StPr/25/0563
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 5 200 PLN
Pierwsza umowa na okres określony - docelowo na czas nieokreślony.
Zakres obowiązków:
1. przygotowywanie umów z zakresu zadań administracji, nadzór nad ich realizacją,
opisywanie faktur i dokumentów;
2. poszukiwanie i monitorowanie potencjalnych źródeł dofinansowania w ramach funduszy
krajowych i europejskich;
3. udział w tworzeniu dokumentacji aplikacyjnej dla projektów, obejmującej niezbędne
elementy formalne, merytoryczne i finansowe;
4. współpraca z innymi pracownikami galerii w przygotowaniu koncepcji projektu w celu jego
dostosowania do wymogów programu i zwiększenia szans na pozyskanie dofinansowania;
5. przygotowywanie wniosków o dofinansowanie projektów ze środków krajowych
i zagranicznych oraz ofert sponsorskich;
6. gromadzenie pełnej dokumentacji realizowanych projektów do celów sprawozdawczych
i na potrzeby kontroli przy współpracy z innymi działami;
7. przygotowanie merytorycznego i finansowego rozliczenia przyznanego dofinansowania
przy współpracy z zespołem;
8. organizacja dokumentacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną oraz procedurami
administracyjnymi i finansowymi;
9. współpraca z wykonawcami pracującymi na rzecz galerii;
10. kontakt z urzędami, instytucjami oraz firmami zewnętrznymi;
11. zbieranie i analiza ofert na bieżące zakupy i usługi, tworzenie zestawień ofertowych, oraz
realizacja zakupów na potrzeby biura galerii;
12. skanowanie i wprowadzanie faktur do systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów;
13. wsparcie organizacyjno-administracyjne osób odpowiedzialnych za realizację wystaw;
14. rozwiązywanie bieżących problemów, koordynacja działań oraz wsparcie w procesie
uzgadniania, negocjacji i raportowania;
15. prowadzenie i monitorowanie baz danych, rejestrów i ewidencji; dokonywanie odczytów
urządzeń pomiarowych.
Miejsce wykonywania pracy: al.Marsz. J.Piłsudskiego 38A, 10-450 Olsztyn/al.Marsz. J.Piłsudskiego 38A
Godziny pracy - 8:00 - 16:00
Miejsce pracy:
Piłsudskiego 38A, 10-450 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Pracodawca:
Biuro Wystaw Artystycznych
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- prawo jazdy kat. B
- Wymagania: co najmniej rocznego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku; umiejętności negocjacyjnych; samodzielności i bardzo dobrej organizacji własnej pracy; biegłej znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office/Open Office; wysokiej umiejętności komunikacyjnej oraz umiejętności pracy w zespole; zaangażowania w wykonywane obowiązki oraz własnej inicjatywy i kreatywności; terminowości;umiejętności działania pod presją czasu; wysokiej kultury osobistej. Mile widziana: znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
Inne wymagania:
Wymagania: co najmniej rocznego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku; umiejętności negocjacyjnych; samodzielności i bardzo dobrej organizacji własnej pracy; biegłej znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office/Open Office; wysokiej umiejętności komunikacyjnej oraz umiejętności pracy w zespole; zaangażowania w wykonywane obowiązki oraz własnej inicjatywy i kreatywności; terminowości;umiejętności działania pod presją czasu; wysokiej kultury osobistej. Mile widziana: znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Magdalena Szymańczuk
Nr telefonu:
89 533 51 08
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Dokumenty aplikacyjne należy przesłać drogą elektroniczną na adres email: [email protected] bądź przesłać w zaklejonej kopercie z adnotacją Nabór na stanowisko specjalisty ds. administracji i pozyskiwania środków na adres: Biuro Wystaw Artystycznych w Olsztynie, al. Marsz. Józefa Piłsudskiego 38A, 10-450 Olsztyn. Termin składania aplikacji do 30 maja 2025 roku. Galeria zastrzega prawo zaproszenia wybranych kandydatów na rozmowę kwalifikacyjną.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta