StPr/25/1324
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 745,30 PLN
Zakres obowiązków:
- generowanie potrzeb usług (tj. rozbiórek obiektów budowalnych, ekspertyz, opinii, opracowań dotyczących stanu technicznego i bezpieczeństwa użytkownika obiektów budowlanych, okresowych pięcioletnich przeglądu obiektów budowlanych);
-sporządzanie meldunków, harmonogramów, sprawozdań, analiz;
-prowadzenie ewidencji.
Miejsce pracy:
Chrobrego 7, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Pracodawca:
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Wykształcenie średnie lub wyższe. Kierunek/ specjalność ogólnobudowlany. Doświadczenie zawodowe- 1 rok pracy na stanowisku o podobnym zakresie. Uprawnienia, umiejętności: znajomość ustawy Prawo budowlane i wydanych na jej podstawie rozporządzeń oraz przepisów branżowych, praktyczna znajomość obsługi pakietu MS Office (Word, Excel), praktyczna znajomość do kosztorysowania Norma, samodzielność oraz inicjatywa w działaniu, komunikatywność, umiejętność organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole, zdolność analitycznego myślenia, rzetelność. Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych lub zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu do dostępu do informacji niejawnych.
Inne wymagania:
Wykształcenie średnie lub wyższe. Kierunek/ specjalność ogólnobudowlany. Doświadczenie zawodowe- 1 rok pracy na stanowisku o podobnym zakresie. Uprawnienia, umiejętności: znajomość ustawy Prawo budowlane i wydanych na jej podstawie rozporządzeń oraz przepisów branżowych, praktyczna znajomość obsługi pakietu MS Office (Word, Excel), praktyczna znajomość do kosztorysowania Norma, samodzielność oraz inicjatywa w działaniu, komunikatywność, umiejętność organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole, zdolność analitycznego myślenia, rzetelność. Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych lub zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu do dostępu do informacji niejawnych.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Stanisława Ptaszkiewicz
Nr telefonu:
261 648 358
Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny (wniosek o zatrudnienie), 2) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej, 3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 4) kserokopie świadectw pracy, 5) kserokopie świadectw potwierdzających wykształcenie, 6) kserokopie zaświadczeń o ukończonych uprawnieniach, świadectwach kwalifikacyjnych, kursach, szkoleniach itp., 7) oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji na ww. stanowisko. Kandydaci zakwalifikowani zostaną zaproszeni na rozmowę. Brak odpowiedzi ze strony RZI jest równoznaczne z niezakwalifikowaniem kandydata.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Zaloguj się przez Facebook