SPECJALISTA / SPECJALISTKA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

SPECJALISTA / SPECJALISTKA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Powiatowy Urząd Pracy w Tychach

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 7 000 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1680

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 7 000 PLN

Zakres obowiązków:
* przygotowywanie i prowadzenie postępowań w celu udzielania zamówień publicznych zgodzie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi regulacjami obowiązującym w Spółce,
* prowadzenie rejestru zamówień publicznych i rejestru umów,
* prowadzenie pełnej dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z przyjętymi standardami,
* opracowywanie i publikowanie ogłoszeń,
* tworzenie rocznych planów i raportów w zakresie zamówień publicznych realizowanych w Spółce,
* prowadzenie całości korespondencji zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi regulacjami obowiązującymi w Spółce,
* bieżąca współpraca z komórkami organizacyjnymi Spółki w sprawach związanych z postępowaniami o udzielenie zamówień publicznych,
* organizowanie instruktażu
- praca w systemie 1-zmianowym: 07:15-15:00.


Miejsce pracy:
Edukacji 102, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie

Pracodawca:
MEGREZ Sp. z o.o.

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • odpowiedzialność, komunikatywność, praca zespołowa, analityczne myślenie, sumienność
  • wykształcenie wyższe; minimum roczne doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z udzielaniem zamówień publicznych po stronie zamawiającego warunek konieczny; swobodne posługiwanie się pakietem Microsoft Office; sumienność, odpowiedzialność, umiejętności organizacyjne i rozwinięte myślenie analityczne; komunikatywność i umiejętność pracy w zespole; chęć do nauki i stałego poszerzania swojej wiedzy.


Inne wymagania:
wykształcenie wyższe; minimum roczne doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z udzielaniem zamówień publicznych po stronie zamawiającego warunek konieczny; swobodne posługiwanie się pakietem Microsoft Office; sumienność, odpowiedzialność, umiejętności organizacyjne i rozwinięte myślenie analityczne; komunikatywność i umiejętność pracy w zespole; chęć do nauki i stałego poszerzania swojej wiedzy.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Dział kadr

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
CV - życiorys zawodowy wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail
Dodano: 20.11.2025, 04:27
ID ogłoszenia: 353430
Udostępnij:
Dodano: 20.11.2025, 04:27
ID ogłoszenia: 353430

Zobacz inne oferty

Do góry