SPECJALISTA/TKA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

SPECJALISTA/TKA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Wymiar pracy
Część etatu
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Znajomość języka
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 4 500 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0059

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 4 500 PLN
brutto

Zakres obowiązków:
Nadzór nad zamówieniami i wydatkami poniżej i powyżej progu przetargowego w tym:
- Samodzielne prowadzenie postepowań na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019r. prawo Zamówień Publicznych w pełnym zakresie m.in. tworzenie specyfikacji warunków zamówienia, projektowanie postanowień umowy, ogłaszanie postepowań, korespondencja z wykonawcami, prowadzenie obsługi sekretarskiej prac komisji, ocena formalna ofert, tworzenie wezwań do uzupełnienia, wyjaśnienie wykluczeń, ogłaszanie wyników, przygotowanie wszelkich dokumentów wymaganych przepisami prawa oraz regulacjami wewnetrznymi;
- Tworzenie rocznego planu zamówień publicznych dot. wydatków powyżej i poniżej progu zamówień publicznych oraz bieżąca jego korekta;
- Weryfikacja trybu postępowania z opiniowaniem wyboru trybu;
- Weryfikacja opisu przedmiotu zamówienia pod kątem zgodności z Prawem Zamówień Publicznych;
- Weryfikacja sposobu ustalania szacunkowej wartości zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- Udzielanie wyjaśnień w zakresie obowiązujących przepisó prawnych dostyczących zamówień publicznych;
- Udział w komisjach przetargowych w roli sekretarza lub członka komisjii;
- Akceptacja projektów umów pod względem zgodności z przepisami dotyczącymi zamówień publicznych;
- Przygotowanie odpowiedzi na odwołania oraz innych dokumentów związanych z wniesionymi środkami ochrony prawnej;
- Weryfikacja i akceptacja wydatków i protokołów udzielanych pod względem zgodności z prawem zamówień publicznych;
- Tworzenie sprawozdań z zamówień publicznych oraz bieżące uzupełnienia strony BIP Instytutu na potrzeby Instytutu Ochrony Roślin oraz Urzędu Zamówień Publicznych;
- Opracowywanie, wdrażanie i nadzorowanie przestrzegania regulacji wewnetrznych dot. zamówień publicznych oraz regulacji Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Ministra Nauki i Szkoilnictwa Wyższego oraz innych Departamentów nadzorujących funkcjonowanie Instytutu;
- Prowadzenie wewnetrznych szkoleń z zakresu Zamówień Publicznych.

Praca na 1/2 etatu, elastyczny grafik , praca w godzinach 6.30-16.30
Umowa na okres próbny 3 mies.
Pracodawca będzie się kontaktował z wybranymi osobami.

Dodatkowe informacje:Nauka j.angielskiego częściowo dotowana przez Instytut,dodatkowe świadczenia socjalne, dofinansowania do szkoleń,płatny parking, dogodna lokalizacja miejsca pracy:szybki dojazd tramwajem lub autobusem, mozliwość rozwoju zawodowego

Miejsce pracy:
Węgorka 20, 60-318 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie

Pracodawca:
INSTYTUT OCHRONY ROŚLIN - Państwowy Instytut Badawczy

Liczba godzin pracy w tygodniu:
20

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
  • Prawo jazdy kat. B, doświadczenie zawodowe 3 lata, bardzo dobra obsługa programów Ms Office (Word, Excel)
  • Wykształcenie wyższe (prawnicze, administracyjne, ekonomiczne). Ukończone studia podyplomowe lub kursy zakończone poświadczeniem z zakresu zamówień publicznych. Doświadczenie zawodowe: Minimum 3 letnie doświadczenie w samodzielnej obsłudze zamówień publicznych zgodnie z ustawą z 11 września 2019r. prawo zamówień publicznych oraz w samodzielnym przygotowywaniu dokumentacji związanej z procesem przetargowym. Doświadczenie w monitorowaniu realizacji procesu zamówień oraz koordynacji procesu ofertowania poniżej progu. Doświadczenie w pracy w instytucjach publicznych, samorządowych, w jednostce badawczo-rozwojowej, uczelniach lub instytucjach w działalności rolno-spożywczej. Umiejętności:Biegła znajomość obowiązujących przepisów prawa z zakresu zamówień publicznych i umiejętność ich praktycznego zastosowania. Uprawnienia:Ukończone studia podyplomowe lub kursy zakończone poświadczeniem z zakresu zamówień publicznych Mile widziane: Wykształcenie prawnicze, doświadczenie w tworzeniu rocznego planu zamówień publicznych, doświadczenie w sprawozdawczości związanej z zamówieniami publicznymi. Doświadczenie w pracy w jednostce badawczo-rozwojowej, uczelniach lub instytucjach w działalności rolno-spożywczej, znajomość platform służących do przeprowadzania postepowań o udzielanie zamówienia publicznego, prawo jazdy kat. B- mobilność. Inne: Doświadczenie z pracy w instytucjach publicznych, samorządowych. Umiejętność samodzielnego planowania i organizacji pracy. Umiejętności negocjacyjne, analitycznego myślenia, odporność na stres, umiejętność współpracy.


Inne wymagania:
Wykształcenie wyższe (prawnicze, administracyjne, ekonomiczne). Ukończone studia podyplomowe lub kursy zakończone poświadczeniem z zakresu zamówień publicznych. Doświadczenie zawodowe: Minimum 3 letnie doświadczenie w samodzielnej obsłudze zamówień publicznych zgodnie z ustawą z 11 września 2019r. prawo zamówień publicznych oraz w samodzielnym przygotowywaniu dokumentacji związanej z procesem przetargowym. Doświadczenie w monitorowaniu realizacji procesu zamówień oraz koordynacji procesu ofertowania poniżej progu. Doświadczenie w pracy w instytucjach publicznych, samorządowych, w jednostce badawczo-rozwojowej, uczelniach lub instytucjach w działalności rolno-spożywczej. Umiejętności:Biegła znajomość obowiązujących przepisów prawa z zakresu zamówień publicznych i umiejętność ich praktycznego zastosowania. Uprawnienia:Ukończone studia podyplomowe lub kursy zakończone poświadczeniem z zakresu zamówień publicznych Mile widziane: Wykształcenie prawnicze, doświadczenie w tworzeniu rocznego planu zamówień publicznych, doświadczenie w sprawozdawczości związanej z zamówieniami publicznymi. Doświadczenie w pracy w jednostce badawczo-rozwojowej, uczelniach lub instytucjach w działalności rolno-spożywczej, znajomość platform służących do przeprowadzania postepowań o udzielanie zamówienia publicznego, prawo jazdy kat. B- mobilność. Inne: Doświadczenie z pracy w instytucjach publicznych, samorządowych. Umiejętność samodzielnego planowania i organizacji pracy. Umiejętności negocjacyjne, analitycznego myślenia, odporność na stres, umiejętność współpracy.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Nr telefonu:
618-649-002

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
CV klauzula RODO, list motywacyjny. CV zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji. Wzór zgody oraz informacja o przetwarzaniu danych osobowych dostępne w siedzibie oraz na stronie internetowej pod adresem: https://www.ior.poznan.pl/1813,przetwarzanie-danych-osobowych-klauzule-rekrutacyjne

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny, Termin: tel. umówienie spotkania, kontakt mailowy
Dodano: 11.01.2025, 05:09
ID ogłoszenia: 116220
Udostępnij:
Dodano: 11.01.2025, 05:09
ID ogłoszenia: 116220

Zobacz inne oferty

Do góry