SPECJALISTA/KA DS. ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI

SPECJALISTA/KA DS. ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI

Gdański Urząd Pracy

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
7 800 - 8 800 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/5495

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 7 800 do 8 800 PLN
pracodawca oferuje: - Możliwość zdobycia cennego doświadczenia poprzez udział w ciekawych projektach w spółce nastawionej na innowacyjność. - Możliwość szkolenia i podnoszenia swoich kwalifikacji. - Pracę w niewielkim i zgranym zespole, przyjazną atmosferę oraz wsparcie kolegów i przełożonych. - Opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie oraz współfinansowanie pakietu MultiSport. - Pracowniczy Program Emerytalny. - Nie musisz posiadać samochodu, by u nas pracować, przystanki autobusowe są bezpośrednio pod naszym biurem. Jeśli masz własny samochód, to otrzymasz miejsce parkingowe w naszej hali garażowej.

Zakres obowiązków:
- Koordynacja działań związanych z wdrożeniem Dyrektywy UE w sprawie równości wynagrodzeń.
- Współpraca z firmą zewnętrzną realizującą audyt wynagrodzeń i analizę luki płacowej.
- Opracowanie i wdrożenie wewnętrznych procedur i narzędzi do oceny kompetencji, rozwoju oraz awansów w oparciu o zasady równości i przejrzystości.
- Przeprowadzanie przeglądów i wartościowania stanowisk pracy pod kątem zgodności z zasadą równego wynagrodzenia.
- Regularne monitorowanie zmian legislacyjnych i aktualizacja wewnętrznych procedur HR.
- Przygotowywanie raportów i analiz HR dotyczących struktury wynagrodzeń, fluktuacji, absencji oraz równości i satysfakcji pracowników.
- Prowadzenie procesów rekrutacyjnych oraz aktywne uczestnictwo w działaniach employer brandingowych.
- Organizacja onboardingu i offboardingu pracowników.
- Rozwój polityki szkoleniowej planowanie, koordynacja i ewaluacja szkoleń (online i stacjonarnych).
- Tworzenie i rozwijanie ścieżek kariery oraz systemu ocen okresowych opartych na obiektywnych kryteriach.
- Budowanie i wdrażanie strategii employer brandingowej promującej równość, inkluzywność i przejrzystość.
- Koordynacja komunikacji wewnętrznej oraz działań wspierających wellbeing i integrację pracowników.
Praca od poniedziałku do piątku w godz. 8-16.

Miejsce pracy:
Trzy Lipy 3, 80-172 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Pracodawca:
Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna Sp.z.o o.

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • - wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia, socjologia, ekonomia lub pokrewne), - minimum 3-letnie doświadczenie w obszarze HR, w szczególności w rozwoju pracowników, employer brandingu lub analizie danych HR, - praktyczna znajomość przepisów prawa pracy oraz zagadnień związanych z wynagrodzeniami, równością płac i przejrzystością zatrudnienia oraz aktualnych regulacji z zakresu ochrony danych osobowych (RODO), - doświadczenie w analizie danych personalnych i znajomość kluczowych wskaźników HR (fluktuacja, absencja, satysfakcja, luka płacowa), - znajomość nowoczesnych narzędzi i trendów w HR, w tym zagadnień związanych z równością, różnorodnością i inkluzywnością (DEI), - bardzo dobra znajomość MS Excel oraz umiejętność tworzenia raportów, zestawień i analiz, - kreatywność i umiejętność tworzenia rozwiązań z obszaru HR, - zdolność analitycznego myślenia oraz podejmowania decyzji opartych na danych i faktach, - wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne umiejętność budowania relacji, empatia, skuteczna komunikacja. - umiejętność efektywnego planowania i organizowania pracy, zarządzania wieloma projektami równocześnie oraz działania pod presją czasu, - samodzielność, inicjatywa, dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista, punktualność, terminowość, i proaktywna postawa w rozwiązywaniu problemów oraz wdrażaniu usprawnień, - umiejętność prowadzenia komunikacji wewnętrznej i przygotowywania materiałów informacyjnych, - wysoki poziom zaangażowania, otwartość na zmiany oraz chęć ciągłego rozwoju zawodowego, - znajomość języka angielskiego - poziom B2, - mile widziane doświadczenie we współpracy z firmami zewnętrznymi (np. audyty, szkolenia, consulting) oraz znajomość zasad i standardów ISO, w tym doświadczenie w przygotowaniu do audytów wewnętrznych i zewnętrznych.


Inne wymagania:
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia, socjologia, ekonomia lub pokrewne), - minimum 3-letnie doświadczenie w obszarze HR, w szczególności w rozwoju pracowników, employer brandingu lub analizie danych HR, - praktyczna znajomość przepisów prawa pracy oraz zagadnień związanych z wynagrodzeniami, równością płac i przejrzystością zatrudnienia oraz aktualnych regulacji z zakresu ochrony danych osobowych (RODO), - doświadczenie w analizie danych personalnych i znajomość kluczowych wskaźników HR (fluktuacja, absencja, satysfakcja, luka płacowa), - znajomość nowoczesnych narzędzi i trendów w HR, w tym zagadnień związanych z równością, różnorodnością i inkluzywnością (DEI), - bardzo dobra znajomość MS Excel oraz umiejętność tworzenia raportów, zestawień i analiz, - kreatywność i umiejętność tworzenia rozwiązań z obszaru HR, - zdolność analitycznego myślenia oraz podejmowania decyzji opartych na danych i faktach, - wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne umiejętność budowania relacji, empatia, skuteczna komunikacja. - umiejętność efektywnego planowania i organizowania pracy, zarządzania wieloma projektami równocześnie oraz działania pod presją czasu, - samodzielność, inicjatywa, dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista, punktualność, terminowość, i proaktywna postawa w rozwiązywaniu problemów oraz wdrażaniu usprawnień, - umiejętność prowadzenia komunikacji wewnętrznej i przygotowywania materiałów informacyjnych, - wysoki poziom zaangażowania, otwartość na zmiany oraz chęć ciągłego rozwoju zawodowego, - znajomość języka angielskiego - poziom B2, - mile widziane doświadczenie we współpracy z firmami zewnętrznymi (np. audyty, szkolenia, consulting) oraz znajomość zasad i standardów ISO, w tym doświadczenie w przygotowaniu do audytów wewnętrznych i zewnętrznych.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
CV

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail
Dodano: 12.07.2025, 04:54
ID ogłoszenia: 261516
Wynagrodzenie
7 800 - 8 800 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
Udostępnij:
Dodano: 12.07.2025, 04:54
ID ogłoszenia: 261516

Zobacz inne oferty

Do góry