StPr/25/0969
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 8 000 PLN
Zakres obowiązków:
Prowadzenie archiwum i opracowywanie materiałów archiwalnych oraz dokumentów, także w systemie EZD. Ewidencjonowanie materiałów archiwalnych. Udzielanie informacji na temat dokumentów zgromadzonych w archiwach i ich udostępnianie zgodnie z obowiązującym regulaminem. Udzielania instrukcji pracownikom instytucji w zakresie wykonywanych czynności kancelaryjnych i dokumentowania przebiegu załatwianych spraw, w tym w zakresie doboru klas z JRWA, właściwego zakładania i prowadzenia spraw. Zarządzanie korespondencją i dokumentacją kancelaryjną, w tym obsługa Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD). Prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Nadzór nad obiegiem dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych, w tym dokumentacji elektronicznej. Umowa o pracę na 12 miesięcy z możliwością przedłużenia w godzinach 7:00 do 15:00.
Miejsce pracy:
Raszyn, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Wykształcenie wyższe (w tym licencjat). Wykształcenie potwierdzające kwalifikacje w zakresie organizacji i prowadzenia archiwum lub ukończony kurs Kancelaryjno-Archiwalny min. I stopnia, praktyczna znajomość przepisów Ustawy o Narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz aktów wykonawczych lub aktów prawnych dotyczących administracji. Minimum 1 rok doświadczenia w obszarze merytorycznym, w tym doświadczenie na stanowisku archiwisty. Znajomość pakietów biurowych MS Office. Umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Mile widziane prawo jazdy kat.B.
Inne wymagania:
Wykształcenie wyższe (w tym licencjat). Wykształcenie potwierdzające kwalifikacje w zakresie organizacji i prowadzenia archiwum lub ukończony kurs Kancelaryjno-Archiwalny min. I stopnia, praktyczna znajomość przepisów Ustawy o Narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz aktów wykonawczych lub aktów prawnych dotyczących administracji. Minimum 1 rok doświadczenia w obszarze merytorycznym, w tym doświadczenie na stanowisku archiwisty. Znajomość pakietów biurowych MS Office. Umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Mile widziane prawo jazdy kat.B.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Agnieszka Gyevi-Biró
Nr telefonu:
227702037
Wymagane dokumenty:
Brak danych.

Zaloguj się przez Facebook