SPECJALISTA/SPECJALISTKA DS. ADMINISTRACJIPRACOWNIK BIUROWY

SPECJALISTA/SPECJALISTKA DS. ADMINISTRACJIPRACOWNIK BIUROWY

Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Znajomość języka
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
5 500 - 6 500 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/24/2451

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 5 500 do 6 500 PLN

Zakres obowiązków:
- Wsparcie firmy w codziennych zadaniach administracyjnych - czasem serio, czasem z humorem, ale zawsze skutecznie. - Organizacja pracy biura- koordynacja zaopatrzenia (kawa to świętość) i dbanie o to, żeby wszędzie był porządek (nawet na biurku szefa). Koordynowanie obiegu faktur i dokumentów finansowych tak, żeby wszystko się zgadzało i księgowa spała spokojnie. Nadzór nad dokumentacją związaną z nieruchomościami, czyli przygotowywanie umów sprzedaży, najmu i kontraktów z podwykonawcami (bez wpadek).
Okres próbny 3 m-ce. Godz. pracy 8-16.

Miejsce pracy:
MORSKA 2/43, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Pracodawca:
WŁASNE M INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
  • Wykształcenie wyższe- choć jeśli masz talent do ogarniania chaosu bez dyplomu, też się dogadamy. Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku- jeśli w branży nieruchomości, to mamy dla ciebie dodatkowy plusik. Obsługa pakietu MS Office lub Google Workspace- wolisz Excela czy Google Sheets? Nam wszystko jedno, byle działało. Bardzo dobra organizacja pracy własnej- bo u nas wszystko musi być na czas (czasem to Twój czas). Umiejętności komunikacyjne- żeby klient, szef i księgowa zawsze byli zadowoleni. Sumienność i dokładność- w tej pracy prawie dobrze to za mało. Znajomość programów do zarządzania projektami (np. Asana, Trello, ClickUp)- jeśli wiesz, co to, super. Jeśli nie, nauczymy. Doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku.


Inne wymagania:
Wykształcenie wyższe- choć jeśli masz talent do ogarniania chaosu bez dyplomu, też się dogadamy. Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku- jeśli w branży nieruchomości, to mamy dla ciebie dodatkowy plusik. Obsługa pakietu MS Office lub Google Workspace- wolisz Excela czy Google Sheets? Nam wszystko jedno, byle działało. Bardzo dobra organizacja pracy własnej- bo u nas wszystko musi być na czas (czasem to Twój czas). Umiejętności komunikacyjne- żeby klient, szef i księgowa zawsze byli zadowoleni. Sumienność i dokładność- w tej pracy prawie dobrze to za mało. Znajomość programów do zarządzania projektami (np. Asana, Trello, ClickUp)- jeśli wiesz, co to, super. Jeśli nie, nauczymy. Doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Ewa Nadolna

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
CV

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail
Dodano: 23.11.2024, 04:20
ID ogłoszenia: 89109
Udostępnij:
Dodano: 23.11.2024, 04:20
ID ogłoszenia: 89109

Zobacz inne oferty

Do góry