StPr/2024-12-05/2906
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 6 000 do 8 000 PLN
Zakres obowiązków:
Samodzielna obsługa kadrowo-płacowa pracowników firmy zgodnie z obowiązującymi przepisami (w tym zatrudnianie cudzoziemców).
Sporządzanie deklaracji oraz rozliczeń do ZUS.
Określanie legalności pobytu obcokrajowców.
Prowadzenie dokumentacji legalizującej pobyt i pracę dla obcokrajowców.
Wsparcie Głównej Księgowej w zakresie: księgowanie wyciągów bankowych, raportów kasowych, kart płatniczych, kontrola poprawności księgowania dokumentów, bieżąca kontrola sald należności i zobowiązań.
Monitorowanie i kontrola obiegu dokumentów.
Zapewnienie zgodności dokumentacji z obowiązującymi przepisami prawa.
Współpraca z innymi działami w firmie.
Śledzenie zmian w przepisach podatkowych oraz prawa pracy i wdrażanie ich w praktyce.
Miejsce pracy:
Korabnicka 1/9, 32-050 Skawina, powiat: krakowski, woj: małopolskie
Pracodawca:
Małgorzata Handzel FIRMA TRANSPORTOWO-USŁUGOWA "EURO-TRANS"
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- zawód: Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 2)
- umiejętność obsługi programu ERP Optima
- Doświadczenie zawodowe w obszarze kadr, minimum 2 lata pracy na podobnym stanowisku. Praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, przepisów podatkowych, gotowość do ciągłego uczenia się oraz rozwoju. Umiejętność samodzielnego prowadzenia kadr, wiedza jak sporządzać dokumenty oraz przetwarzać dane kadrowe. Wiedza z zakresu prawa pracy, podatku dochodowego, podatku VAT i zagadnień ZUS umożliwiających merytoryczne wsparcie księgowej. Dokładność, samodzielność i skrupulatność w wykonywaniu swoich obowiązków, dbałość o szczegóły i obowiązujące terminy. Znajomość programu OPTIMA ERP. Znajomość zasad rachunkowości. Mile widziane - Doświadczenie w zakresie zatrudniania cudzoziemców oraz rozliczania Pakietu Mobilności
Inne wymagania:
Doświadczenie zawodowe w obszarze kadr, minimum 2 lata pracy na podobnym stanowisku. Praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, przepisów podatkowych, gotowość do ciągłego uczenia się oraz rozwoju. Umiejętność samodzielnego prowadzenia kadr, wiedza jak sporządzać dokumenty oraz przetwarzać dane kadrowe. Wiedza z zakresu prawa pracy, podatku dochodowego, podatku VAT i zagadnień ZUS umożliwiających merytoryczne wsparcie księgowej. Dokładność, samodzielność i skrupulatność w wykonywaniu swoich obowiązków, dbałość o szczegóły i obowiązujące terminy. Znajomość programu OPTIMA ERP. Znajomość zasad rachunkowości. Mile widziane - Doświadczenie w zakresie zatrudniania cudzoziemców oraz rozliczania Pakietu Mobilności
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Karolina Głąb
Nr telefonu:
600651542
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV *skierowanie do pracy dla osób zarejestrowanych w UPPK
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: [email protected]