StPr/25/1259
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 5 390 PLN
Zakres obowiązków:
Oferta dotyczy Regionalnego Centrum Informatyki
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- określanie poziomu zagrożeń związanych z nieuprawnionym dostępem do informacji niejawnych;
- nadzór nad stosowaniem środków bezpieczeństwa fizycznego informacji niejawnych odpowiednich do poziomu zagrożeń;
- prowadzenie szkoleń uzupełniających i dodatkowych z zakresu ochrony informacji niejawnych;
- koordynacja wejścia osób spoza jednostki na obiekty RCI Bydgoszcz.
Co możemy Ci zaoferować:
- regularne i terminowe wynagrodzenie,
- wynagrodzenie roczne i dodatki stażowe,
- stabilne warunki zatrudnienia /umowa o pracę/,
- system motywacyjny /dodatkowe premie, dodatkowe urlopy wypoczynkowe/,
- pakiet socjalny /dofinansowanie do wypoczynku, bony świąteczne, zapomogi/,
- preferencyjne warunki dobrowolnego ubezpieczenia,
- pracę w miłej i przyjaznej atmosferze,
- pracę w dynamicznym zespole.
Wyzwania jakie na Ciebie czekają:
- praca na rzecz obronności kraju.
Informacje dodatkowe:
- system czasu pracy: podstawowy - 8 godzin dziennie/ 40 godzin w tygodniu, praca od poniedziałku do piątku.
Docelowo zatrudnienie na czas nieokreślony.
Miejsce pracy:
Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
- znajomość pakietu MS Office
- Wymagania niezbędne: - poziom wykształcenia: wyższe; kierunek-profil: administracja i pokrewne; - staż pracy: nie występuje; - umiejętności: sprawne posługiwanie się systemem MS Windows, znajomość pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanym; - poświadczenie bezpieczeństwa z dostępem do informacji niejawnych narodowych o klauzuli minimum ŚCIŚLE TAJNE, COSMIC TOP SECRET, TRS SECRET UE/EU TOP SECRET; - znajomość Ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych; - znajomość Instrukcji o zasadach pracy biurowej w resorcie obrony narodowej; - znajomość procesu archiwizacji dokumentów zgodnie z przepisami o narodowym zasobie archiwalnym. Wymagania dodatkowe: - doświadczenie w resorcie ON na stanowiskach administracyjnych; - zaświadczenie o ukończeniu kursu dla kierowników kancelarii tajnej i kancelarii tajnej międzynarodowej, zastępców kierowników i inne stanowiska służbowe w kancelariach tajnych i kancelariach tajnych międzynarodowych oraz innych niż kancelaria tajna komórek organizacyjnych odpowiedzialnych za przetwarzanie materiałów niejawnych; - znajomość zasad rejestrowania oraz wydawania materiałów zarejestrowanych w kancelarii; - znajomość pracy w systemie elektronicznego obiegu dokumentów SI ARCUS. Czego oczekujemy od Ciebie? - samodzielności; - dyspozycyjności; - kreatywności; - szybkiego przyswajania wiedzy w zakresie przepisów kancelaryjnych; - terminowego wykonywania działań; - zaangażowania w procesie pracy.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: - poziom wykształcenia: wyższe; kierunek-profil: administracja i pokrewne; - staż pracy: nie występuje; - umiejętności: sprawne posługiwanie się systemem MS Windows, znajomość pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanym; - poświadczenie bezpieczeństwa z dostępem do informacji niejawnych narodowych o klauzuli minimum ŚCIŚLE TAJNE, COSMIC TOP SECRET, TRS SECRET UE/EU TOP SECRET; - znajomość Ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych; - znajomość Instrukcji o zasadach pracy biurowej w resorcie obrony narodowej; - znajomość procesu archiwizacji dokumentów zgodnie z przepisami o narodowym zasobie archiwalnym. Wymagania dodatkowe: - doświadczenie w resorcie ON na stanowiskach administracyjnych; - zaświadczenie o ukończeniu kursu dla kierowników kancelarii tajnej i kancelarii tajnej międzynarodowej, zastępców kierowników i inne stanowiska służbowe w kancelariach tajnych i kancelariach tajnych międzynarodowych oraz innych niż kancelaria tajna komórek organizacyjnych odpowiedzialnych za przetwarzanie materiałów niejawnych; - znajomość zasad rejestrowania oraz wydawania materiałów zarejestrowanych w kancelarii; - znajomość pracy w systemie elektronicznego obiegu dokumentów SI ARCUS. Czego oczekujemy od Ciebie? - samodzielności; - dyspozycyjności; - kreatywności; - szybkiego przyswajania wiedzy w zakresie przepisów kancelaryjnych; - terminowego wykonywania działań; - zaangażowania w procesie pracy.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Nr telefonu:
0000000
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: - kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie /ze strony internetowej rcibydgoszcz.wp.mil.pl/, - list motywacyjny, - dokumenty poświadczające wykształcenie /kserokopie/, - dokumenty poświadczające posiadane kwalifikacje i umiejętności /kserokopie/, - przebieg zatrudnienia /kserokopie/, - klauzula informacyjna i zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla kandydatów do pracy w RCI Bydgoszcz /ze strony internetowej rcibydgoszcz.wp.mil.pl/ Wymagane dokumenty należy przesłać na adres: Regionalne Centrum Informatyki Bydgoszcz ul. Dwernickiego 1, 85-675 Bydgoszcz lub adres e-mail: [email protected] w terminie do dnia 6 czerwca 2025 roku Aplikacje, dostarczone po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane. Odpowiadamy tylko na wybrane zgłoszenia. Oferta skierowana jest do obywateli polskich, którzy będą zobowiązani do wyrażenia zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa.