StPr/25/11310
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 6 000 PLN
Pracodawca oferuje: - stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę, - pracę hybrydową, - świetną atmosferę pracy, - zdobycie i wymianę doświadczeń w środowisku ekspertów, - dostęp do licznych szkoleń, dofinansowanie kosztów studiów, możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji, - dodatkowe wynagrodzenie roczne, - atrakcyjny pakiet socjalny (m.in. prywatna opieka medyczna, dofinansowanie zajęć sportowych, kafeteryjny system benefitów, miejsce lub stojaki na rowery, owoce, PPK 4%), - pracę w atrakcyjnej lokalizacji, - nowoczesne, ergonomiczne miejsce pracy, - elastyczny czas rozpoczęcia i kończenia dnia pracy pozwalający zachować work-life balance.
Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:
- przeprowadzanie czynności inspekcyjnych w podmiotach rynku ubezpieczeniowego,
- analiza dokumentacji, ocena i subsumpcja stwierdzonych stanów faktycznych z przepisami prawa,
- opracowywanie protokołu z przeprowadzonej kontroli,
- przygotowywanie pism, wezwań, zaleceń, postanowień, wniosków o wszczęcie postępowania administracyjnego,
- opracowywanie opinii/stanowiska w zakresie praktyki stosowanej przez podmioty kontrolowane stwierdzonej podczas wykonywania kontroli.
Miejsce pracy:
Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Monika Nagórska
Nr telefonu:
223911300
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Brak danych.

Zaloguj się przez Facebook