StPr/25/2996
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie:
od 5 000 do 6 000 PLN
Zakres obowiązków:
Prowadzenie sekretariatu i obsługi kancelaryjnej Zarządu i Rady Nadzorczej. Nadzór nad obiegiem dokumentów: przyjmowanie, rejestrowanie i przekazywanie Prezesowi Zarządu. Elektroniczny obieg dokumentów, w tym odbieranie faktur elektronicznych z ebok. Prowadzenie książki nadawczej oraz rejestrowanie i wysyłanie korespondencji na zewnątrz. Przyjmowanie połączeń telefonicznych oraz ich przekierowywanie do odpowiednich osób.
Umawianie i obsługiwanie przyjęć stron przez Członków Zarządu oraz ich rejestrowanie. Umawianie stron na dyżury do Rady Nadzorczej. Obsługa spotkań w Spółdzielni, w tym przygotowanie i organizacja Walnego Zgromadzenia. Wykonywanie czynności rejestracyjnych w Krajowym Rejestrze Sądowym. Zakupów materiałów na potrzeby sekretariatu i prasy na potrzeby Zarządu Spółdzielni. Prowadzenie rejestrów, m.in. pełnomocnictw dla pracowników Spółdzielni oraz Kancelarii RP. Nadzór nad książką ewidencji nieobecności pracowników w godzinach służbowych.
Nadzór merytoryczny nad zawartością i aktualizacją strony internetowej Spółdzielni. Zarządzanie telefonami służbowymi pracowników między innym zakup, przydział pracownikom, opisywanie faktur w tym zakresie. Prowadzenie korespondencji dotyczącej wniosków Zespołów Przedstawicieli Nieruchomości.
---
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach: poniedziałek, wtorek, czwartek 7:00-15:00, środa 7:00-17:00, piątek 7:00 13:00.
Miejsce pracy:
Świętokrzyska 12, 30-015 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Pracodawca:
Spółdzielnia Mieszkaniowa "KRAKUS"
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- zawód: Sekretarka (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 1)
- Wykształcenie min. średnie; preferowane wyższe administracyjne. Doświadczenie na podobnym stanowisku. Dobra znajomość narzędzi i programów Ms Office; komunikatywność, dokładność i sumienność; umiejętność pracy z elektronicznym obiegiem dokumentów.
Inne wymagania:
Wykształcenie min. średnie; preferowane wyższe administracyjne. Doświadczenie na podobnym stanowisku. Dobra znajomość narzędzi i programów Ms Office; komunikatywność, dokładność i sumienność; umiejętność pracy z elektronicznym obiegiem dokumentów.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Zuzanna Puz
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV z klauzulą o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail