StPr/25/2588
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 7 245 PLN
brutto
Zakres obowiązków:
bezpośrednie prowadzenie monitoringu technicznego i finansowego kontraktu - kontrolę i sprawozdawczość dotyczące: postępu robót, realizacji zakresu rzeczowego i finansowego, kontraktu, osiągnięcia założonego efektu ekologicznego;
weryfikację raportów z realizacji inwestycji w zakresie technicznym i formalnym;
organizowanie i prowadzenie narad technicznych związanych z realizowanym kontraktem;
kontrolę zgodności realizacji prac budowlanych z: prawem budowlanym, wymogami technicznymi, jakościowymi oraz zakresem i wymogami kontraktu;
rozwiązywanie problemów technicznych i organizacyjnych związanych z realizacją kontraktu;
przygotowanie SIWZ oraz udział w postępowaniu przetargowym;
nadzór nad realizacją zawartych umów inwestycyjnych;
nadzór nad realizacją dokumentacji projektowej oraz raportowanie jej wykonania.
Miejsce pracy:
DOLNA WILDA 126, 61-492 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Pracodawca:
AQUANET SPÓŁKA AKCYJNA
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Prawo jazdy kat. B, doświadczenie zawodowe
- wykształcenia wyższego technicznego o kierunku Inżynieria Sanitarna lub Budownictwo; 3-letniego doświadczenia zawodowego w pracy na podobnym stanowisku, związanym z koordynacją i nadzorem nad realizacją robót budowlanych; bardzo dobrej znajomości obsługi komputera w zakresie MS Office; umiejętności rozwiązywania problemów, zdolności organizacyjnych, asertywności i perswazyjności, samodzielności oraz komunikatywności. dodatkowym atutem będą: uprawnienia budowlane projektowe lub wykonawcze, znajomość warunków kontraktowych wg FIDIC, znajomość programu MS Project.
Inne wymagania:
wykształcenia wyższego technicznego o kierunku Inżynieria Sanitarna lub Budownictwo; 3-letniego doświadczenia zawodowego w pracy na podobnym stanowisku, związanym z koordynacją i nadzorem nad realizacją robót budowlanych; bardzo dobrej znajomości obsługi komputera w zakresie MS Office; umiejętności rozwiązywania problemów, zdolności organizacyjnych, asertywności i perswazyjności, samodzielności oraz komunikatywności. dodatkowym atutem będą: uprawnienia budowlane projektowe lub wykonawcze, znajomość warunków kontraktowych wg FIDIC, znajomość programu MS Project.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - aplikacja poprzez stronę www.aquanet.pl/kariera, Termin: aplikacja przez stronę