StPr/25/7635
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 6 000 do 7 000 PLN
Pracodawca oferuje: - Stabilne zatrudnienie w prestiżowej firmie z wieloletnim doświadczeniem oraz ugruntowaną pozycją na rynku. - Możliwość zdobycia cennego doświadczenia poprzez udział w ciekawych projektach. - Możliwość szkolenia i podnoszenia swoich kwalifikacji. - Pracę w niewielkim i zgranym zespole, przyjazną atmosferę oraz wsparcie kolegów i przełożonych. - Atrakcyjne warunki pracy w nowoczesnej przestrzeni. - Opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie oraz współfinansowanie pakietu MultiSport. - Pracowniczy Program Emerytalny. - Pakiet świadczeń pracowniczych z ZFŚS.
Zakres obowiązków:
Zarządzanie flotą pojazdów służbowych (leasingi, ubezpieczenia, serwisy i szkody około 20 pojazdów),
Koordynacja procesów wynajmu, przydziału i użytkowania pojazdu,
Kontrola kosztów użytkowania i raportowania zużycia,
Nadzór nad terminowością badań technicznych i przeglądów,
Prowadzenie rejestru kart płatniczych floty,
Nadzór nad certyfikacją i zakup alkomatów,
Koordynacja zakupów operacyjnych (biurowych, technicznych eksploatacyjnych itp.),
Współpraca z dostawcami, analizowania kosztów, ofertowanie zamówień,
Obsługa zgłoszeń wewnętrznych dot. zaopatrzenia,
Prowadzenie kalendarza i przygotowanie pojazdów ogólnie dostępnych dla pracowników,
Współpraca z działem finansowym oraz innymi działami.
Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 7-15.
Miejsce pracy:
Trzy Lipy 3, 80-172 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Pracodawca:
Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna Sp.z.o o.
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
- prawo jazdy kat.B
- wykształcenie min. średnie Doświadczenie zawodowe: doświadczenie w zarządzaniu flotą i/lub logistyką Znajomość rynku motoryzacyjnego, leasingu i ubezpieczeń. Praktyczna znajomość procesów związanych z zaopatrzeniem i współpracą z dostawcami. Umiejętność pracy z dokumentacją i zestawami kosztów. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel). Doskonała organizacja pracy, umiejętność planowania i koordynacji wielu zadań jednocześnie. Skrupulatność,odpowiedzialność i dbałość o terminowość. Samodzielność i umiejętność podejmowania decyzji. Komunikatywność i umiejętność negocjacji. Umiejętność pracy pod presją czasu i w dynamicznym środowisku. Zorientowanie na koszty i efektywność. Prawo jazdy kat. B.
Inne wymagania:
wykształcenie min. średnie Doświadczenie zawodowe: doświadczenie w zarządzaniu flotą i/lub logistyką Znajomość rynku motoryzacyjnego, leasingu i ubezpieczeń. Praktyczna znajomość procesów związanych z zaopatrzeniem i współpracą z dostawcami. Umiejętność pracy z dokumentacją i zestawami kosztów. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel). Doskonała organizacja pracy, umiejętność planowania i koordynacji wielu zadań jednocześnie. Skrupulatność,odpowiedzialność i dbałość o terminowość. Samodzielność i umiejętność podejmowania decyzji. Komunikatywność i umiejętność negocjacji. Umiejętność pracy pod presją czasu i w dynamicznym środowisku. Zorientowanie na koszty i efektywność. Prawo jazdy kat. B.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail