SPECJALISTA/TKA DS. ARCHIWIZACJI I ZASOBÓW NAUKOWYCH

SPECJALISTA/TKA DS. ARCHIWIZACJI I ZASOBÓW NAUKOWYCH

Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 5 000 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0850

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
brutto

Zakres obowiązków:
• Prowadzenie, porządkowanie i archiwizacja dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami (instrukcja kancelaryjna, JRWA),
• Obsługa archiwum zakładowego – przyjmowanie, przechowywanie, udostępnianie i brakowanie dokumentacji,
• Zarządzanie bazą zasobów naukowych – ewidencjonowanie, inwentaryzacja, aktualizacja danych,
• Organizacja procesów związanych z wypożyczeniami sprzętu badawczego,
• Koordynacja przeglądów technicznych, konserwacji i kalibracji sprzętu naukowego,
• Współpraca z pracownikami naukowymi oraz działem administracyjnym Instytutu.

Miejsce pracy:
Hugo Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie

Pracodawca:
Morski Instytut Rybacki Państwowy Instytut Badawczy

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • dobra organizacja pracy własnej, archiwizacja dokumentów, bardzo dobra znajomość pakietu Office (Excel, Word)
  • Znajomość zasad prowadzenia archiwum i przepisów dotyczących archiwizacji. Doświadczenie w pracy z zasobami badawczymi lub sprzętem naukowym/Znajomość norm dotyczących kalibracji i konserwacji aparatury


Inne wymagania:
Znajomość zasad prowadzenia archiwum i przepisów dotyczących archiwizacji. Doświadczenie w pracy z zasobami badawczymi lub sprzętem naukowym/Znajomość norm dotyczących kalibracji i konserwacji aparatury

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
Brak danych.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail
Dodano: 18.06.2025, 04:30
ID ogłoszenia: 241368
Udostępnij:
Dodano: 18.06.2025, 04:30
ID ogłoszenia: 241368

Zobacz inne oferty

Do góry