StPr/25/1376
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 6 500 do 7 000 PLN
Zakres obowiązków:
Analiza i ocena projektów inwestycyjnych, badawczo-rozwojowych pod kątem możliwości otrzymania wsparcia oraz zgodności z przepisami, przygotowywanie i składanie wniosków, kontrola dokumentacji finansowej i merytorycznej, współpraca z instytucjami nadzorującymi realizację projektów, monitorowanie kwalifkowalności wydatków, prowadzenie dokumentacji projektowej zgodnie z wytycznymi, udział w kontrolach projektów prowadzonych przez zewnętrzne podmioty, rozliczanie projektów (przygotowywanie dokumentów niezbędnych do rozliczania projektów), udział w kontrolach projektów prowadzonych przez zewnętrzne podmioty.
Praca w systemie jednozmianowym w godz. 7.00-15.00 od PN do PT.
Umowa o pracę na okres próbny z możliwością stałego zatrudnienia.
Miejsce pracy:
LUDOWA 59, 43-514 Kaniów, powiat: bielski, woj: śląskie
Pracodawca:
DOMINATOR GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
- Wymagane wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe (preferowane ekonomiczne, administracyjne lub pokrewne), doświadczenie w samodzilenym przygotowywaniu dokumentacji i rozliczaniu projektów, doświadczenie w weryfikacji wniosków o płatność na zlecenie instytucji finansujących, umiejętność pracy z dokumentacją finansową i projektową, biegła obsługa pakietu MS Office (Excel, Word), Wymagane min 2-letnie doświadczenie w zakresie przygotowywania i rozliczania projektów inwestycyjnych, badawczo-rozwojowych współfinansowanych ze środków publicznych/unijnych. O pracę mogą aplikować również osoby posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.
Inne wymagania:
Wymagane wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe (preferowane ekonomiczne, administracyjne lub pokrewne), doświadczenie w samodzilenym przygotowywaniu dokumentacji i rozliczaniu projektów, doświadczenie w weryfikacji wniosków o płatność na zlecenie instytucji finansujących, umiejętność pracy z dokumentacją finansową i projektową, biegła obsługa pakietu MS Office (Excel, Word), Wymagane min 2-letnie doświadczenie w zakresie przygotowywania i rozliczania projektów inwestycyjnych, badawczo-rozwojowych współfinansowanych ze środków publicznych/unijnych. O pracę mogą aplikować również osoby posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Marta Sadowska
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV na adres e-mail;
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail

Zaloguj się przez Facebook