StPr/25/0025
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Zakres obowiązków:
- kompleksowa obsługa zamówień z portalu allegro i sklepu internetowego,
- odpowiedzi na pytania klientów oraz rozwiązywanie ich problemów,
- rozpatrywanie reklamacji,
- przyjęcia towaru i rozkładanie go na magazynie,
- sprawne pakowanie zamówień, paczki od 2-50kg,
- przygotowywanie i pakowanie palet,
- utrzymanie porządku w miejscu pracy,
- wystawianie faktur, paragonów, korekt,
- dbanie o social media, Facebook, Instagram.
Miejsce pracy:
Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- 1. Znajomości pracy w sklepie internetowym i na magazynie. 2. Znajomość poruszania się po portalu Allegro. 3. Umiejętności pakowania paczek i palet pod presją czasu. 4. Dobrej organizacji pracy, dbania o porządek. 5. Komunikatywności i chęci do pracy z klientami. 6. Podstawowej znajomości obsługi komputera. 7. Mile widziana znajomość obsługi programu Subiekt. -Mile widziana znajomość prestashop
Inne wymagania:
1. Znajomości pracy w sklepie internetowym i na magazynie. 2. Znajomość poruszania się po portalu Allegro. 3. Umiejętności pakowania paczek i palet pod presją czasu. 4. Dobrej organizacji pracy, dbania o porządek. 5. Komunikatywności i chęci do pracy z klientami. 6. Podstawowej znajomości obsługi komputera. 7. Mile widziana znajomość obsługi programu Subiekt. -Mile widziana znajomość prestashop
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Doradca Klienta
Nr telefonu:
18 448 93 11
Wymagane dokumenty:
CV, skierowanie.