StPr/25/3304
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 6 000 PLN
[Praca na czas określony] : 6 miesięcy z możliwością przedłużenia [Godzina zakończenia pracy] : 17:00
Zakres obowiązków:
-kompleksowa obsługa profili społecznościowych Instytutu Książki między innnymi na Facebooku, Instagramie oraz kanału YouTube: tworzenie wpisów (pisanie tekstów oraz zarządzanie materiałem wizualnym – zdjęcia i materiały video) i wstawianie ich na odpowiednie kanały, budowanie społeczności wokół kanałów Instytutu Książki, przygotowanie materiałów audiowizualnych (rolki) i ich montaż, archiwizowanie materiałów video na kanale YT Instytutu - realizacja celów dotyczących jakości i zasięgów,
-bieżąca analiza efektywności prowadzonych działań, weryfikacja i ewentualne modyfikacje przyjętej strategii,
-tworzenie harmonogramów i kalendarza publikowanych treści, tworzenie i realizacja strategii promocji.
Miejsce pracy:
Zygmunta Wróblewskiego 6, 30-148 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Pracodawca:
Instytut Książki
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: kierunek humanistyczny
- zawód: Specjalista do spraw public relations
- angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
- dobra organizacja pracy, odpowiedzialność , dokładność, kreatywność, dobra znajomość języka angielskiego
- Umiejętności redakcyjne, perfekcyjna komunikacja w języku polskim, doświadczenie w prowadzeniu kont w mediach społecznościowych, wiedza z zakresu kultury i literatury polskiej, znajomość branży literackiej i wydarzeń literackich w Polsce, doświadczenie w promocji i /lub PR w obszarze kultury. Mile widziane umiejętności i kwalifikacje; umiejętność przygotowania prostych materiałów graficznych np. w Canvie doświadczenie w organizacji projektów literackich.
Inne wymagania:
Umiejętności redakcyjne, perfekcyjna komunikacja w języku polskim, doświadczenie w prowadzeniu kont w mediach społecznościowych, wiedza z zakresu kultury i literatury polskiej, znajomość branży literackiej i wydarzeń literackich w Polsce, doświadczenie w promocji i /lub PR w obszarze kultury. Mile widziane umiejętności i kwalifikacje; umiejętność przygotowania prostych materiałów graficznych np. w Canvie doświadczenie w organizacji projektów literackich.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Beata Kachel
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV i list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, na które ubiega się kandydat/ka. Zgłoszenia do 30.07.2025 r.; oferty niekompletne lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane; Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny - na adres maila: [email protected] podając w tytule maila "specjalista ds. promocji"