SPECJALISTA/TKA DS. KOORDYNACJI KONTRAKTU

SPECJALISTA/TKA DS. KOORDYNACJI KONTRAKTU

Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 7 245 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/2588

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 7 245 PLN
brutto

Zakres obowiązków:
bezpośrednie prowadzenie monitoringu technicznego i finansowego kontraktu - kontrolę i sprawozdawczość dotyczące: postępu robót, realizacji zakresu rzeczowego i finansowego, kontraktu, osiągnięcia założonego efektu ekologicznego;
weryfikację raportów z realizacji inwestycji w zakresie technicznym i formalnym;
organizowanie i prowadzenie narad technicznych związanych z realizowanym kontraktem;
kontrolę zgodności realizacji prac budowlanych z: prawem budowlanym, wymogami technicznymi, jakościowymi oraz zakresem i wymogami kontraktu;
rozwiązywanie problemów technicznych i organizacyjnych związanych z realizacją kontraktu;
przygotowanie SIWZ oraz udział w postępowaniu przetargowym;
nadzór nad realizacją zawartych umów inwestycyjnych;
nadzór nad realizacją dokumentacji projektowej oraz raportowanie jej wykonania.

Miejsce pracy:
DOLNA WILDA 126, 61-492 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie

Pracodawca:
AQUANET SPÓŁKA AKCYJNA

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Prawo jazdy kat. B, doświadczenie zawodowe
  • wykształcenia wyższego technicznego o kierunku Inżynieria Sanitarna lub Budownictwo; 3-letniego doświadczenia zawodowego w pracy na podobnym stanowisku, związanym z koordynacją i nadzorem nad realizacją robót budowlanych; bardzo dobrej znajomości obsługi komputera w zakresie MS Office; umiejętności rozwiązywania problemów, zdolności organizacyjnych, asertywności i perswazyjności, samodzielności oraz komunikatywności. dodatkowym atutem będą: uprawnienia budowlane projektowe lub wykonawcze, znajomość warunków kontraktowych wg FIDIC, znajomość programu MS Project.


Inne wymagania:
wykształcenia wyższego technicznego o kierunku Inżynieria Sanitarna lub Budownictwo; 3-letniego doświadczenia zawodowego w pracy na podobnym stanowisku, związanym z koordynacją i nadzorem nad realizacją robót budowlanych; bardzo dobrej znajomości obsługi komputera w zakresie MS Office; umiejętności rozwiązywania problemów, zdolności organizacyjnych, asertywności i perswazyjności, samodzielności oraz komunikatywności. dodatkowym atutem będą: uprawnienia budowlane projektowe lub wykonawcze, znajomość warunków kontraktowych wg FIDIC, znajomość programu MS Project.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
CV

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - aplikacja poprzez stronę www.aquanet.pl/kariera, Termin: aplikacja przez stronę
Dodano: 21.09.2025, 04:20
ID ogłoszenia: 319557
Udostępnij:
Dodano: 21.09.2025, 04:20
ID ogłoszenia: 319557

Zobacz inne oferty

2 755,10 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Choszcznie
Choszczno
2 755,10 PLNbrutto
Dodano: 2 godz. temu
4 700 - 5 000 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Białogardzie
Pękanino
4 700 - 5 000 PLNbrutto
Dodano: 2 godz. temu
Nowe

HANDLOWIEC

4 700 - 5 500 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Białogardzie
Pękanino
4 700 - 5 500 PLNbrutto
Dodano: 2 godz. temu
38 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Poznań
38 PLNbrutto
Dodano: 2 godz. temu
5 153 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Poznań
5 153 PLNbrutto
Dodano: 2 godz. temu
Do góry