StPr/25/07870
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 7 500 PLN
dodatek stażowy, premia uznaniowa, dodatkowe wynagrodzenie roczne, nagrody jubileuszowe, pakiet socjalny
Zakres obowiązków:
1) Koordynowanie procesów archiwizacji dokumentów, w tym:
a) prowadzenie zakładowej składnicy akt;
b) informowanie pracowników o terminowym przekazywaniu dokumentacji z komórek oraz o odpowiednim jej przygotowaniu do archiwizacji, w szczególności o prawidłowym klasyfikowaniu dokumentacji;
c) przyjmowanie dokumentacji niearchiwalnej z komórek;
d) udostępnianie dokumentacji niearchiwalnej;
e) monitorowanie zmian w przepisach dotyczących archiwizacji;
f) udzielanie wyjaśnień i zaleceń z zakresu archiwizacji pracownikom innych komórek;
g) przygotowywanie dokumentacji do brakowania oraz występowanie do Archiwum Państwowego o zgodę na brakowanie;
h) monitorowanie stanu pomieszczeń składnic akt oraz wyposażenia znajdującego się w nich pod kątem zapewnienia odpowiedniego zabezpieczenia dokumentacji, w szczególności pod kątem jej zalania.
2) Obsługa portalu sprawozdawczego GUS, w tym:
a) nadawanie i odbieranie uprawnień użytkownikom portalu sprawozdawczego GUS;
b) przypisywanie użytkownikom sprawozdań w portalu sprawozdawczym GUS;
c) monitorowanie terminowości wykonywania sprawozdań oraz informowanie użytkowników o obowiązkach sprawozdawczych.
Miejsce pracy:
Walewska 4, 04-022 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- zawód: Pracownik biurowy
- polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
- WYMAGANIA FORMALNE - obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa, o którym mowa w art. 11 ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - wykształcenie wyższe lub średnie i minimum 3-letni staż pracy, - niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. WYMAGANIA KONIECZNE - doświadczenie na stanowiskach związanych z prowadzeniem archiwum/składnicy akt; - preferowane wykształcenie wyższe archiwistyczne lub historyczne, - kompetencje (wiedzy, umiejętności i postaw): kursy/szkolenia z zakresu kancelaryjno-archiwalnego, znajomość przepisów kancelaryjno-archiwalnych (szczególnie instrukcji kancelaryjnej i instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych z Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 18 stycznia 2011 r.), sumienność, samodzielność, dobra organizacja pracy; WYMAGANIA DODATKOWE 1) samodzielność i dobra organizacja czasu pracy, 2) systematyczność, odpowiedzialność, komunikatywność, umiejętność współpracy, 3) terminowość w realizacji wyznaczonych zadań. WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA 1) curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, 2) list motywacyjny, 3) skan dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie, 4) skany dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych kwalifikacji i uprawnień zawodowych, 5) skany świadectw pracy bądź zaświadczeń dokumentających wymagany staż pracy, 6) oświadczenie o: posiadanym obywatelstwie, pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, posiadaniu nieposzlakowanej opinii, wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego na w/w stanowisko; odznaczenie oświadczeń w elektronicznym systemie rekrutacyjnym jest równoznaczne z ich złożeniem. 7) skan dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, jeśli znajdą się wśród pięciu najlepszych kandydatów. OPIS SPOSOBU PRZEPROWADZANIA REKRUTACJI Analiza dokumentów, test wiedzy i rozmowa kwalifikacyjna. SPOSÓB APLIKOWANIA Dokumenty należy złożyć przez system elektronicznej rekrutacji ZGN, tj.: wypełnić formularz aplikacyjny dotyczący oferty pracy i dołączyć niezbędne dokumenty.Oferta jest ważna do 31 lipca 2025 roku.
Inne wymagania:
WYMAGANIA FORMALNE - obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa, o którym mowa w art. 11 ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - wykształcenie wyższe lub średnie i minimum 3-letni staż pracy, - niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. WYMAGANIA KONIECZNE - doświadczenie na stanowiskach związanych z prowadzeniem archiwum/składnicy akt; - preferowane wykształcenie wyższe archiwistyczne lub historyczne, - kompetencje (wiedzy, umiejętności i postaw): kursy/szkolenia z zakresu kancelaryjno-archiwalnego, znajomość przepisów kancelaryjno-archiwalnych (szczególnie instrukcji kancelaryjnej i instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych z Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 18 stycznia 2011 r.), sumienność, samodzielność, dobra organizacja pracy; WYMAGANIA DODATKOWE 1) samodzielność i dobra organizacja czasu pracy, 2) systematyczność, odpowiedzialność, komunikatywność, umiejętność współpracy, 3) terminowość w realizacji wyznaczonych zadań. WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA 1) curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, 2) list motywacyjny, 3) skan dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie, 4) skany dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych kwalifikacji i uprawnień zawodowych, 5) skany świadectw pracy bądź zaświadczeń dokumentających wymagany staż pracy, 6) oświadczenie o: posiadanym obywatelstwie, pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, posiadaniu nieposzlakowanej opinii, wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego na w/w stanowisko; odznaczenie oświadczeń w elektronicznym systemie rekrutacyjnym jest równoznaczne z ich złożeniem. 7) skan dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, jeśli znajdą się wśród pięciu najlepszych kandydatów. OPIS SPOSOBU PRZEPROWADZANIA REKRUTACJI Analiza dokumentów, test wiedzy i rozmowa kwalifikacyjna. SPOSÓB APLIKOWANIA Dokumenty należy złożyć przez system elektronicznej rekrutacji ZGN, tj.: wypełnić formularz aplikacyjny dotyczący oferty pracy i dołączyć niezbędne dokumenty.Oferta jest ważna do 31 lipca 2025 roku.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
https://pragapld.um.warszawa.pl/waw/zgn-pragapld/praca
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny - Dokumenty należy złożyć przez system elektronicznej rekrutacji ZGN, tj.: wypełnić formularz aplikacyjny dotyczący oferty pracy i dołączyć niezbędne dokumenty. https://pragapld.um.warszawa.pl/waw/zgn-pragapld/praca