StPr/25/0967
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 6 500 PLN
Umowa na czas określony 6 mies., z możliwością przedłużenia.
Zakres obowiązków:
1. Przygotowanie inwestycji do realizacji w zakresie:
a) współpracy z Wydziałem Przygotowania Inwestycji przy przygotowaniu dokumentacji technicznej związaną z realizacją zadań
b) przyjmowania dokumentacji projektowej umożliwiającej wykonanie robót oraz prowadzenie w tym zakresie stosownego rejestru
c) opracowania harmonogramu realizacji projektu.
2. Realizacja zadań inwestycyjnych w zakresie:
a) pełnienia funkcji koordynatora realizacji projektu,
b) koordynowanie i nadzór nad działaniem nadzoru inwestorskiego i autorskiego,
c) realizacji zawartych umów dla zadań inwestycyjnych w zakresie technicznym i formalnym,
d) przygotowania i przeprowadzenia procedury odbioru końcowego robót, dokonywanie rozliczeń końcowych i wystawianie dowodów OT po zakończeniu inwestycji.
3. Udział w przeglądach i odbiorach pogwarancyjnych robót wspólnie z przedstawicielem właściwego RDW, Wydziału Dróg, Zespołu ds. Inżynierii Ruchu oraz Zespół ds. Mostów.
4. Przestrzeganie obowiązujących terminów rozliczeń częściowych i końcowego robót i projektu.
5. Analiza wykorzystania środków finansowych na realizowanym zadaniu.
6. Sporządzanie analiz i informacji o realizacji zadań.
7. Udział według kompetencji w przygotowaniu dokumentacji przetargowych w zakresie realizacji inwestycji - opisu przedmiotu zamówienia, szacunku wartości zamówienia, projektu umowy oraz udział w procedurach przetargowych w zakresie ustalonym przez Dyrektora.
8. Nadzór, koordynacja i współpraca z Wykonawcami robót i Inżynierem Kontraktu w zakresie właściwej i terminowej realizacji projektów.
9. Współpraca z osobami prawnymi i fizycznymi uczestniczącymi w procesie realizacji projektu oraz przedstawicielami jednostek samorządu terytorialnego w zakresie wspólnej realizacji inwestycji.
10. Przygotowywanie Harmonogramów realizacji przydzielonych projektów.
11. Weryfikacja Harmonogramów Rzeczowo-Finansowych sporządzanych przez wykonawców oraz nadzór nad ich właściwą i terminową realizacją.
12. Udział w radach budowy oraz w innych naradach i spotkaniach z wykonawcami na każdym etapie realizacji projektów.
13. Udział w odbiorach częściowych i końcowych robót, w tym w rozliczaniu finansowym i rzeczowym Projektu oraz przy przekazaniu zakończonych robót i inwestycji do użytkowania.
14. Wykonywanie innych prac o charakterze doraźnym, wynikających z zakresu działania Wydziału oraz prac zleconych przez Naczelnika.
Godziny pracy: 7-15
Miejsce pracy:
Pstrowskiego 28b, 10-602 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Pracodawca:
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), budowlane
- I. Wymagania w stosunku do kandydatów: a. Wymagania niezbędne: 1. Wykształcenie: wyższe budowlane. 2. Znajomość zagadnień z zakresu: - drogownictwa, budownictwa, - zamówień publicznych, - wyceny robót budowlanych. 3. Prawo jazdy kat. B. 4. Znajomość oprogramowania: Microsoft Office: Word, Excel. 5. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 6. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych. 7. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku. 8. Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych. b. Wymagania pożądane: 1. Wykształcenie: wyższe w specjalności drogowej i/lub mostowej. 2. Doświadczenie: min. 2 lata udokumentowanego doświadczenia w pracy przy budowie, przebudowie, remoncie dróg. 3. Uprawnienia budowlane w zakresie budowy dróg i/lub mostów. 4. Doświadczenie w planowaniu, realizacji i rozliczaniu robót budowlanych. 5. Znajomość procedur FIDIC, pozyskiwania i wydatkowania środków z Unii Europejskiej, budżetu państwa i innych źródeł. 6. Cechy osobowe: wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole, zdolność szybkiego podejmowania decyzji. 7. Znajomość programu Auto Cad w stopniu umożliwiającym czytanie dokumentacji projektowej.
Inne wymagania:
I. Wymagania w stosunku do kandydatów: a. Wymagania niezbędne: 1. Wykształcenie: wyższe budowlane. 2. Znajomość zagadnień z zakresu: - drogownictwa, budownictwa, - zamówień publicznych, - wyceny robót budowlanych. 3. Prawo jazdy kat. B. 4. Znajomość oprogramowania: Microsoft Office: Word, Excel. 5. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 6. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych. 7. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku. 8. Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych. b. Wymagania pożądane: 1. Wykształcenie: wyższe w specjalności drogowej i/lub mostowej. 2. Doświadczenie: min. 2 lata udokumentowanego doświadczenia w pracy przy budowie, przebudowie, remoncie dróg. 3. Uprawnienia budowlane w zakresie budowy dróg i/lub mostów. 4. Doświadczenie w planowaniu, realizacji i rozliczaniu robót budowlanych. 5. Znajomość procedur FIDIC, pozyskiwania i wydatkowania środków z Unii Europejskiej, budżetu państwa i innych źródeł. 6. Cechy osobowe: wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole, zdolność szybkiego podejmowania decyzji. 7. Znajomość programu Auto Cad w stopniu umożliwiającym czytanie dokumentacji projektowej.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Alicja Napiórkowska
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
1. Kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń o zatrudnieniu dokumentujące doświadczenie zawodowe. 2. Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie. 3. Oświadczenie, iż kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 4. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych. 5. Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wskazanym stanowisku. b. dodatkowe 1. Życiorys zawodowy. 2. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku kandydatów niepełnosprawnych, którzy chcą skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, na zasadach określonych w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024 r., poz. 1135 t.j. z dnia 29.07.2024 r. z późn. zm.). 3. Inne dokumenty poświadczające posiadane kwalifikacje i umiejętności. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych: a. Termin: dokumenty należy składać do dnia 17.09.2025 r. b. Sposób: dokumenty należy składać osobiście lub listownie (liczy się data stempla pocztowego). c. Miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich; ul. Pstrowskiego 28b, 10-602 Olsztyn.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail