StPr/25/6545
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 6 500 do 8 000 PLN
Pracodawca oferuje: - Stabilne zatrudnienie w prestiżowej firmie z wieloletnim doświadczeniem oraz ugruntowaną pozycją na rynku. - Możliwość zdobycia cennego doświadczenia poprzez udział w ciekawych projektach. - Możliwość szkolenia i podnoszenia swoich kwalifikacji. - Pracę w niewielkim i zgranym zespole, przyjazną atmosferę oraz wsparcie kolegów i przełożonych. - Atrakcyjne warunki pracy w nowoczesnej przestrzeni. - Opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie oraz współfinansowanie pakietu MultiSport. - Pracowniczy Program Emerytalny. - Pakiet świadczeń pracowniczych z ZFŚS.
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie flotą pojazdów służbowych (leasingi, ubezpieczenia, serwisy i szkody),
- Koordynacja procesów wynajmu, przydziału i użytkowania pojazdu,
- Kontrola kosztów użytkowania i raportowania zużycia,
- Nadzór nad terminowością badań technicznych i przeglądów,
- Prowadzenie rejestru kart płatniczych floty,
- Nadzór nad certyfikacją i zakup alkomatów,
- Koordynacja zakupów operacyjnych (biurowych, technicznych eksploatacyjnych),
- Współpraca z dostawcami, analizowania kosztów, ofertowanie zamówień,
- Obsługa zgłoszeń wewnętrznych dot. zaopatrzenia,
- Prowadzenie kalendarza i przygotowanie pojazdów ogólnie dostępnych dla pracowników,
- Współpraca z działem finansowym oraz innymi działami.
Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 7-15.
Miejsce pracy:
Trzy Lipy 3, 80-172 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Pracodawca:
Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna Sp.z.o o.
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- prawo jazdy kat.B
- -wykształcenie min. średnie, -minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu flotą i/lub logistyką,z -znajomość rynku motoryzacyjnego, leasingu i ubezpieczeń, -umiejętność pracy z dokumentacją i zestawami kosztów, -bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel) -doskonała organizacja pracy i skrupulatność, -samodzielność i umiejętność podejmowania decyzji, -komunikatywność i umiejętność negocjacji, -odpowiedzialność i terminowość, -umiejętność pracy pod presją czasu i w dynamicznym środowisku, -zorientowanie na koszty i efektywność.
Inne wymagania:
-wykształcenie min. średnie, -minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu flotą i/lub logistyką,z -znajomość rynku motoryzacyjnego, leasingu i ubezpieczeń, -umiejętność pracy z dokumentacją i zestawami kosztów, -bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel) -doskonała organizacja pracy i skrupulatność, -samodzielność i umiejętność podejmowania decyzji, -komunikatywność i umiejętność negocjacji, -odpowiedzialność i terminowość, -umiejętność pracy pod presją czasu i w dynamicznym środowisku, -zorientowanie na koszty i efektywność.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail