StPr/jokr/25/1114
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 6 600 do 8 800 PLN
Zakres obowiązków:
1. Znajomość z obowiązujących aktów normatywnych.
2. Monitoring obowiązujących przepisów dotyczących działalności Muzeum i informowanie przełożonych o zmianach w tym zakresie.
3. Udzielanie informacji w zakresie obowiązujących przepisów.
4. Wykonanie analiz prawnych i sporządzanie opinii prawnych.
5. Monitoring kwestii prawnych wynikających ze współpracy Muzeum z podmiotami zewnętrznymi.
6. Informowanie przełożonych o zagrożeniach i konsekwencjach wynikających z przyjmowanych rozwiązań prawnych.
7. Weryfikacja korespondencji pod względem formalno-prawnym.
8. Weryfikacja i zatwierdzanie projektów zapytań ofertowych.
9. Przygotowanie i weryfikacja projektów umów.
10. Zatwierdzanie umów.
11. Przygotowywanie i przeprowadzanie postępowania w sprawie udzielania zamówień publicznych.
12. Umieszczanie dokumentów objętych procedurą zamówienia publicznego w miejscach, formie i terminie zgodnie obowiązującymi przepisami.
13. Uczestniczenie w komisjach przetargowych i pełnienie w nich funkcji sekretarza.
14. Przechowywanie oraz ewidencjonowanie pełnej dokumentacji z przeprowadzonych postępowań z zakresu zamówień publicznych.
15. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Muzeum.
16. Udział w szkoleniach i konferencjach.
17. Wykonywanie innych poleceń przełożonych dotyczących funkcjonowania Muzeum.
Miejsce pracy:
Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca w wolne dni
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Wymagania kwalifikacyjne: 1. Wykształcenie: wyższe prawnicze. 2. Doświadczenie: z zakresu prawa zamówień publicznych oraz ustawy o dostępie do informacji publicznej. 3. Biegła znajomość języka polskiego jako obcego (dotyczy cudzoziemców). Początkowo zatrudnienie w ramach umowy o pracę na okres próbny z możliwością przedłużenia, zatrudnienie w równoważnym systemie pracy.
Inne wymagania:
Wymagania kwalifikacyjne: 1. Wykształcenie: wyższe prawnicze. 2. Doświadczenie: z zakresu prawa zamówień publicznych oraz ustawy o dostępie do informacji publicznej. 3. Biegła znajomość języka polskiego jako obcego (dotyczy cudzoziemców). Początkowo zatrudnienie w ramach umowy o pracę na okres próbny z możliwością przedłużenia, zatrudnienie w równoważnym systemie pracy.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Jolanta Krzyścin
Nr telefonu:
338425771 w. 1110
Wymagane dokumenty:
osoby spełniające wymagania postawione w ofercie pracy proszone są o kontakt ze swoim doradcą klienta (w przypadku osób zarejestrowanych w PUP Oświęcim), w przypadku osób niezarejestrowanych - kontakt z ofertami pracy - (33) 842 57 71 wew. 1110 lub 2110

Zaloguj się przez Facebook