNDUSZY

SPECJALISTA/KA DS. POZYSKIWANIA FUNDUSZY

Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
6 500 - 7 000 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1376

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 6 500 do 7 000 PLN

Zakres obowiązków:
Analiza i ocena projektów inwestycyjnych, badawczo-rozwojowych pod kątem możliwości otrzymania wsparcia oraz zgodności z przepisami, przygotowywanie i składanie wniosków, kontrola dokumentacji finansowej i merytorycznej, współpraca z instytucjami nadzorującymi realizację projektów, monitorowanie kwalifkowalności wydatków, prowadzenie dokumentacji projektowej zgodnie z wytycznymi, udział w kontrolach projektów prowadzonych przez zewnętrzne podmioty, rozliczanie projektów (przygotowywanie dokumentów niezbędnych do rozliczania projektów), udział w kontrolach projektów prowadzonych przez zewnętrzne podmioty.

Praca w systemie jednozmianowym w godz. 7.00-15.00 od PN do PT.
Umowa o pracę na okres próbny z możliwością stałego zatrudnienia.

Miejsce pracy:
LUDOWA 59, 43-514 Kaniów, powiat: bielski, woj: śląskie

Pracodawca:
DOMINATOR GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie zawodowe
  • Wymagane wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe (preferowane ekonomiczne, administracyjne lub pokrewne), doświadczenie w samodzilenym przygotowywaniu dokumentacji i rozliczaniu projektów, doświadczenie w weryfikacji wniosków o płatność na zlecenie instytucji finansujących, umiejętność pracy z dokumentacją finansową i projektową, biegła obsługa pakietu MS Office (Excel, Word), Wymagane min 2-letnie doświadczenie w zakresie przygotowywania i rozliczania projektów inwestycyjnych, badawczo-rozwojowych współfinansowanych ze środków publicznych/unijnych. O pracę mogą aplikować również osoby posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.


Inne wymagania:
Wymagane wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe (preferowane ekonomiczne, administracyjne lub pokrewne), doświadczenie w samodzilenym przygotowywaniu dokumentacji i rozliczaniu projektów, doświadczenie w weryfikacji wniosków o płatność na zlecenie instytucji finansujących, umiejętność pracy z dokumentacją finansową i projektową, biegła obsługa pakietu MS Office (Excel, Word), Wymagane min 2-letnie doświadczenie w zakresie przygotowywania i rozliczania projektów inwestycyjnych, badawczo-rozwojowych współfinansowanych ze środków publicznych/unijnych. O pracę mogą aplikować również osoby posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Marta Sadowska

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
CV na adres e-mail;

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail
Dodano: 20.11.2025, 04:27
ID ogłoszenia: 353418
Udostępnij:
Dodano: 20.11.2025, 04:27
ID ogłoszenia: 353418

Zobacz inne oferty

4 666 PLNbrutto
Nowe
Łódź
4 666 PLNbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
4 666 PLNbrutto
Nowe
Łódź
4 666 PLNbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
4 666 PLNbrutto
Nowe
Łódź
4 666 PLNbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
4 666 PLNbrutto
Nowe
Łódź
4 666 PLNbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
4 666 PLNbrutto
Nowe
Łódź
4 666 PLNbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
Do góry