SPECJALISTA / SPECJALISTKA BACKOFFICE

SPECJALISTA / SPECJALISTKA BACKOFFICE

Gdański Urząd Pracy

Wymiar pracy
Część etatu
Rodzaj umowy
Umowa zlecenie, Umowa o świadczenie usług
Tryb pracy
Stacjonarna, Hybrydowa
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
6 000 - 7 000 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/7434

Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług

Wynagrodzenie:
od 6 000 do 7 000 PLN
wynagrodzenie do ustalenia indywidualnie z pracodawcą, uzależnione będzie od posiadanych umiejętności i kwalifikacji. Pracodawca zapewnia narzędzia niezbędne do wykonywania pracy, służbowy telefon do użytku prywatnego, możliwość szkoleń, pracę z doświadczonym zespołem, możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji zawodowych, elastyczny czas pracy.

Zakres obowiązków:
Przygotowywanie dokumentacji (umów i wniosków), wprowadzanie danych do systemów operacyjnych, bankowych i weryfikacja danych. Wspieranie prawidłowego obiegu dokumentów i ich archiwizacja, wprowadzanie danych do raportów z podpisanych umów. Bieżące wsparcie zespołu w obowiązkach działu, kontakt telefoniczny z nowymi oraz obecnymi klientami. Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Współpraca z działem finansowo - księgowym. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 7-15 lub 8-16. Po okresie próbnym możliwość przejścia na hybrydowy tryb pracy.

Miejsce pracy:
Grunwaldzka 82, 80-244 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Pracodawca:
OPTIMEN ENERGY SPÓŁKA AKCYJNA

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • - rzetelność i odpowiedzialność za wykonywane działania, - samodzielność, dokładność oraz dobra organizacja pracy, - mile widziane doświadczenie w branży energetycznej, - umiejętność swobodnej obsługi komputera (pakiet MS Office), - dynamizm w działaniu oraz inicjatywa w prowadzonych sprawach, - umiejętność analitycznego myślenia, - umiejętność pracy pod presja czasu, - znajomość podstawowych zagadnień finansowo - księgowych.


Inne wymagania:
- rzetelność i odpowiedzialność za wykonywane działania, - samodzielność, dokładność oraz dobra organizacja pracy, - mile widziane doświadczenie w branży energetycznej, - umiejętność swobodnej obsługi komputera (pakiet MS Office), - dynamizm w działaniu oraz inicjatywa w prowadzonych sprawach, - umiejętność analitycznego myślenia, - umiejętność pracy pod presja czasu, - znajomość podstawowych zagadnień finansowo - księgowych.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Nr telefonu:
507 607 442

E-mail:
[email protected]

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Dodano: 26.09.2025, 04:20
ID ogłoszenia: 322906
Wynagrodzenie
6 000 - 7 000 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
Udostępnij:
Dodano: 26.09.2025, 04:20
ID ogłoszenia: 322906

Zobacz inne oferty

5 181,92 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Poznań
5 181,92 PLNbrutto
Dodano: 7 godz. temu
4 740 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie
Włoszakowice
4 740 PLNbrutto
Dodano: 7 godz. temu
4 740 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie
Kłoda
4 740 PLNbrutto
Dodano: 7 godz. temu
4 740 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie
Wilkowice
4 740 PLNbrutto
Dodano: 7 godz. temu
Do góry