StPr/25/4318
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
+ dodatek stażowy od 5% do 20% + dodatek za realizację dźwiękową przedstawień
Zakres obowiązków:
1.Przygotowuje i prowadzi obsługę akustyczno-dźwiękową przydzielonej sztuki od rozpoczęcia prób do wyeksploatowania przedstawienia. Dotyczy to również obsługi przydzielonej imprezy, która odbywa się w siedzibie Teatru lub w innym miejscu wyznaczonym przez pracodawcę.
2.Współpracuje z reżyserem przedstawienia (organizatorem imprezy), scenografem, kompozytorem (i innymi nie wymienionymi realizatorami) kierownikiem technicznym, koordynatorem pracy artystycznej, w zakresie całościowego przygotowania przedstawienia od strony akustycznej.
3.Obsługuje projekcje multimedialne podczas prób i spektakli.
4.W ramach całościowego przygotowania i obsługi przedstawienia (imprezy):
a)zapoznaje się z tekstem sztuki (scenariuszem imprezy), sytuacjami, uczestniczy w wyznaczonych próbach itp.,
b)opracowuje pisemny scenariusz w zakresie efektów akustycznych (w tym m. in. numer efektu, poziom, konfiguracja głośników),
c)oblicza czas trwania efektów,
d)po zakończeniu spektaklu (imprezy) zabezpiecza urządzenia akustyczne w kabinie akustyka oraz na scenie.
5.Współpracuje z innymi członkami pracowni akustyczno-elektrycznej mając na uwadze uzyskanie najlepszych efektów pracy i właściwą atmosferę pracy.
6.Zapoznaje się ze specyfiką obsługi wszystkich przedstawień pozostających w repertuarze Teatru i zastępuje w razie potrzeby nieobecnego akustyka, który jest odpowiedzialny za dany spektakl.
7.Przygotowuje, nadzoruje oraz zabezpiecza urządzenia akustyczne służące do obsługi spektakli (imprezy) podczas gościnnych występów (w objeździe).
8.Pobiera i rozlicza się z płyt CD oraz nagrań na innych nośnikach.
9.Odpowiada za stan techniczny urządzeń, instalacji, parku akustycznego (utrzymanie w pełnej sprawności technicznej i od strony bezpieczeństwa), przeprowadza we właściwym czasie ich konserwację, a także, w miarę potrzeby drobne poprawki i naprawy.
10.Przygotowuje i realizuje warstwę multimedialną wydarzeń kulturalnych (konfigurowanie i miksowanie sygnałów wizyjnych z kamer i źródeł zewnętrznych, przygotowanie do odtwarzania sekwencji audiovideo i efektów wizualnych, praca z wieloma wyświetlaczami) wraz z dokonywaniem nagrań audiovideo na potrzeby teatru.
Miejsce pracy:
SOKOŁA 7-9, 35-010 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Pracodawca:
TEATR IM. WANDY SIEMASZKOWEJ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące, średnie zawodowe
- Wymagania niezbędne: - posiadanie świadectwa kwalifikacji do 1 kV lub gotowości do egzaminu kwalifikacyjnego, - znajomość technik pracy na konsoletach akustycznych analogowych i cyfrowych, - doświadczenie w obsłudze urządzeń elektroakustycznych, - obsługa programów Show Cue System, Qlab, TheatreMix, - doświadczenie w pracy podczas koncertów, spektakli lub innych wydarzeń artystycznych, - znajomość technik przygotowania i realizacji warstwy multimedialnej wydarzeń kulturalnych, - gotowość do pracy w nieregularnych godzinach (przerywany czas pracy), - brak przeciwwskazań do pracy na wysokości powyżej 3 metrów, - umiejętność pracy w zespole, - dobra organizacja pracy, rzetelność, dokładność i staranność. Wymagania dodatkowe: - wykształcenie: min. średnie, - znajomość aplikacji Resolume Arena, - doświadczenie na podobnym stanowisku, - język angielski na min. poziomie komunikatywnym. Warunki pracy: - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, - praca w pełnym wymiarze czasu pracy w systemie czasu przerywanego, - bezpłatny parking, - atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych, - możliwość współtworzenia interesujących wydarzeń teatralnych, - praca w kreatywnym zespole.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: - posiadanie świadectwa kwalifikacji do 1 kV lub gotowości do egzaminu kwalifikacyjnego, - znajomość technik pracy na konsoletach akustycznych analogowych i cyfrowych, - doświadczenie w obsłudze urządzeń elektroakustycznych, - obsługa programów Show Cue System, Qlab, TheatreMix, - doświadczenie w pracy podczas koncertów, spektakli lub innych wydarzeń artystycznych, - znajomość technik przygotowania i realizacji warstwy multimedialnej wydarzeń kulturalnych, - gotowość do pracy w nieregularnych godzinach (przerywany czas pracy), - brak przeciwwskazań do pracy na wysokości powyżej 3 metrów, - umiejętność pracy w zespole, - dobra organizacja pracy, rzetelność, dokładność i staranność. Wymagania dodatkowe: - wykształcenie: min. średnie, - znajomość aplikacji Resolume Arena, - doświadczenie na podobnym stanowisku, - język angielski na min. poziomie komunikatywnym. Warunki pracy: - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, - praca w pełnym wymiarze czasu pracy w systemie czasu przerywanego, - bezpłatny parking, - atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych, - możliwość współtworzenia interesujących wydarzeń teatralnych, - praca w kreatywnym zespole.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: - CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej, Dokumenty należy: - przesyłać na adres mailowy: [email protected], - bądź dostarczyć/przesłać na adres: Teatr im. Wandy Siemaszkowej w Rzeszowie, 35-010 Rzeszów, ul. Sokoła 7-9, w terminie od dnia 13 listopada 2025 r. do dnia 24 listopada 2025 r. Dokumenty, które wpłyną do teatru po terminie określonym w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane. Składane CV musi zawierać zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z zapisami RODO, tj.: Zgadzam się na przetwarzanie przez Teatr im. Wandy Siemaszkowej z siedzibą w Rzeszowie przy ul. Sokoła 7-9 danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów procesu rekrutacyjnego/przyszłych rekrutacji*. /*niepotrzebne skreślić/. Kandydaci spełniający wymagania formalne i zakwalifikowani do rozmów kwalifikacyjnych zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub e-mailowo w przypadku braku numeru telefonu. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Teatru im. Wandy Siemaszkowej w Rzeszowie (bip.teatr-rzeszow.pl) oraz na stronie www Teatru (www.teatr-rzeszow.pl). Dokumenty aplikacyjne kandydata, który został wybrany w procesie rekrutacyjnym, zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zostali wybrani w procesie rekrutacji, będzie można odebrać w Dziale Kadr w Teatrze w terminie do 6 miesięcy od zakończenia naboru, tj. od daty zamieszczenia informacji o wyniku naboru na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.teatr-rzeszow.pl) oraz na stronie www Teatru (www.teatr-rzeszow.pl). Po upływie wskazanego terminu dokumenty zostaną zniszczone komisyjnie w sposób trwały i nieodwracalny, a ze zniszczenia zostanie sporządzony protokół.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, poczta

Zaloguj się przez Facebook