StPr/25/1299
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 550 do 7 400 PLN
W zależności od kwalifikacji zawodowych kandydata - zgodnie z regulaminem wynagradzania pracowników
Zakres obowiązków:
Wykonywanie zadań z zakresu merytorycznego nadzoru nad jednostkami pomocy społecznej i pieczy
zastępczej; inicjowanie, opracowywanie, koordynacja oraz realizacja programów i projektów z zakresu polityki społecznej; koordynacja i realizacja ustawowych zadań z zakresu pomocy społecznej, w szczególności w zakresie prowadzenia placówek pomocy społecznej; koordynacja i realizacja ustawowych zadań z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, w szczególności w zakresie prowadzenia placówek opiekuńczo-wychowawczych; zlecanie do realizacji zadań z zakresu pomocy społecznej i pieczy zastępczej.
Czas pracy: pełny etat, godziny pracy: pn, śr, czw 07.30-15.30, wt 07.30-16.30, pt 07.30-14.30
Przewidywany termin rozpoczęcia pracy: październik 2025 r.
Wynagrodzenie od 5 550 do 7 400 zł brutto w zależności od kwalifikacji zawodowych kandydata i doświadczenia zawodowego - zgodnie z regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Miejskiego w Elblągu
Miejsce pracy: Departament Zdrowia i Spraw Społecznych w Urzędzie Miejskim w Elblągu
Miejsce pracy:
Kosynierów Gdyńskich 42, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Pracodawca:
Urząd Miejski w Elblągu
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie; wykształcenie wyższe z dziedziny nauk społecznych; co najmniej 1 rok stażu pracy w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej lub jednostkach samorządu terytorialnego; znajomość ustaw: o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, o pomocy społecznej, o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, Kodeks postępowania administracyjnego; znajomość obsługi komputera - pakiet MS Office; umiejętność redagowania pism; umiejętność pracy w zespole; umiejętność nawiązywania kontaktów i komunikacji społecznej; dokładność w wykonywaniu pracy; systematyczność, uprzejmość, aktywność, obowiązkowość, punktualność; niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe; zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe: studia podyplomowe z zakresu zarzadzania jednostkami organizacyjnymi pomocy społecznej. Informacje o wymaganiach znajdują się również w treści ogłoszenia na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Elblągu.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie; wykształcenie wyższe z dziedziny nauk społecznych; co najmniej 1 rok stażu pracy w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej lub jednostkach samorządu terytorialnego; znajomość ustaw: o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, o pomocy społecznej, o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, Kodeks postępowania administracyjnego; znajomość obsługi komputera - pakiet MS Office; umiejętność redagowania pism; umiejętność pracy w zespole; umiejętność nawiązywania kontaktów i komunikacji społecznej; dokładność w wykonywaniu pracy; systematyczność, uprzejmość, aktywność, obowiązkowość, punktualność; niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe; zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe: studia podyplomowe z zakresu zarzadzania jednostkami organizacyjnymi pomocy społecznej. Informacje o wymaganiach znajdują się również w treści ogłoszenia na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Elblągu.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Joanna Jabłońska
Wymagane dokumenty:
Życiorys (CV) - podpisany przez kandydata; kwestionariusz osobowy - dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - podpisany przez kandydata dostępny w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Elblągu; kopie dokumentów poświadczających wykształcenie; kopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających staż pracy (należy potwierdzić okres początkowy i zamknięty zatrudnienia); oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe oraz o zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, nieposzlakowanej opinii, zgoda na przetwarzanie danych osobowych - podpisane przez kandydata - dostępne w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Elblągu; kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność; kopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, uprawnieniach. Wymagane dokumenty należy składać w terminie do 10.09.2025 r. z następującą adnotacją: Nabór na stanowisko Specjalista / Podinspektor ds. polityki społecznej w Departamencie Zdrowia i Spraw Społecznych w Urzędzie Miejskim w Elblągu, ul. Łączności 1, w terminie do dnia 10 września 2025 r. za pośrednictwem operatora pocztowego na adres: Urząd Miejski w Elblągu, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg lub składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Elblągu, ul. Łączności 1 parter sala nr 100, lub za pośrednictwem elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Więcej informacji o naborze znajduje się na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Elblągu
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - lub za pośrednictwem elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP), Termin: Nabór do 10.09.2025r.