StPr/25/5993
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 6 857 do 129 840 PLN
praca do godz. 16.00
Zakres obowiązków:
Wprowadzanie dokumentów do systemu finansowo księgowego
Dekretacja oraz weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym
Bieżąca kontrola finansowo – księgowa, analiza i uzgadnianie kont księgowych, uzgadnianie ksiąg pomocniczych z księgą główną
Obsługa elektronicznych systemów bankowych w zakresie eksportu przelewów z systemu finansowo-księgowego, pobierania wyciągów bankowych do systemu księgowego i ich dekretacja; terminowe i prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowej; prowadzenie ewidencji środków trwałych i innych składników majątku rzeczowego;
Współpraca z audytorami, instytucjami zewnętrznymi oraz organami podatkowymi
Korespondencja z dostawcami
Miejsce pracy:
Brożka 3, 30-347 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Pracodawca:
Krakowski Holding Komunalny S.A. w Krakowie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- zawód: Pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości (wymagany staż - lata: 2)
- praca w zespole, sumienność, chęci do pracy, punktualność, skrupulatność, umiejętności analityczne
- Ukończone szkolenia aktualizujące wiedze w zakresie rachunkowości i podatków; dobra znajomość przepisów ustawy o rachunkowości,regulacji podatkowych Wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne (mile widziane w dziedzinie rachunkowość, ekonomia lub pokrewnych) Dobra znajomość obsługi komputerowych programów finansowo-księgowych Biegła obsługa komputera, znajomość zintegrowanych systemów informatycznych klasy ERP Mile widziana wiedza i doświadczenie przy rozliczaniu projektów dofinansowanych ze środków UE oraz sporządzaniu wniosków o płatność Mile widziana znajomość podstawowych zagadnień z zakresu cen transferowych; gotowość do uczenia się współpraca w zakresie opracowywania i aktualizacji procedur dotyczących bezpieczeństwa informacji i cyberbezpieczeństwa * opracowywanie i aktualizacja planów zarządzania kryzysowego oraz planów ciągłości działania Spółki * współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie zapewnienia bezpiecznych warunków pracy * udział w opracowywaniu instrukcji, procedur i planów dotyczących bezpieczeństwa technicznego i organizacyjnego * prowadzenie kontroli w zakresie przestrzegania zasad bezpieczeństwa w Spółce * sporządzanie okresowych analiz, raportów i ocen stanu bezpieczeństwa * opracowywanie stosownych dokumentów, polityk, strategii w zakresie obrony cywilnej * współpraca w zakresie bezpieczeństwa ze spółkami Miasta Krakowa, stosownymi służbami Urzędu Miasta Krakowa i innymi podmiotami, działającymi w zakresie bezpieczeństwa * monitorowanie rynku oraz dostępnych programów i źródeł finansowania (krajowych i zewnętrznych) w zakresie obrony cywilnej, przygotowywanie wniosków o dofinansowanie, pozyskiwanie środków z funduszy oraz rozliczanie przyznanych dotacji i projektów wymagane dokumenty - CV wraz z klauzulą, która znajduje się poniżej: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnego procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. poz. 1000 z późniejszymi zmianami). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Krakowski Holding Komunalny S.A. w Krakowie moich danych osobowych na potrzeby przyszłych procesów rekrutacji)"
Inne wymagania:
Ukończone szkolenia aktualizujące wiedze w zakresie rachunkowości i podatków; dobra znajomość przepisów ustawy o rachunkowości,regulacji podatkowych Wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne (mile widziane w dziedzinie rachunkowość, ekonomia lub pokrewnych) Dobra znajomość obsługi komputerowych programów finansowo-księgowych Biegła obsługa komputera, znajomość zintegrowanych systemów informatycznych klasy ERP Mile widziana wiedza i doświadczenie przy rozliczaniu projektów dofinansowanych ze środków UE oraz sporządzaniu wniosków o płatność Mile widziana znajomość podstawowych zagadnień z zakresu cen transferowych; gotowość do uczenia się współpraca w zakresie opracowywania i aktualizacji procedur dotyczących bezpieczeństwa informacji i cyberbezpieczeństwa * opracowywanie i aktualizacja planów zarządzania kryzysowego oraz planów ciągłości działania Spółki * współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie zapewnienia bezpiecznych warunków pracy * udział w opracowywaniu instrukcji, procedur i planów dotyczących bezpieczeństwa technicznego i organizacyjnego * prowadzenie kontroli w zakresie przestrzegania zasad bezpieczeństwa w Spółce * sporządzanie okresowych analiz, raportów i ocen stanu bezpieczeństwa * opracowywanie stosownych dokumentów, polityk, strategii w zakresie obrony cywilnej * współpraca w zakresie bezpieczeństwa ze spółkami Miasta Krakowa, stosownymi służbami Urzędu Miasta Krakowa i innymi podmiotami, działającymi w zakresie bezpieczeństwa * monitorowanie rynku oraz dostępnych programów i źródeł finansowania (krajowych i zewnętrznych) w zakresie obrony cywilnej, przygotowywanie wniosków o dofinansowanie, pozyskiwanie środków z funduszy oraz rozliczanie przyznanych dotacji i projektów wymagane dokumenty - CV wraz z klauzulą, która znajduje się poniżej: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnego procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. poz. 1000 z późniejszymi zmianami). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Krakowski Holding Komunalny S.A. w Krakowie moich danych osobowych na potrzeby przyszłych procesów rekrutacji)"
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Natalia Nowosad
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail

Zaloguj się przez Facebook