StPr/25/1867
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
(wynagrodzenie do ustalenia z pracodawcą)
Zakres obowiązków:
-wprowadzenie danych osobowych do programu kadrowo-płacowego,
-przygotowanie umowy o pracę i wszystkich niezbędnych dokumentów do zatrudnienia pracownika,
-sporządzanie umów cywilnoprawnych oraz ich rozliczanie,
-założenie i prowadzenie akt osobowych,
-ewidencjonowanie dni urlopów wypoczynkowych oraz innych przerw w wykonywaniu pracy (urlopy okol., wychowawcze, zwolnienia lekarskie, opieki),
-sporządzanie i wydawanie pracownikom świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, obsługa RP 7,
-reprezentowanie pracodawcy oraz firm obsługiwanych przed organami ZUS i PIP w ramach udzielonych uprawnień,
-zgłaszanie oraz wyrejestrowanie pracowników i zleceniobiorców, menadżerów w ZUS na druku ZUS ZWUA oraz zamknięcie zatrudnienia w systemach dedykowanych.
-naliczanie wynagrodzeń (listy płac wg schematu organizacyjnego),
-przygotowywanie zestawienia przelewów wynagrodzeń,
-pozyskanie od pracowników dokumentów przy urlopach macierzyńskich, wychowawczych, zasiłkach opiekuńczych oraz innych świadczeniach,
-ustalenia uprawnień do ubezpieczenia emerytalno-rentowego dla osoby przebywającej na urlopie macierzyńskim lub wychowawczym,
-obsługa zajęć komorniczych,
-sporządzanie i przesyłanie do ZUS odpowiednich miesięcznych deklaracji rozliczeniowych ZUS (DRA, RZA, RSA, RCA),
-przygotowanie zestawień list płac do ustalenia zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych do każdego miesiąca osobno PIT4R,
-sporządzanie rocznych informacji o dochodach PIT 11 i rocznego obliczania PIT 40 oraz ich dystrybucja do pracowników,
-sporządzanie i wysyłanie do US rocznych PIT 4R, 8AR, IFT-1R,
-sporządzanie deklaracji i wysyłanie do instytucji takich jak PEFRON, operator PPK, oraz pozostałych instytucji, jeśli zatrudnienie pracowników tego wymaga.
Miejsce pracy:
WRZOSOWA 60, 26-065 Micigózd, powiat: kielecki, woj: świętokrzyskie
Pracodawca:
HB OFFICE INWESTYCJE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- Miejsce pracy: HB Office Inwestycje, Micigózd zakres obowiązków -wprowadzenie danych osobowych do programu kadrowo-płacowego, -przygotowanie umowy o pracę i wszystkich niezbędnych dokumentów do zatrudnienia pracownika, -sporządzanie umów cywilnoprawnych oraz ich rozliczanie, -założenie i prowadzenie akt osobowych, -ewidencjonowanie dni urlopów wypoczynkowych oraz innych przerw w wykonywaniu pracy (urlopy okol., wychowawcze, zwolnienia lekarskie, opieki), -sporządzanie i wydawanie pracownikom świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, obsługa RP 7, -reprezentowanie pracodawcy oraz firm obsługiwanych przed organami ZUS i PIP w ramach udzielonych uprawnień, -zgłaszanie oraz wyrejestrowanie pracowników i zleceniobiorców, menadżerów w ZUS na druku ZUS ZWUA oraz zamknięcie zatrudnienia w systemach dedykowanych. -naliczanie wynagrodzeń (listy płac wg schematu organizacyjnego), -przygotowywanie zestawienia przelewów wynagrodzeń, -pozyskanie od pracowników dokumentów przy urlopach macierzyńskich, wychowawczych, zasiłkach opiekuńczych oraz innych świadczeniach, -ustalenia uprawnień do ubezpieczenia emerytalno-rentowego dla osoby przebywającej na urlopie macierzyńskim lub wychowawczym, -obsługa zajęć komorniczych, -sporządzanie i przesyłanie do ZUS odpowiednich miesięcznych deklaracji rozliczeniowych ZUS (DRA, RZA, RSA, RCA), -przygotowanie zestawień list płac do ustalenia zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych do każdego miesiąca osobno PIT4R, -sporządzanie rocznych informacji o dochodach PIT 11 i rocznego obliczania PIT 40 oraz ich dystrybucja do pracowników, -sporządzanie i wysyłanie do US rocznych PIT 4R, 8AR, IFT-1R, -sporządzanie deklaracji i wysyłanie do instytucji takich jak PEFRON, operator PPK, oraz pozostałych instytucji, jeśli zatrudnienie pracowników tego wymaga. Nasze wymagania -wykształcenie wyższe magisterskie kierunkowe, lub ukończony kurs kadrowo-płacowy, -co najmniej 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku; -obsługa programu Enova i Płatnik, -znajomość różnych systemów pracy oraz umiejętność ich rozliczania; -otwartości w kontaktach z ludźmi, -doskonała organizacja pracy własnej, -systematyczność oraz umiejętność ustalania priorytetów, -praktyczna znajomości przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatkowych, -biegła obsługa komputera w zakresie Microsoft Office oraz urządzeń biurowych -gotowości świadczenia pracy stacjonarnej w naszej lokalizacji w Micigoździe (15 km od Kielc). To oferujemy -zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, -możliwość rozwoju zawodowego oraz uczestniczenia w szkoleniach, -interesująca pracę w przyjaznym środowisku.
Inne wymagania:
Miejsce pracy: HB Office Inwestycje, Micigózd zakres obowiązków -wprowadzenie danych osobowych do programu kadrowo-płacowego, -przygotowanie umowy o pracę i wszystkich niezbędnych dokumentów do zatrudnienia pracownika, -sporządzanie umów cywilnoprawnych oraz ich rozliczanie, -założenie i prowadzenie akt osobowych, -ewidencjonowanie dni urlopów wypoczynkowych oraz innych przerw w wykonywaniu pracy (urlopy okol., wychowawcze, zwolnienia lekarskie, opieki), -sporządzanie i wydawanie pracownikom świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, obsługa RP 7, -reprezentowanie pracodawcy oraz firm obsługiwanych przed organami ZUS i PIP w ramach udzielonych uprawnień, -zgłaszanie oraz wyrejestrowanie pracowników i zleceniobiorców, menadżerów w ZUS na druku ZUS ZWUA oraz zamknięcie zatrudnienia w systemach dedykowanych. -naliczanie wynagrodzeń (listy płac wg schematu organizacyjnego), -przygotowywanie zestawienia przelewów wynagrodzeń, -pozyskanie od pracowników dokumentów przy urlopach macierzyńskich, wychowawczych, zasiłkach opiekuńczych oraz innych świadczeniach, -ustalenia uprawnień do ubezpieczenia emerytalno-rentowego dla osoby przebywającej na urlopie macierzyńskim lub wychowawczym, -obsługa zajęć komorniczych, -sporządzanie i przesyłanie do ZUS odpowiednich miesięcznych deklaracji rozliczeniowych ZUS (DRA, RZA, RSA, RCA), -przygotowanie zestawień list płac do ustalenia zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych do każdego miesiąca osobno PIT4R, -sporządzanie rocznych informacji o dochodach PIT 11 i rocznego obliczania PIT 40 oraz ich dystrybucja do pracowników, -sporządzanie i wysyłanie do US rocznych PIT 4R, 8AR, IFT-1R, -sporządzanie deklaracji i wysyłanie do instytucji takich jak PEFRON, operator PPK, oraz pozostałych instytucji, jeśli zatrudnienie pracowników tego wymaga. Nasze wymagania -wykształcenie wyższe magisterskie kierunkowe, lub ukończony kurs kadrowo-płacowy, -co najmniej 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku; -obsługa programu Enova i Płatnik, -znajomość różnych systemów pracy oraz umiejętność ich rozliczania; -otwartości w kontaktach z ludźmi, -doskonała organizacja pracy własnej, -systematyczność oraz umiejętność ustalania priorytetów, -praktyczna znajomości przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatkowych, -biegła obsługa komputera w zakresie Microsoft Office oraz urządzeń biurowych -gotowości świadczenia pracy stacjonarnej w naszej lokalizacji w Micigoździe (15 km od Kielc). To oferujemy -zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, -możliwość rozwoju zawodowego oraz uczestniczenia w szkoleniach, -interesująca pracę w przyjaznym środowisku.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
787 400 344
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
cv
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny - Wskazany kontakt telefoniczny: 787 400 344 lub e-mail: [email protected]