SPECJALISTA SŁUŻBY LEŚNEJ

SPECJALISTA SŁUŻBY LEŚNEJ

Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 8 775 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1739

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 8 775 PLN

Zakres obowiązków:

1) pełnienie funkcji administratora, redaktora wprowadzającego i redaktora
zatwierdzającego zintegrowany zbiór informacji publicznej Biuletynu
Informacji Publicznej (BIP) biura RDLP w Szczecinie (zgodnie
z uregulowaniami wewnętrznymi w tym zakresie).
2) prowadzenie strony internetowej biura RDLP w Szczecinie (zgodnie
z uregulowaniami wewnętrznymi w tym zakresie).
3) prowadzenie kont na mediach społecznościowych biura RDLP
w Szczecinie (zgodnie z uregulowaniami wewnętrznymi w tym zakresie).
4) analizowanie zawartości stron internetowych oraz prowadzenie działań
kontrolingowych stron BIP biura RDLP w Szczecinie i jednostek
nadzorowanych.
5) analiza i doradztwo w zakresie rozwoju i funkcjonowania kont na mediach
społecznościowych w nadzorowanych jednostkach
6) koordynowanie całości spraw związanych z przygotowaniem materiałów
reklamowych i reprezentacyjnych biura RDLP w Szczecinie
(m.in. procedura zamówień i przetargów, pakowanie),
7) w zakresie prowadzonego referatu opracowywanie i przekazywanie
jednostkom RDLP w Szczecinie wytycznych do sporządzania rocznych
planów, opiniowanie i analizowanie ich realizacji.
8) przedkładanie przełożonemu propozycji potrzeb przeprowadzenia
kontroli oraz szkoleń z zakresu swojego działania.
9) wykonywanie innych prac z zakresu działania Wydziału, doraźnie
zlecanych przez przełożonego.


Miejsce pracy:
TRZCINOWA 10, 70-893 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie

Pracodawca:
Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Szczecinie

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Prawo jazdy kat. B
  • Wymagania obligatoryjne (podstawowe): 1) wykształcenie: wyższe leśne, 2) staż pracy: 6 lat pracy w LP, 3) spełnienie wymogów określonych w art. 45 ust. 2 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (Dz.U. z 2025 r. poz. 567 z późn.zm), 4) posiadanie prawa jazdy kat. B, 5) zdany egzamin warunkujący nadanie po raz pierwszy stopnia służbowego w Służbie Leśnej. Wymagania dodatkowe (preferowane): 1) umiejętność redagowania tekstów i tworzenia atrakcyjnych treści prasowych i internetowych, 2) znajomość zasad komunikacji w mediach społecznościowych, 3) umiejętność fotografowania, tworzenia grafik i montażu materiałów wideo, 4) znajomość zasad identyfikacji wizualnej Lasów Państwowych, 5) doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z : realizacją zadań zakresu komunikacji zewnętrznej jednostki LP, współpracą z mediami oraz przygotowaniem materiałów informacyjnych i edukacyjnych, publikowaniem treści na stronie internetowej jednostki oraz w mediach społecznościowych, organizacją oraz obsługą wydarzeń o charakterze informacyjnym i edukacyjnym, 6) cechy osobowościowe: kreatywność, samodzielność, komunikatywność, odpowiedzialność i umiejętność pracy w zespole, 7) ukończone studia: szkolenia i kursy z zakresu komunikacji oraz tworzenia treści internetowych. zdany egzamin do Służby Leśnej, wykształcenie wyższe leśne, staż 6 lat pracy w jednostkach Lasów Państwowych


Inne wymagania:
Wymagania obligatoryjne (podstawowe): 1) wykształcenie: wyższe leśne, 2) staż pracy: 6 lat pracy w LP, 3) spełnienie wymogów określonych w art. 45 ust. 2 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (Dz.U. z 2025 r. poz. 567 z późn.zm), 4) posiadanie prawa jazdy kat. B, 5) zdany egzamin warunkujący nadanie po raz pierwszy stopnia służbowego w Służbie Leśnej. Wymagania dodatkowe (preferowane): 1) umiejętność redagowania tekstów i tworzenia atrakcyjnych treści prasowych i internetowych, 2) znajomość zasad komunikacji w mediach społecznościowych, 3) umiejętność fotografowania, tworzenia grafik i montażu materiałów wideo, 4) znajomość zasad identyfikacji wizualnej Lasów Państwowych, 5) doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z : realizacją zadań zakresu komunikacji zewnętrznej jednostki LP, współpracą z mediami oraz przygotowaniem materiałów informacyjnych i edukacyjnych, publikowaniem treści na stronie internetowej jednostki oraz w mediach społecznościowych, organizacją oraz obsługą wydarzeń o charakterze informacyjnym i edukacyjnym, 6) cechy osobowościowe: kreatywność, samodzielność, komunikatywność, odpowiedzialność i umiejętność pracy w zespole, 7) ukończone studia: szkolenia i kursy z zakresu komunikacji oraz tworzenia treści internetowych. zdany egzamin do Służby Leśnej, wykształcenie wyższe leśne, staż 6 lat pracy w jednostkach Lasów Państwowych

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Natalia Goryniak

Nr telefonu:
914328750

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: 1) CV zawierające informacje, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, opatrzone własnoręcznym podpisem, 2) list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem, 3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje zawodowe oraz przebieg pracy zawodowej, (oryginały do wglądu podczas rozmowy kwalifikacyjnej), 4) oświadczenie podpisane przez kandydata wg wzoru będącego załącznikiem do ogłoszenia o naborze (załącznik nr 1), 5) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie do celów rekrutacji danych osobowych szczególnych kategorii, o których mowa w art. 9 ust.1 RODO (ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), jeżeli kandydat zamierza z własnej inicjatywy przekazać te dane do celów rekrutacji (załącznik nr 2), 6) kwestionariusz osobowy kandydata na pracownika Lasów Państwowych (załącznik nr 3), 7) do oferty mogą być dołączone inne dokumenty, w tym opinie lub referencje z poprzednich miejsc pracy Termin, miejsce i sposób składania dokumentów: 1) wymagane dokumenty należy składać w terminie do 21.11.2025 r. do godz. 15:00: osobiście, w zamkniętej kopercie, w kancelarii RDLP w Szczecinie w godzinach: 07:00-15:00 od poniedziałki do piątku, elektronicznie, na adres e-mail: [email protected], pocztą tradycyjną na adres: RDLP w Szczecinie, ul. Trzcinowa 10, 70-893 Szczecin (o dacie wpływu decyduje data wpływu do kancelarii RDLP w Szczecinie), 2) oferty, które wpłyną po terminie wskazanym w pkt. 1 nie będą rozpatrywane, 3) każda z form przesłania ofert powinna być opatrzona klauzulą: Nabór na stanowisko specjalisty SL.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta
Dodano: 06.11.2025, 04:54
ID ogłoszenia: 347155
Udostępnij:
Dodano: 06.11.2025, 04:54
ID ogłoszenia: 347155

Zobacz inne oferty

Do góry