SPECJALISTA / SPECJALISTKA DS. OBSŁUGI PACJENTA

SPECJALISTA / SPECJALISTKA DS. OBSŁUGI PACJENTA

Gdański Urząd Pracy

Wymiar pracy
Część etatu
Rodzaj umowy
Umowa zlecenie, Umowa o świadczenie usług
Tryb pracy
Stacjonarna
Znajomość języka
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 4 500 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/8545

Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług

Wynagrodzenie:
od 4 500 PLN
wynagrodzenie do ustalenia indywidualnie z pracodawcą, uzależnione będzie od posiadanych umiejętności i kwalifikacji. Pracodawca oferuje rozwój i wsparcie, szeroki pakiet benefitów dla Ciebie i Twoich bliskich m. in. zniżki na opiekę medyczną. Wsparcie opiekuna aż do momentu, gdy poczujesz się samodzielny/a. Zdobycie doświadczenia w dużej, znanej placówce medycznej, możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania nowych umiejętności oraz cennego, zawodowego doświadczenia. Możliwość uczestniczenia w licznych szkoleniach i kursach, spotkania integracyjne, zdrowe przekąski, wspierające organizm suplementy i zioła, biblioteczka pracownicza, upominki świąteczne i okazjonalne.

Zakres obowiązków:
Udzielanie kompleksowej i rzetelnej informacji na temat zasad funkcjonowania placówki oraz świadczonych przez nią usług medycznych. Rejestracja wizyty Pacjentów (bezpośrednio w placówce, telefonicznie lub mailowo) oraz nadzór nad kolejnością przyjmowania Pacjentów i obiegiem dokumentacji medycznej w placówce. Planowanie terminów wizyt, prowadzenie i stałe aktualizowanie kalendarza rejestracji oraz informowanie o zmianach w harmonogramach przyjęć i odwołanych terminach. Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji medycznej Pacjentów. Wydawanie Pacjentom i osobom upoważnionym wyników badań i dokumentacji medycznej. Prowadzenie ewidencji usług medycznych wykonywanych w placówce. Przyjmowanie od Pacjentów i wprowadzania do systemu dokumentacji medycznej. Zbieranie ankiet satysfakcji Pacjenta oraz zbieranie opinii i testymoniali. Budowanie pozytywnego wizerunku placówki, odbieranie poczty i odpowiadanie na zapytania Pacjentów, przyjmowanie płatności za usługi oraz prowadzenie raportu kasowego i dokumentów finansowych związanych z usługami medycznymi. Praca od poniedziałku do piątku, w systemie zmianowym, zgodnie z grafikiem ustalonym z pracodawcą.

Miejsce pracy:
KAPRÓW 3A/16, 80-316 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Pracodawca:
ALINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
  • doświadczenie w bezpośredniej obsłudze Pacjentów lub Klientów, wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, umiejętność pracy pod presją czasu oraz w zespole, znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację, umiejętności sprzedażowe, dobra organizacja pracy własnej. Mile widziana umiejętność korzystania z narzędzi wspierających zarządzaniem czasem i zadaniami (trello, asan, notion).


Inne wymagania:
doświadczenie w bezpośredniej obsłudze Pacjentów lub Klientów, wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, umiejętność pracy pod presją czasu oraz w zespole, znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację, umiejętności sprzedażowe, dobra organizacja pracy własnej. Mile widziana umiejętność korzystania z narzędzi wspierających zarządzaniem czasem i zadaniami (trello, asan, notion).

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Nr telefonu:
508 444 908

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon
Dodano: 19.11.2025, 04:20
ID ogłoszenia: 352609
Udostępnij:
Dodano: 19.11.2025, 04:20
ID ogłoszenia: 352609

Zobacz inne oferty

Do góry