StPr/25/5554
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 6 000 do 7 000 PLN
Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 miesięcy. W przypadku pracowniczek/pracowników podejmujących pracę po raz pierwszy w jednostce samorządu terytorialnego, pracowniczka/pracownik zobowiązany jest do odbycia służby przygotowawczej. Po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas nieokreślony. Wymiar czasu pracy: 1 etat, 40 godz. tygodniowo, /w przypadku osób niepełnosprawnych, zgodnie z odrębnymi przepisami/.
Zakres obowiązków:
Do zakresu obowiązków wykonywanych na stanowisku będzie należało:
Prowadzenie na zasadach i w trybie określonym w obowiązującym Regulaminie kontroli postępowań kontrolnych w:
komórkach organizacyjnych Urzędu Miasta Krakowa, tj. wydziałach Urzędu Miasta Krakowa lub komórkach organizacyjnych wchodzących w skład Urzędu Miasta Krakowa na prawach wydziału,
miejskich jednostkach organizacyjnych,
w podmiotach gospodarczych, tj. spółkach prawa handlowego, w których Gmina Miejska Kraków jest udziałowcem, a w odniesieniu do spółek akcyjnych jest jedynym akcjonariuszem,
innych podmiotach, które wydatkują środki finansowe przekazywane przez Gminę Miejską Kraków na realizację zadań publicznych.
Sporządzanie pisemnych protokołów z ustaleń przeprowadzanej kontroli.
Przygotowanie projektów wystąpień pokontrolnych.
Nadzór nad realizacją zaleceń pokontrolnych.
Opracowywanie projektów wniosków lub zawiadomień do organów ścigania, w przypadku gdy wyniki kontroli uzasadniają podejrzenie popełnienia przestępstwa oraz formułowanie wymaganych przepisami prawa zawiadomień m.in. do Rzecznika Dyscypliny Finansów publicznych w przypadkach stwierdzenia naruszenia dyscypliny finansów publicznych w kontrolowanych podmiotach.
Informacje w zakresie dostosowania budynku dla osób z niepełnosprawnością znajdują się na stronie Dostępność budynków Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Krakowa - BIP MK
Wynagrodzenie miesięczne: wynagrodzenie zasadnicze z przedziału 6.000,- do 7.000,- złotych brutto oraz dodatek za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy; wynagrodzenie o którym mowa zostanie ustalone na czas trwania pierwszej umowy o pracę zawartej na czas określony.
Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka /zgodnie z Ustawą z dnia 12 grudnia 1997r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej/.
Dodatkowe informacje o warunkach pracy na stanowisku:
Dyspozycyjność: tak.
Praca przy komputerze: tak.
Praca w soboty: nie.
Uprawnienia do kierowania pojazdem kat. B: nie.
Praca w terenie: tak, praca w siedzibach jednostek kontrolowanych.
Możliwość pracy zdalnej na warunkach uzgodnionych z pracodawcą.
Urząd Miasta Krakowa zachęca do kandydowania osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wymogi zawarte w ogłoszeniu.
Testy kwalifikacyjne odbędą się w dniu 5 grudnia 2025 roku o godz. 8.00 Sala Dietla przy Pl. Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie. O spełnieniu wymagań niezbędnych (formalnych) i zakwalifikowaniu się do testów oraz o terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydatki/kandydaci będą informowane/informowani drogą elektroniczną na wskazany adres e-mailowy.
Oryginały wymaganych dokumentów należy przedstawić w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.bip.krakow.pl oraz na tablicy informacyjnej UMK przy Pl. Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie.
link do oferty: https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=1&sub_dok_id=17716&nab_id=13879&MODE=nab&ACT=info
Miejsce pracy: Centrum Audytu i Kontroli Analitycznej Urząd Miasta Krakowa.
Siedziba Wydziału: Kraków, ul. Wielopole 17 A.
Miejsce pracy:
Wielopole 17A, 31-072 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Pracodawca:
URZĄD MIASTA KRAKOWA
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- zawód: Asystent do spraw księgowości (wymagany staż - lata: 2)
- Od kandydatek/kandydatów przystępujących do naboru oczekujemy: Wymagania niezbędne (formalne) Obywatelstwo polskie. Wykształcenie wyższe: dziedzina nauk społecznych w dyscyplinie: ekonomia i finanse, nauki o administracji lub studia podyplomowe w dyscyplinie ekonomia i finanse. Co najmniej 2 lata stażu pracy w służbach finansowo księgowych, kontroli finansowej lub audytu finansowego. Spełnienie wymagań art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych. Uwaga: Osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu. Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny): Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych (dział I, V). Znajomość przepisów ustawy o rachunkowości (rozdział 1-5). Znajomość przepisów ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (dział I, II i IV - rozdział 3). Znajomość przepisów rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej w zakresie sprawozdań Rb-27S, Rb-28S, Rb-34S, oraz umiejętność dokonywania analiz, logicznego myślenia oraz zwięzłego formułowania myśli w formie pisemnej. Dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe w jednostkach sektora finansów publicznych. Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności lub decyzja o przyznaniu renty (nie wykluczające wykonywania obowiązków na wskazanym stanowisku). Uwaga: Wynik postępowania to łączny wynik z testów, rozmów kwalifikacyjnych i ewentualnej analizy dokumentów sprawdzających stopień spełniania powyższych wymagań.
Inne wymagania:
Od kandydatek/kandydatów przystępujących do naboru oczekujemy: Wymagania niezbędne (formalne) Obywatelstwo polskie. Wykształcenie wyższe: dziedzina nauk społecznych w dyscyplinie: ekonomia i finanse, nauki o administracji lub studia podyplomowe w dyscyplinie ekonomia i finanse. Co najmniej 2 lata stażu pracy w służbach finansowo księgowych, kontroli finansowej lub audytu finansowego. Spełnienie wymagań art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych. Uwaga: Osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu. Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny): Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych (dział I, V). Znajomość przepisów ustawy o rachunkowości (rozdział 1-5). Znajomość przepisów ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (dział I, II i IV - rozdział 3). Znajomość przepisów rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej w zakresie sprawozdań Rb-27S, Rb-28S, Rb-34S, oraz umiejętność dokonywania analiz, logicznego myślenia oraz zwięzłego formułowania myśli w formie pisemnej. Dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe w jednostkach sektora finansów publicznych. Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności lub decyzja o przyznaniu renty (nie wykluczające wykonywania obowiązków na wskazanym stanowisku). Uwaga: Wynik postępowania to łączny wynik z testów, rozmów kwalifikacyjnych i ewentualnej analizy dokumentów sprawdzających stopień spełniania powyższych wymagań.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Dorota Kurek
Wymagane dokumenty:
Oferty składa się poprzez wypełnienie i przesłanie wyłącznie drogą elektroniczną formularza zgłoszeniowego w terminie do 30 listopada 2025 roku. Decyduje data wysłania formularza. Oferty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - droga elektroniczna

Zaloguj się przez Facebook