StPr/25/1244
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 8 182 PLN
Zakres obowiązków:
• Koordynacja i nadzór nad realizacją procedur medycznych w Przychodni.
• Monitorowanie zgodności wykonywanych świadczeń z obowiązującymi przepisami prawa oraz kontraktami NFZ.
• Współpraca z personelem medycznym i administracyjnym w zakresie organizacji procesu udzielania świadczeń zdrowotnych.
• Prowadzenie dokumentacji związanej z procedurami medycznymi i ich rozliczaniem.
• Wdrażanie i aktualizowanie procedur wewnętrznych dotyczących organizacji świadczeń zdrowotnych.
• Sporządzanie sprawozdań, raportów i analiz w zakresie realizowanych procedur.
• Udział w kontrolach wewnętrznych i zewnętrznych, przygotowywanie wymaganych danych i dokumentów.
Praca w godz. 8:00-14:35.
Kontakt: e-mail: [email protected], tel.: 33 876 6437
Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
Nabór na stanowisko Specjalisty Koordynatora ds. procedur medycznych
w księgowości Przychodni SPZOZ w Kalwarii Zebrzydowskiej, ul. Jana Pawła II 7
w terminie do dnia 28.09.2025r, do godz. 14.00
Miejsce pracy:
Jana Pawła II 7, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska, powiat: wadowicki, woj: małopolskie
Pracodawca:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kalwarii Zebrzydowskiej
Liczba godzin pracy w tygodniu:
36.75
Typ propozycji:
praca stała, praca w wolne dni
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- zawód: Specjalista administracji publicznej (wymagany staż - lata: 2)
- 1. Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: zdrowie publiczne, zarządzanie w ochronie zdrowia, administracja lub pokrewne). 2. Minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w ochronie zdrowia lub w administracji publicznej. 3. Znajomość przepisów prawa dotyczących systemu ochrony zdrowia, w szczególności ustawy o działalności leczniczej, ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych oraz przepisów NFZ. 4. Umiejętność analizy i interpretacji przepisów. 5. Biegła obsługa komputera i pakietu MS Office. 6. Znajomość programu mMedica oraz DrEryk
Inne wymagania:
1. Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: zdrowie publiczne, zarządzanie w ochronie zdrowia, administracja lub pokrewne). 2. Minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w ochronie zdrowia lub w administracji publicznej. 3. Znajomość przepisów prawa dotyczących systemu ochrony zdrowia, w szczególności ustawy o działalności leczniczej, ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych oraz przepisów NFZ. 4. Umiejętność analizy i interpretacji przepisów. 5. Biegła obsługa komputera i pakietu MS Office. 6. Znajomość programu mMedica oraz DrEryk
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
MIECZYSŁAWA STYRYLSKA-OŻÓG
Nr telefonu:
338766437
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
1. CV i list motywacyjny. 2. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie. 3. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe. 4. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych. 5. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie. 6. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (RODO).
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail