SPECJALISTA (SEKCJA RACHUNKÓW I ROZLICZEŃ )

SPECJALISTA (SEKCJA RACHUNKÓW I ROZLICZEŃ )

Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 5 445 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0018

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 5 445 PLN
Wynagrodzenie 5445 zł brutto ( 4735 zł zasadnicza + 15% premii)+ stażowe

Zakres obowiązków:
Prowadzenie księgowości w obowiązującym systemie informatycznym. Prowadzenie i rozliczanie należności oraz zobowiązań. Dekretowanie dowodów księgowych. Bieżąca kontrola sald na kontach rozrachunkowych. Terminowe egzekwowanie należności i dochodzenie rozliczeń. Kontrola merytoryczna dokumentów oraz nadzór nad ich terminowym rozliczaniem.Bieżące rozliczanie wydatków ZFŚS. Wprowadzanie do obowiązującego systemu informatycznego rozrachunków z tytułu pożyczek mieszkaniowych. Obsługa zleceń płatniczych w systemie bankowości elektronicznej NBP. Zawieranie umów zgodnie z przepisami prawa zamówień publicznych oraz ich terminowe rozliczanie.
Godziny pracy 7-15:30

Miejsce pracy:
Saperska 1, 10-073 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Pracodawca:
22. Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: ekonomiczne
  • obsługa komputera pakiet Ms Office
  • Znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, finansów publicznych, podatku od towarów i usług, sprawozdawczości budżetowej, prawa zamówień publicznych, zakładowego funduszu świadczeń socjalnych. Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu. Umiejętność pracy w zespole. Zaangażowanie i samodzielność. Umiejętność samokształcenia i szybkiego przyswajania wiedzy. Mile widziane: znajomość systemu LBPP, TREZOR, SAP. Doświadczenie na podobnym stanowisku.


Inne wymagania:
Znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, finansów publicznych, podatku od towarów i usług, sprawozdawczości budżetowej, prawa zamówień publicznych, zakładowego funduszu świadczeń socjalnych. Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu. Umiejętność pracy w zespole. Zaangażowanie i samodzielność. Umiejętność samokształcenia i szybkiego przyswajania wiedzy. Mile widziane: znajomość systemu LBPP, TREZOR, SAP. Doświadczenie na podobnym stanowisku.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Kamila Zomkowska

Nr telefonu:
261 322 844

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
CV i list motywacyjny na adres jednostki lub fax 261 323 094, lub mail: [email protected] do 26.01.2025 r.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Dodano: 10.01.2025, 05:09
ID ogłoszenia: 115104
Udostępnij:
Dodano: 10.01.2025, 05:09
ID ogłoszenia: 115104

Zobacz inne oferty

Do góry