SPECJALISTA / SPECJALISTKA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

SPECJALISTA / SPECJALISTKA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Powiatowy Urząd Pracy w Tychach

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 7 000 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1525

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 7 000 PLN

Zakres obowiązków:
* przygotowywanie i prowadzenie postępowań w celu udzielania zamówień publicznych zgodzie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi regulacjami obowiązującym w Spółce,
* prowadzenie rejestru zamówień publicznych i rejestru umów,
* prowadzenie pełnej dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z przyjętymi standardami,
* opracowywanie i publikowanie ogłoszeń,
* tworzenie rocznych planów i raportów w zakresie zamówień publicznych realizowanych w Spółce,
* prowadzenie całości korespondencji zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi regulacjami obowiązującymi w Spółce,
* bieżąca współpraca z komórkami organizacyjnymi Spółki w sprawach związanych z postępowaniami o udzielenie zamówień publicznych,
* organizowanie instruktażu
- praca w systemie 1-zmianowym: 07:15-15:00.


Miejsce pracy:
Edukacji 102, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie

Pracodawca:
MEGREZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • komunikatywność, analityczne myślenie, odpowiedzialność, sumienność, praca zespołowa
  • wykształcenie wyższe; minimum roczne doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z udzielaniem zamówień publicznych po stronie zamawiającego warunek konieczny; swobodne posługiwanie się pakietem Microsoft Office; sumienność, odpowiedzialność, umiejętności organizacyjne i rozwinięte myślenie analityczne; komunikatywność i umiejętność pracy w zespole; chęć do nauki i stałego poszerzania swojej wiedzy.


Inne wymagania:
wykształcenie wyższe; minimum roczne doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z udzielaniem zamówień publicznych po stronie zamawiającego warunek konieczny; swobodne posługiwanie się pakietem Microsoft Office; sumienność, odpowiedzialność, umiejętności organizacyjne i rozwinięte myślenie analityczne; komunikatywność i umiejętność pracy w zespole; chęć do nauki i stałego poszerzania swojej wiedzy.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Dział kadr

Nr telefonu:
323255126

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
CV - życiorys zawodowy wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Dodano: 18.10.2025, 04:30
ID ogłoszenia: 337004
Udostępnij:
Dodano: 18.10.2025, 04:30
ID ogłoszenia: 337004

Zobacz inne oferty

30,50 PLNbrutto
Nowe
Chorzów
30,50 PLNbrutto
Dodano: 8 godz. temu
30,50 PLNbrutto
Nowe
Opole
30,50 PLNbrutto
Dodano: 8 godz. temu
4 666 - 5 000 PLNbrutto
Nowe
Opole
4 666 - 5 000 PLNbrutto
Dodano: 8 godz. temu
5 000 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Kamieniu Pomorskim
Międzyzdroje
5 000 PLNbrutto
Dodano: 8 godz. temu
685,29 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Gryfinie
Nawodna
685,29 PLNbrutto
Dodano: 8 godz. temu
Do góry