SPECJALISTA W DZIALE ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZYM

SPECJALISTA W DZIALE ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZYM

Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 5 400 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0452

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 5 400 PLN
wynagrodzenie 5400 zł brutto + dodatki, pierwsza umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia

Zakres obowiązków:
Prowadzenie całości spraw związanych z zamówieniami publicznymi. Dokonywanie zakupów na potrzeby szkoły i rozliczanie zgodnie z PZP i wewnętrznymi regulacjami. Prowadzenie spraw związanych z administrowaniem nieruchomościami na terenie szkoły. Planowanie, zakup środków i materiałów niezbędnych do utrzymywania budynku i terenów w czystości oraz materiałów biurowych z zachowaniem dyscypliny budżetowej. Prowadzenie analizy i kontroli faktur za dostawę mediów, zlecane usługi, zakupy środków i materiałów do utrzymywania czystości, zakupy materiałów eksploatacyjnych itp. Prowadzenie ewidencji i dokumentacji zgodnie z przepisami prawa, a także zarządzeniami i klasyfikacją obowiązującą w ZSEiT. Wspólnie z innymi pracownikami opracowywanie budżetu i planu wydatków. Prowadzenie merytorycznego nadzoru nad celowością zakupów dokonywanych zgodnie z zakresem obowiązków. Zakup środków czystości i rozdysponowanie ich między pracownikami według potrzeb. Prowadzenie dokumentacji związanej z pracą środków transportowych ZSEiT. Ewidencja zakupionych środków BHP. Utrzymywanie kontaktów z instytucjami i urzędami w zakresie kierowanych spraw. Obsługa urządzeń poligraficznych na potrzeby szkoły. Wykonywane innych czynności zleconych przez bezpośredniego przełożonego i przez Dyrektora ZSEiT.
Godziny pracy: 7-15

Miejsce pracy:
Bałtycka 37A, 10-144 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Pracodawca:
Zespół Szkół Elektronicznych i Telekomunikacyjnych

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • **Obsługa komputera
  • 1) wykształcenie wyższe lub średnie i minimum 2-letni staż na podobny stanowisku; 2) znajomość przepisów ustawy o rachunkowości budżetowej; 3) dobra znajomość obsługi komputera, programów informatycznych m.in. Microsoft Office, Word, Excel oraz urządzeń biurowych; 4) znajomość internetowych systemów zarządzania Mdok oraz KSAT2000i; 5) umiejętność redagowania pism i szybkiego pisania na klawiaturze; 6) znajomość aktualnych zarządzeń i przepisów: księgowo-oświatowych, o finansach publicznych, rachunkowości budżetowej i VAT oraz umiejętność prawidłowego ich stosowania.


Inne wymagania:
1) wykształcenie wyższe lub średnie i minimum 2-letni staż na podobny stanowisku; 2) znajomość przepisów ustawy o rachunkowości budżetowej; 3) dobra znajomość obsługi komputera, programów informatycznych m.in. Microsoft Office, Word, Excel oraz urządzeń biurowych; 4) znajomość internetowych systemów zarządzania Mdok oraz KSAT2000i; 5) umiejętność redagowania pism i szybkiego pisania na klawiaturze; 6) znajomość aktualnych zarządzeń i przepisów: księgowo-oświatowych, o finansach publicznych, rachunkowości budżetowej i VAT oraz umiejętność prawidłowego ich stosowania.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Mariusz Drożdż

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
Szczegóły dotyczące oferty zamieszczone zostały na stronie: http://zseitolsztyn.biposwiata.pl/wiadomosci/2/lista/komunikaty WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA 1) list motywacyjny; 2) Curriculum Vitae życiorys zawodowy (z dopiskiem RODO o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji); 3) wypełniony kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (załącznik nr 1 do oferty naboru); 4) dokumenty potwierdzające wymagane kwalifikacje i umiejętności, świadectwa pracy; 5) ukończone kursy i szkolenia; 6) wypełnione oświadczenia o niekaralności (załącznik nr 2 do oferty naboru); 7) podpisana informacja o ochronie danych osobowych oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie tych danych na potrzeby postępowania związanego z procesem rekrutacji (załącznik nr 3 do oferty naboru). KAŻDY ZE SKŁADANYCH DOKUMENTÓW MUSI BYĆ OPATRZONY WŁASNORĘCZNYM PODPISEM

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail
Dodano: 12.04.2025, 05:21
ID ogłoszenia: 189507
Udostępnij:
Dodano: 12.04.2025, 05:21
ID ogłoszenia: 189507

Zobacz inne oferty

Do góry