StPr/25/0209
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
wynagrodzenie do uzgodnienia z pracodawcą
Zakres obowiązków:
według stanowiska
Miejsce pracy:
Bilcza, 26-026 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Pracodawca:
FORMASTER S.A.
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Automatyka przemysłowa
- Zakres obowiązków; planowanie i realizacja działań marketingowych w zakresie wsparcia sprzedaży, zgodnie ze strategią sprzedażowo-marketingową Spółki, regularny kontakt z kontrahentami, w celu planowania i realizacji harmonogramu kampanii marketingowych, pozyskiwanie od kontrahentów mediaplanów, przygotowanie kosztorysów, negocjacje warunków, procesowanie formalności i kontrola efektywności prowadzonych działań, tworzenie i prowadzenie kalendarza kampanii mktg-sprzedażowych z Partnerami w Kanałach sprzedaży, dbałość o poprawną i atrakcyjną ekspozycję produktową on-line i off-line, sprawowanie nadzoru nad komunikacją marketingową kontrahentów w obrębie portfolio produktowego Spółki - odpowiednie listowanie produktów, poprawne opisy promocji, linkowania i regulamin, organizacja i koordynowanie eventów, a także udział w targach branżowych, badanie rynku pod kątem nowych trendów, działań konkurencji i oczekiwań kontrahentów w celu zwiększenia skuteczności działań, przygotowanie prezentacji, raportów, zestawień. Wymagania; znajomość zasad prowadzenia projektów i umiejętność praktycznego ich stosowania, doświadczenie w obszarze trade marketingu lub pokrewnym, wykształcenie wyższe (preferowane marketing, zarządzanie), bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Power Point), dokładność, skrupulatność i szybkość wykonywanych działań, doskonała organizacja pracy, poczucie odpowiedzialności za zadania, gotowość do wyjazdów służbowych, wysoko rozwinięty zmysł kreatywny. Mile widziana; znajomość j. angielskiego. Pracodawca oferuje; pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, umowa o pracę na pełny etat, szkolenie wdrożeniowe na stanowisku pracy, pakiet medyczny i możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego, kartę sportową na preferencyjnych warunkach, dobrą organizację pracy, perspektywiczny i rozwojowy system wynagrodzeń, pracę w godz. 8-16 (możliwość pracy hybrydowej), miejsce pracy Bilcza
Inne wymagania:
Zakres obowiązków; planowanie i realizacja działań marketingowych w zakresie wsparcia sprzedaży, zgodnie ze strategią sprzedażowo-marketingową Spółki, regularny kontakt z kontrahentami, w celu planowania i realizacji harmonogramu kampanii marketingowych, pozyskiwanie od kontrahentów mediaplanów, przygotowanie kosztorysów, negocjacje warunków, procesowanie formalności i kontrola efektywności prowadzonych działań, tworzenie i prowadzenie kalendarza kampanii mktg-sprzedażowych z Partnerami w Kanałach sprzedaży, dbałość o poprawną i atrakcyjną ekspozycję produktową on-line i off-line, sprawowanie nadzoru nad komunikacją marketingową kontrahentów w obrębie portfolio produktowego Spółki - odpowiednie listowanie produktów, poprawne opisy promocji, linkowania i regulamin, organizacja i koordynowanie eventów, a także udział w targach branżowych, badanie rynku pod kątem nowych trendów, działań konkurencji i oczekiwań kontrahentów w celu zwiększenia skuteczności działań, przygotowanie prezentacji, raportów, zestawień. Wymagania; znajomość zasad prowadzenia projektów i umiejętność praktycznego ich stosowania, doświadczenie w obszarze trade marketingu lub pokrewnym, wykształcenie wyższe (preferowane marketing, zarządzanie), bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Power Point), dokładność, skrupulatność i szybkość wykonywanych działań, doskonała organizacja pracy, poczucie odpowiedzialności za zadania, gotowość do wyjazdów służbowych, wysoko rozwinięty zmysł kreatywny. Mile widziana; znajomość j. angielskiego. Pracodawca oferuje; pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, umowa o pracę na pełny etat, szkolenie wdrożeniowe na stanowisku pracy, pakiet medyczny i możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego, kartę sportową na preferencyjnych warunkach, dobrą organizację pracy, perspektywiczny i rozwojowy system wynagrodzeń, pracę w godz. 8-16 (możliwość pracy hybrydowej), miejsce pracy Bilcza
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - aplikacje przez stonę; https://www.pracuj.pl/praca/specjalista-specjalistka-ds-trade-marketingu-kielce,oferta,1003864189