StPr/25/2253
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 700 PLN
Zakres obowiązków:
- udzielanie wszechstronnej i wyczerpującej informacji o zakresie działania i sposobie załatwiania spraw przez Prezydenta Miasta, Wydziały Urzędu, Radę Miasta Kielce oraz jednostki organizacyjne miasta,
- udzielanie instruktażu dotyczącego sposobu załatwiania spraw,
- wykonywanie czynności związanych z obiegiem korespondencji w formie elektronicznej, w tym, 0,
koordynowanie działania elektronicznego systemu obiegu dokumentów,
- wykonywanie innych zadań wchodzących w zakres działania Biura Organizacji Urzędu.
Miejsce pracy:
Rynek 1, 25-303 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Pracodawca:
Urząd Miasta Kielce
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- biegła obsługa komputera, Microsoft Office, Odpowiedzialność i samodzielność w działaniu, kreatywność
- Doświadczenie min 1 rok w administracji publicznej Nr oferty 56/2025, Ogłoszenie, wymagania i dokumenty dostępne pod linkiem:https://bipum.kielce.eu/urzad-miasta-kielce/rekrutacja/nabor-na-stanowiska-urzednicze/nabor-na-stanowisko-specjalisty-w-wydziale-administracji-i-kadr-nr-ref-562025.html
Inne wymagania:
Doświadczenie min 1 rok w administracji publicznej Nr oferty 56/2025, Ogłoszenie, wymagania i dokumenty dostępne pod linkiem:https://bipum.kielce.eu/urzad-miasta-kielce/rekrutacja/nabor-na-stanowiska-urzednicze/nabor-na-stanowisko-specjalisty-w-wydziale-administracji-i-kadr-nr-ref-562025.html
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Monika Matczak
Nr telefonu:
413676146, 413676142
Wymagane dokumenty:
cv
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - Kontakt telefoniczny: 413676146, 413676142