StPr/25/1438
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie:
od 6 000 PLN
Zakres obowiązków:
• Planowanie i realizacja strategii komunikacji cyfrowej Muzeum Narodowego w Szczecinie, współpraca przy tworzeniu i realizacji strategii komunikacyjnej i promocyjnej Muzeum.
• Prowadzenie i rozwój profili w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, inne), przygotowywanie, redakcja i publikacja angażujących treści na stronie internetowej i w mediach społecznościowych muzeum, obsługa komunikacji z odbiorcami i moderacja komentarzy.
• Tworzenie treści wizualnych i audiowizualnych (grafiki, zdjęcia, stories, rolki, krótkie filmy), samodzielne przygotowywanie prostych materiałów graficznych (Canva, Adobe), montaż krótkich filmów do SM i strony internetowej, współpraca z fotografami, grafikami i podwykonawcami przy bardziej złożonych produkcjach.
Miejsce pracy:
Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- niemiecki, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany, angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
- redagowanie treści, tworzenie tekstów pomocniczych, inicjatywa, zaangażowanie, otwartość, Doskonałe umiejetności interpersonalne i komunikacji
- [Umiejętność 2] : bardzo dobra znajomość języka obcego (preferowany angielski lub niemiecki) [Umiejętność 1] : biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie (lekkość pisania, poprawność językowa)
Inne wymagania:
[Umiejętność 2] : bardzo dobra znajomość języka obcego (preferowany angielski lub niemiecki) [Umiejętność 1] : biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie (lekkość pisania, poprawność językowa)
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Krystyna USKOW
Nr telefonu:
914254994
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Brak danych.