SPECJALISTA/KA DS. ZAKUPÓW W DZIALE IMPORTU

SPECJALISTA/KA DS. ZAKUPÓW W DZIALE IMPORTU

Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Tryb pracy
Zdalna, Stacjonarna
Znajomość języka
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
6 500 - 16 500 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0099

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 6 500 do 16 500 PLN
- konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia - możliwość rozliczenia prowizyjnego

Zakres obowiązków:
Poszukiwanie nowych dostawców oraz nowych produktów i ich wdrażanie. Monitorowanie rynku i obowiązujących trendów. Prowadzenie działań zakupowych (ofertowanie, zamawianie, planowanie, koordynacja dostaw). Optymalizowanie źródeł dostaw, negocjowanie warunków współpracy i umów handlowych z dostawcami. Odpowiedzialność za realizację kontraktów z dostawcami. Realizacja strategii zakupowej w ramach wyznaczonej kategorii produktów. Monitorowanie i analiza sytuacji rynkowej w kategorii. Prowadzenie dokumentacji związanej z zamówieniami oraz procesami zakupowymi. Utrzymywanie dobrych relacji z dotychczasowymi dostawcami. Przygotowywanie raportów, zestawień na potrzeby procesów decyzyjnych.

Miejsce pracy:
Zacisze 34, 08-110 Żelków-Kolonia, powiat: siedlecki, woj: mazowieckie

Pracodawca:
LOZKOHOLICY.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie zawodowe
  • zawód: Specjalista do spraw handlu zagranicznego (wymagany staż - lata: 2)
  • angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
  • obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)
  • doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z importem lub eksportem min. 2 lata, znajomość procedur celnych oraz doświadczenie w tym obszarze, codzienna komunikacja telefoniczna i e-mailowa w języku angielskim, umiejętność komunikacji i współpracy, samodzielność, inicjatywa i dobra organizacja pracy, odpowiedzialność i zaangażowanie w realizowane zadania. Możliwa współpraca B2B.


Inne wymagania:
doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z importem lub eksportem min. 2 lata, znajomość procedur celnych oraz doświadczenie w tym obszarze, codzienna komunikacja telefoniczna i e-mailowa w języku angielskim, umiejętność komunikacji i współpracy, samodzielność, inicjatywa i dobra organizacja pracy, odpowiedzialność i zaangażowanie w realizowane zadania. Możliwa współpraca B2B.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Paweł Orzyłowski

Nr telefonu:
604 292 898

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
CV

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Dodano: 17.01.2025, 04:00
ID ogłoszenia: 120203
Udostępnij:
Dodano: 17.01.2025, 04:00
ID ogłoszenia: 120203

Zobacz inne oferty

1 800 €netto
Nowe
Carpediem Care
Konstanz
1 800 €netto
Dodano: 10 godz. temu
Do góry